BrightSign продемонструватиме новий асортимент інструментів на Infocomm 2025, що дозволяє оптимізувати робочі процеси цифрових вивісок за допомогою AI Insights.
Інструментальні набори полегшують запуск програм AI на краю через гравців BrightSign. Клієнти, що використовують Brightauthor Connect, тепер можуть використовувати AI для виявлення активності перед дисплеями, захоплюючи інтерес користувача в режимі реального часу та динамічно трансформуючи вміст, щоб забезпечити максимальний вплив для підприємств.
Відвідувачі підставки Brightsign (Booth 1100) зможуть стати свідком інтеграції з Quividi-спеціалістом з вимірювання аудиторії та залучення покупців для цифрової реклами вдома-щоб побачити, як його платформа оптимізує AI, щоб допомогти роздрібним торговцям безперешкодно виміряти залучення та створити більш індивідуальні цифрові кампанії.
Нові набори інструментів доступні для партнерів CMS, що дозволяє більш широкий доступ до інтелектуальної оптимізації контенту на краю. Bright Alliance Elite Partner Poppulo продемонструє ці можливості на своїй кабінці.
Нові медіаплеєри
BrightSign також дебютує цифрові медіа-плеєри XD6 та HD6 та технологію System-On-A-Chip (SOC) у Флориді.
Три рішення серії 6-це оновлення попередніх моделей, що доставляє 4K 60 Гц з яскравою 10-бітною підтримкою HDR. BrightSign XS6 може бути вбудований безпосередньо в вбудовані дисплеї комерційного класу BrightSign з інтеграцією BrightSignos.
HD6 пропонує HD Graphics, тоді як XD6 розгортає занурюючу 4K графіку для вищої якості, вражаючих презентацій HTML. XD6 також використовує гнучкість живлення через Ethernet (POE+) для розгортання творчих та високопродуктивних установ у будь-якому місці.
Крім того, Booth 1100 демонструє моделі серії LG 49 ″, 55 ″ та 65 ″ UV5N, серії, серії UV5N, запущений на початку цього рокуякий працює Brightsignos на вбудованому багатоядерному процесорі SOC LG і може використовуватися з різноманітними партнерами CMS Brightsign.
'Величезний потенціал'
Виконавчий директор Brightsign Стів Дуркі сказав: “З вмісту в режимі реального часу, який реагує на зміну погоди та руху руху, до краватки візуальних зображень, які залучають аудиторію на місці, AI має величезний потенціал для перетворення способу залучення організацій зі своєю аудиторією.
“Доступні для різних гравців, наші пропозиції AI відповідають потребам клієнтів щодо рішення, яке переносить їхній досвід клієнтів на наступний рівень”.
Олів'є Дюйзабо, президент Quividi, додав: “Оскільки в магазинах роздрібної торгівлі спостерігається сильне зростання, роздрібні торговці потребують легкого доступу до показників аудиторії з високим рівнем довіри та розуміння покупців у режимі реального часу, щоб ефективно розблокувати альтернативні та поступові потоки доходів.
«Ми з гордістю співпрацюємо з BrightSign, щоб вивести AI до краю, що дозволяє деталізувати аналітику аудиторії для кожної кампанії, що грається на екранах у магазинах, а також вдосконалених можливостей монетизації та залучення покупців.
“Платформа BrightSign робить неймовірно простим і швидким переходом від концепції до розгортання та масштабування наших рішень у великих мережах роздрібної торгівлі”.