Минуло 10 хвилин до занять, а хтось із передпокою слухає аудіокнигу з подвійною швидкістю. Інший-прокручується через підсумок, покоління AI на своєму ноутбуці. По всьому кампусу студенти знаходять нові способи не відставати. Десь між швидкістю та ярликами, щось відчуває. Ми все ще «читаємо» технічно, але чи насправді ми що -небудь поглинаємо?
У швидкій школі, як UT, легко відчувати, що ти постійно позаду. З вимогливими курсовими роботами, робочими місцями, стажуванням та тиском залишатися конкурентоспроможними, читання стало меншою кількістю залучення та більше щодо ефективність. Це перетворилося на гонку проти термінів. Ця зміна не тільки видно в тому, що читають учні, але і як вони її читають. Лекційні відео зараз часто прискорюються, а статті узагальнені AI. Для деяких це працює. Для інших це жертвує глибина.
“Виходячи з пандемії, де ми були змушені мати багато відео лекцій … Я рухався в напрямку добровільно мати (онлайн -лекції), тому що я думаю, що для багатьох студентів є користь”, – сказала професор психології доктор Лорі Холт.
Скамінування PDF -файлів або підключення статей в AI може допомогти перевірити завдання, але це викликає більший запитання: що ми насправді вчимося?
“Я, як правило, читаю кожне слово (оскільки) саме так я працюю найкраще”, – сказав бізнес -другокурсник Небес Леглеу. “Я не можу реально переживати (тексти), тому що я впевнений, що пропущу щось дійсно важливе”.
UCLA вивчати виявили, що студенти можуть добре зберігати інформацію, спостерігаючи за лекціями, щоб збільшити нормальну швидкість; Однак розуміння починає знижуватися, коли перевищує 2 рази більше нормальної швидкості. Студенти, які спостерігали в 2,5 рази, нормальна швидкість набрали нижче як негайні, так і затримки тестів порівняно з тими, хто дивився на повільніші швидкості.
Не можна заперечувати, що можуть бути такі інструменти, як аудіокниги та резюме AI кориснийособливо для студентів з різницею навчання, обмеженим часом або важкими навантаженнями. Вони пропонують доступність та ефективність, а іноді вони єдиний спосіб пройти тиждень. Проблеми виникають, коли ці інструменти замінюють – не підтримують – фактичне залучення.
Читання – це більше, ніж просто розпізнавання слів. Він передбачає, що вони стикаються з поняттями, виявлення розбіжностей та дозволяють реченням затриматися у вашій свідомості. Виносити судження, задавати питання та виявлення несподіваних зв’язків – це все це частина читання. Ці аспекти не включаються до підсумків, використовуючи кульові точки.
“Я (дивлюся) відео з подвійною швидкістю, але я відчуваю, коли це роблю, це здебільшого сеанс огляду”, – сказав Леглеу. “Я не в змозі добре зафіксувати матеріал, і якщо я не читаю його вголос … Я насправді не розумію, я просто чую, як хтось розмовляє на мене”.
Ми ризикуємо вирівняти досвід, який допомагає нам розвиватися як люди та студенти, коли ми підходимо до читання, як предмет прапорця. Це не означає, що ми повинні скинути всі ярлики; Швидше, ми повинні бути більш навмисними щодо їх використання.
Включивши гнучкість у свої уроки, професори можуть підтримувати своїх учнів, визнавши реалії своїх навантажень, одночасно просуваючи глибину над швидкістю. Як студенти, ми можемо шукати можливості уповільнити. Сядьте з ідеєю трохи довше, ніж потрібно, і прочитайте щось, не мчаючи по ній. Не кожне читання повинно змінювати ваше життя, але раз у раз, варто дати йому шанс.
Васкес – другокурсник журналістики з Монтеррей, Мексика.