...
Четвер, 10 Липня, 2025
21 C
Kyiv

Feature Beat Innovid: Нові інструменти для продуктивності медіа -роздрібної торгівлі


Ласкаво просимо до функцій Innovid Beat – ваш погляд на найновіші вдосконалення продуктів, розроблені для того, щоб зробити рекламу розумнішою, швидшою та більш впливом на кожному екрані. Минулого разу ми представили нові інструменти соціальної реклами для підвищення продуктивності та впорядкування виконання. Цей місяць стосується роздрібних медіа (RMN)-однієї з найбільш швидко зростаючих категорій реклами, а більше третини маркетологів планують збільшити витрати на рекламу RMN у H225, згідно з майбутнім звітом про ринок H2.

З оновленнями, розробленими як для RMN, так і для брендів, які рекламують через них, останні функції Innovid зосереджуються на полегшенні планування, активації та вимірювання кампанії на місцях та поза межами.

  • Технологія платформи як множник сили: Роздрібні засоби масової інформації не працюють у силосі – і також не повинна стратегія бренду. За допомогою Innovid бренди тепер можуть інтегрувати RMN у свій більш широкий медіа-мікс, використовуючи роздрібні дані для надання персоналізованих, керованих продуктивністю обміну повідомленнями CTV, соціального та показу. Маркетологи можуть активувати індивідуальні кампанії, які виходять за рамки роздрібної торгівлі, і розширювати розуміння покупців на кожен екран та фазу подорожі клієнта.
  • Потужність самообслуговування для більшого контролю: Тепер RMN може принести більше контролю власного інструменту для самообслуговування Innovid, розроблених для спрощення виконання кампанії в медіа на місці та за межами медіа. Завдяки інтерфейсу, позначеному білою кампанією, розробленим для робочих процесів RMN, креативної автоматизації шаблонів, що беруть на себе та високоякісних специфікацій, та безшовних інтеграцій із сторонніми платформами, RMN можуть будувати, запускати та оптимізувати кампанії в масштабі-все з одного місця.
  • Творчий побудований для покупок, під ключ, щоб активувати: Від CTV, що підлягає магазинах, до динамічних каталогів продуктів Display, Innovid є озброєнням брендів та RMN з ще більшою кількістю творчих форматів, керованих продуктивністю, які побудовані для перетворення та простих масштабів. Завдяки інтеграції в магазині, над додатком до CTV, відео, дисплеєм та мобільним, внутрішнім генерацією та звітуванням QR, а також динамічною творчою оптимізацією (DCO), що підживлюється каналами даних у реальному часі (SKU, рівні запасів, акцій тощо), RMN можуть забезпечити високооперсоналізований, готовий до покупки, на кожному етапі покупці.
  • Інкрементальність – Доведення ефективності там, де вона підраховує: Просунута аналітика та вимірювання Innovid допомагає RMNS довести свою цінність – і дає бренди чіткий погляд на те, що працює. Завдяки уніфікованій звітності на активації на місці та поза межами, аудиторія для зменшення надмірної частоти та відходів та метрики поступова, які демонструють вплив, що перевищує існуючі засоби масової інформації бренду, Innovid полегшує підтвердження продуктивності та оптимізації майбутніх інвестицій.

“Успіх роздрібної торгівлі покладається на узгодження між роздрібними торговцями та брендами, і це починається з спільних інструментів, даних та творчої гнучкості”, – сказав Симеон Пауерс, старший директор, стратегія, Innovid. “Ми зосереджені на тому, щоб подолати цю прогалину з однією платформою, яка підтримує обидві сторони рівняння-від форматів, що підлягають покупці, та динамічного творчого до робочих процесів самообслуговування та аналітики інкрементальності. Цей останній раунд оновлень відображає нашу прихильність до постійних інновацій разом з нашими роздрібними партнерами до розумніших кампаній, сильніших вимірювань та кращих торгових результатів”.

Попередня статтяFinn Partners просуває Ніколь Яноок до старшого партнера на тлі Флориди зростанняНаступна статтяRedpoint Global назвав лідера в звіті IDC Marketscape

Гаряче цього тижня

Використання технічного SEO для підвищення ефективності та видимості повзання

Для всього шуму навколо ключових слів, стратегії вмісту та...

Firevu приносить хмарний інтелект до місць відходів з високим ризиком

Майк Ньютон, CTO та засновник Netvu, пояснює, як хмарні...

DeelFake південноафриканського епідеміолога вводить в оману на безпеку вакцини Covid-19

Міністерство охорони здоров’я Південної Африки висловило стурбованість постійною кампанією...

Google пояснює, чому посилання відхиляють файли не обробляються відразу

Подаючи посилання на посилання - це, як правило, марний...

Теми

Використання технічного SEO для підвищення ефективності та видимості повзання

Для всього шуму навколо ключових слів, стратегії вмісту та...

Firevu приносить хмарний інтелект до місць відходів з високим ризиком

Майк Ньютон, CTO та засновник Netvu, пояснює, як хмарні...

DeelFake південноафриканського епідеміолога вводить в оману на безпеку вакцини Covid-19

Міністерство охорони здоров’я Південної Африки висловило стурбованість постійною кампанією...