Ключовий винос: ваш GEO повинен створити на вершині вашої стратегії SEO.
Давайте розберемося, що змінюється і що залишається однаковим.
Цей блог був написаний станом на 16 липня 2025 року, і ми спробуємо постійно його в курсі, коли ми дізнаємось більше.
1. Унікальні точки продажу та диференціатори
Це все ще має значення. Чітко визначте свої унікальні точки продажу та диференціатори. Якщо ви робили це право для SEO раніше, це все ще важливо для GEO.
2. Зміст
Зміст все ще король. Зосередьтеся на точності вмісту на всіх каналах і схильні до зручностей.
Будьте конкретні! Замість розпливчастого вмісту на кшталт “зручно” сказати “xx блоки/милі від y”. Ви хочете надати LLM найкращу відповідь на запитання, які можуть задати люди, тому він обслуговує ваш вміст та ваш сайт як джерело, як і з Google PAA (люди також запитують) та багаті фрагменти.
Щоб переконатися, що AI може легко прочитати ваш вміст, розглянемо карту сайтів LLM для сайтів суєти та незалежних готелів. Ви також можете оновити robots.txt, щоб явно дозволити поширені AI-сканерки, як цей: https://raw.githubusercontent.com/razib-marketing/ai-search-resources/refs/heads/main/robots.txt
3. Цитати проти зворотних посилань
Там, де SEO стосувався зворотних посилань, Geo – це все про цитати над зворотними посиланнями.
Оскільки текст якоря та URL не мають значення для GEO, є ще більше причин схилятися до PR та впливових.
4. Хто є джерелом істини?
Пам'ятайте, LLM повинні навчитися звідкись!
Органічні сторінки з топ -рейтингу дають найкращі джерела в ШІ. Хоча Google деякий час зосереджується на пошуках нульового клацання, органічний трафік продовжить зменшуватися.
Хоча AI поступово впливає на пошук, ми також бачимо, як пошук впливає на AI.
Отже, задайте різні питання LLMS щодо вашого готелю. Якщо вам не подобається відповідь, запитайте, чому він це думає або де він дізнався це та його джерела, тоді спробуйте виправити основне джерело або спробувати навчити LLM.
5. UCG (вміст, створений користувачем)
Хоча самі відгуки не мали значення в прямому рейтингу для SEO, вони, безумовно, мали значення, коли мова йде про перетворення готелів. Але, платформи зворотного зв’язку з клієнтами та вміст, створений користувачем, безумовно, впливають на ГЕО.
Для надання відповідей використовується багато джерел, як TripAdvisor, Reddit та соціальні канали. Продовжуйте просити гостей залишати відгуки, не порушуючи жодних вказівок. Продовжуйте публікації, відео та шорти в соціальних мережах.
Поки Reddit надходить експоненціально в ШІ, є кілька судових позовів, де Reddit стверджував, що антропік продовжує отримати доступ до своєї платформи після того, як нібито кажучи, що заблокував своїх ботів.
6. Чи мають значення ключові слова?
Навіть для SEO ключові слова у вашому мета з часом зменшили значення. Тепер ми бачимо фокус на тому, що ми б назвали «розмовними намірами».
Наприклад, під час написання вмісту, замість того, щоб зосередитись на “готелі біля Діснея”, змушуйте його читати як реальну людину, при цьому все ще зрозумілі для Google і націлений на певну аудиторію. Переглянута копія може бути “” Якщо ви настрій на щось цікаве, поки ви тут, перегляньте концертну залу вниз по вулиці – вони влаштовують на музику Діснея, яка ідеально підходить для сімей та шанувальників Діснея різного віку “.
Крім того, готелі не можуть продовжувати бути всіма речами для всіх людей. Знайте свою цільову аудиторію та персони краще.
7. Дані
Там, де SEO може отримати дані про враження за допомогою пошукової консолі Google, те ж саме не можна сказати з GEO. Не кажучи вже про те, що важко було б зробити, не ділячись цілими розмовами в ШІ.
В даний час ми бачимо реферальний трафік, насамперед від Chatgpt та здивованості, але обсяг експозиції з готелю через ШІ неможливо виміряти в цей час. І оскільки AI завжди навчається, відповідь, яку він дає сьогодні, може бути різною завтра.
8. Реклама
Google SEM (маркетинг пошукових систем) Кампанії все ще добре працюють. Google не мертвий.
Ми почали бачити рекламу в здивуванні, і їхня функція планування подорожей перевершує Chatgpt.
Більше настає!
9. Що з Google My Business?
Це все ще важливо як для SEO, так і для GEO. Місцевий SEO та Google My Business пропонують великий потенціал, коли мова йде про режим AI в Google, оскільки вони наразі посилаються на Google My Business.
10. Як здійснюються бронювання готелів?
Гонка до бронювання залишається незрозумілою. Поки Google схилився до метасорсини, щоб скористатися доходом за допомогою бронювання готелів, AI ще не може заповнити бронювання готелів; Це залишається бар'єром для AI у повному бронюванні поїздки.
Про маркетинг Cogwheel
Cogwheel Marketing ™ ️ – це повне обслуговування цифрового маркетингового агентства, що спеціалізується на фірмових готелях, спочатку використовує системи брендів, а потім з'єднує це з додатковими стратегіями для максимізації загальної присутності в Інтернеті. Їх інструмент звітності та бізнес -розвідки, аналітика Cogwheel, агрегує дані з декількох джерел, щоб дозволити компаніям визначити тенденції та можливості в їх присутності в Інтернеті. Наші визначені процеси забезпечують найкращу позиціонування для вашого готелю проти конкурентного набору та проти інших готелів того ж бренду. Давайте співпрацювати з вашими командами з продажу та доходів, щоб визначити та закрити прогалини та орієнтуватися на своїх ідеальних гостей.
Переглянути джерело