Хайдерабад:Навіть через кілька місяців після його інавгурації, Індіра Махіла Шакті Базаар все ще не працює повністю, оскільки ремонтні роботи все ще тривають. З 106 відведених кіосків, наразі лише 30 кіосків працюють щодня.
Чиновники з Товариства усунення сільської бідності (SERP) стверджують, що 90 відсотків робіт з ремонту, включаючи установи підлоги та електроенергії, завершені, і незабаром будуть завершені роботи.
З метою перетворення однієї крони жінок на мільйонерів, головний міністр А. Ревант Редді відкрив 5 грудня 2024 року Індіра Махіла Шакті -Базар, щоб заохотити жінок -підприємців у Телангані. Нічний базар у Шілпарамі був створений з 106 кіосками, які були виділені жіночим групам самодопомоги (SHGS).
«Багато власників кіосків затримують створення свого бізнесу через постійну реконструкцію та отриманий пил. Очікується, що всі 106 кіосків будуть повністю діяти з понеділка », – сказав П. У Джонсон, директор SERP.
Однак підрядники вважають, що ринок буде повністю функціональним протягом двох тижнів.
Затримка особливо вплинула на власників стійла з далеких районів, яким щоденно переносити перенесення.
“Оскільки реконструкція триває, продавці з далекніх районів здебільшого влаштовують свої кіоски у вихідні дні”,-сказав Т. Ешвіні, який керує кіосками з джуту та ручної роботи.
Хоча власники кіосків повідомляють про стабільні продажі, вони вважають, що більше розголосу та маркетингу пройдуть довгий шлях у збільшенні свого бізнесу.
«Усі кіоски тут продають ремесла, тому більше сприяння базару Махіла Шакти було б корисним. Продажі стабільні з доходом 3000-4000 на день. Оскільки ринок знаходиться біля стоянки, багато відвідувачів зупиняються після паркування своїх транспортних засобів. Також між Шільпарамамом та нічним базаром є сполучні ворота », – додав Ашвіні.
Гарампаллі Срікант, фермер з району Карімнагар, який продає 185 сортів рису, також працював у вихідні дні. Він планує відкривати свій кіоск щодня з 15 березня.
Щодо викликів, з якими стикаються продавці, Срікант підкреслив, що проблеми з транспортом та труднощі повернення додому пізно вночі були головними.
«Оскільки подорож назад вночі незручно, ми залишаємося пізно, сподіваючись на більше продажів. Було б корисно, якби проживання їжі та подорожі були надані постачальникам, як ми », – сказав він.
“Після того, як всі кіоски відкриті, ми очікуємо більше клієнтів”, – сказав Раджешварі Наделла, яка керує стійлом Swagruha Foods.
Незважаючи на ремонтні роботи, Bazaar повідомляє про стабільні продажі. Власники кіосків оптимістичні, що бізнес підбирає, як тільки всі торгові точки будуть функціональними.
