У відповідь на ці тенденції Geniushub визначив шість ключових маркетингових розумінь на 2025 рік, щоб допомогти місцевим МСП вирішити нові виклики та підвищити їх конкурентоспроможність:
- Активно приймати інструменти AI: прискорити використання AI для створення контенту, аналізу даних та оптимізації реклами для підвищення продуктивності та чуйності маркетингу.
- Реалізуйте оптимізацію пошуку AI (GEO): Крім традиційного SEO, оптимізуйте вміст, щоб задовольнити виникаючі потреби інструментів пошуку, що працюють на AI, та збільшити експозицію бренду.
- Перехресна стратегія вмісту: інтегрувати пошукові системи, соціальні медіа, офіційні веб-сайти та відео платформи, щоб сприяти різноманітній експозиції бренду та збільшити можливості конверсії.
- Використовуйте відео з короткої форми: платформи, такі як шорти YouTube, котушки Instagram та Tiktok, стали основними, що робить відео стратегії основною вимогою, а не просто варіантом.
- Дизайн мобільних пристроїв: Переконайтесь, що веб-сайти та рекламні матеріали повністю оптимізовані для мобільних пристроїв, процедурових процесів замовлення та оплати та покращують досвід користувачів для підвищення коефіцієнтів конверсії.
- Впровадити диверсифіковані маркетингові стратегії: уникайте покладання на одну платформу; Дизайн багатошарові маркетингові стратегії, спрямовані на різні сегменти аудиторії, щоб всебічно охопити потенційних клієнтів.
Щоб допомогти МСП скористатися можливостями цифрової трансформації, Geniushub тепер пропонує 1-годинну маркетингову консультаційну послугу. Його команда професійних консультантів надасть індивідуальні рекомендації щодо планування рекламного бюджету, вибору платформ, контенту стратегій та маркетингових підходів на основі галузі та ринкової ситуації кожного підприємства.
Geniushub запрошує зацікавлених підприємств запланувати консультації та об'єднати зусилля для прийняття нової хвилі цифрового маркетингу в 2025 році.
Хештег: #geniushub
Емітент несе повну відповідальність за зміст цього оголошення.
Про Geniushub
Geniushub Marketing (GH), створений у 2014 році, має офіси як в Тайвані, так і в Гонконзі. Компанія спеціалізується на оптимізації SEO, Google Ads, Meta Ads та YouTube, що забезпечує багатогранний підхід до досягнення цільових клієнтів на основі потреб клієнта.