Коллінгер верфі та Едісон Чоуест офшор (ECO) оголосили сьогодні про формування Об'єднаного суднобудівного альянсу (США), стратегічного партнерства, спрямованого на прискорення будівництва криголам наступного покоління для арктичних операцій.
Безпосередня спрямованість Альянсу-це вирішення термінових оперативних вимог до Арктики, а США нещодавно відповідали на запит берегової охорони США 11 квітня про інформацію про різання арктичної безпеки, пропонуючи агресивну 33-місячну шкалу від контракту до доставки, використовуючи комерційну модель будівництва суден.
Прискорений підхід ґрунтується на недавньому придбанні та перетворенні USCGC Storis (колишній Aiviq), побудований американським криголам, що поставився за три роки. З Aiviqспочатку побудований Едісон Чоуест в 2012 році для операцій з арктичним бурінням Shell, була придбана береговою охороною в 2024 році за 125 мільйонів доларів як тимчасове рішення, очікуючи завершення першого полярного різака безпеки.
Програма, що триває національна безпека, програма для багатомісійного судна (NSMV) є прикладом, як уряд США прийняв комерційну практику суднобудування та впровадив модель менеджера з будівництва суден (VCM) для контролю витрат, зменшення ризику та доставки кораблів за графіком та в межах бюджету. Замість того, щоб використовувати спеціальні, разові урядові характеристики, NSMV використовують конструкції суден комерційного класу, що спрощує як будівництво, так і обслуговування, зменшуючи витрати.
Альянс США об'єднує значні ресурси, включаючи 6000 кваліфікованих американських робітників у 33 оперативних верфі та спорудах з виготовлення в регіоні Перської затоки. Обидві компанії продемонстрували досвід у будівництві криголам, поставивши чотири такі судна за останні три десятиліття.
“Якщо місія вимагає швидкості, ефективності та інновацій, відповідь зрозуміла, дозвольте американській галузі лідирувати”, – сказав Бен Борделон, президент і генеральний директор верфі Боллінгера.
“Наша співпраця підкреслює спеціальну прихильність до того, щоб Америка зберегла рішучу перевагу в морських можливостях та підвищити національну безпеку в рамках все більш стратегічного арктичного регіону”, – додав Гері Чуест, президент і генеральний директор відділу офшорного відділу Edison Chouest.
Терміни цього альянсу особливо актуальні, враховуючи останні розробки в програмі полярної безпеки (PSC) та оновлювали зусилля у Вашингтоні для оживлення індустрії суднобудування США. Боллінгер, який взяв на себе програму боротьби в кінці 2022 року після придбання VT Halter, нещодавно отримав схвалення від берегової охорони США про розпочату повну виробничу діяльність, відзначивши вирішальний крок до досягнення першого важкого полярного криголамного криголамника в країні за майже п'ятдесят років.
Програма PSC зіткнулася з численними проблемами, коли будівельні терміни та коштують більше, ніж вдвічі, після початкового підписання контракту в 2019 році. Перший PSC, який спочатку запланований на доставку на початку 2024 року, зараз очікується на початку 2030 року, тоді як витрати зросли з початкової модифікації контракту в розмірі 745,9 мільйонів доларів.
Запропонований США метод комерційного придбання обіцяє значну економію витрат, що потенційно зменшує витрати платників податків більш ніж на 40%. Ця ефективність досягається за допомогою впорядкованих процесів, усунення надлишкової програми та зниження бюрократичних вимог. Підхід дозволяє здійснювати спритне виконання та гнучкий розподіл роботи на різних установах для підтримки графіків та витрат на контроль.
Вернописи Боллінгера приносять до альянсу свою позицію як найбільшого приватного суднобудівника в регіоні затоки Америки, з 13 верфами та 22 сухими дошками по всій Луїзіані та Міссісіпі. Офшор Едісон Чоуест сприяє своєму великому досвіду як глобального постачальника морських транспортних рішень, керуючи флотом майже 300 суден та підтримуючи об'єкти по всій Америці.
Альянс є суттєвим переходом до комерційної практики суднобудування активів національної безпеки, що потенційно встановивши новий прецедент для майбутніх стратегій закупівель морської оборони.
Підпишіться на щоденні морські розуміння
Підпишіться на інформаційний бюлетень Gcaptain і ніколи не пропустіть оновлення