У сьогоднішньому взаємопов'язаному, орієнтованому на Амазонку люди, люди звикли не лише замовляти все, від зубної пасти до автомобілів в Інтернеті-вони очікують цього. Припустити, що друк є винятком із цього менталітету – це помилка, яка може коштувати комерційним клієнтам та робочими місцях.
Однак є кілька поширених помилок постачальників послуг друку (PSPS), коли справа стосується розгортання та управління інтернет -магазином. Ось кілька порад, щоб уникнути цих помилок.
1. Не витрачаючи часу на аналіз того, що потрібно.
Важливо проаналізувати поточні бізнес -процеси, виклики та звички клієнтів, перш ніж впроваджувати інтернет -магазин. | Кредит: OnprintShop
Перша помилка, яку роблять багато PSP, виникає до того, як навіть вибрано рішення веб-роздруківки (W2P). Кожен бізнес унікальний, з різноманітними типами клієнтів та додатків, різними двигунами друку та варіантами оздоблення. Припустити, що будь -яка вітрина буде успішною, може бути дорогою помилкою.
“Найпоширеніша помилка полягає в тому, що PSP не в змозі ретельно проаналізувати свої поточні бізнес-процеси, виклики та ключові звички замовляти клієнтів, перш ніж впроваджувати веб-роздруківку”,-говорить Найміш Патель, віце-президент з продажу OnPrintShop. “Замість того, щоб пристосувати рішення для вирішення конкретних вузьких місць або покращення поточних робочих процесів, багато PSP обмежують свою увагу на зростанні нових продажів або імітуючи конкурентів.”
Перш ніж навіть почати оцінювати рішення W2P, вперше потрібно глибоко зануритися в кожен куточок операції – не залишати жодного процесу чи застосування неперевершеним – і залучити персонал. Яке вузьке місце засмучує команду? Як робота протікає через їхні простори – і як її можна покращити? Якими клієнтами обслуговує бізнес, і наскільки безпечною повинна бути інформація, коли вона рухається через магазин? Усі ці питання слід задати задовго до складання списку функцій, які повинен мати вітрина.
Джеймс Хілл, генеральний директор Prisma Graphic, член друку United Alliance, створив власну систему магазину для своїх клієнтів, також наголошує на важливості вибору правильної технології.
“Найбільша помилка, яку ми бачимо за допомогою PSPS, – це не вибір правильного стека технологій”, – говорить він. “Пропозиція інтернет -магазину – це величезна перевага, але розуміння інструментів та служб безпеки, які ваші клієнти потребують на платформі, також є надзвичайно важливим”.
2. Наближення до нього як окремої системи до решти операції.
Постачальники послуг друку повинні розуміти важливість можливостей інтеграції перед впровадженням нової інтернет -магазину. | Кредит: Enfocus
В середині вашої операції з друком не повинен бути силос. Він повинен безперешкодно інтегруватися в решту ваших систем, якщо ви справді хочете отримати максимальну користь від цього. Автоматизація може бути зараз модним словом галузі, але це не змінює факту, що рішення W2P має бути головним компонентом автоматизаційних процесів – не іншою блокпонкою. Піт де Пау, керівник відділу маркетингу та електронна комерція Enfocus, пояснює, що багато разів PSP не думають про “більшу картину”.
“Найпоширенішою помилкою є недооцінка важливості інтеграційних можливостей для набутого інтернет-магазину, накопиченого на придбану”,-говорить він. «Багато PSP значною мірою покладаються на ручні процеси, які можуть створювати вузькі місця, збільшити ризик помилок та призвести до непослідовного досвіду клієнтів. Інвестування в інтернет -магазин може поставити цей процес під величезним тиском, і без належної автоматизації навіть чудова вітрина може не відповідати вимогам сьогоднішніх клієнтів ».
3. Тільки зав'язуючи вітрину в певні системи.
Однією з найбільших помилок XMPIE – це клієнти, які не використовують єдиний робочий процес для продуктів W2P та офлайн -предметів VDP. | Кредит: XMPIE
Просто пов’язати вітрину в деякі системи, як, наприклад, цифрові преси, також недостатньо. Роздумати про кожен сегмент бізнесу як окрему організацію – це помилка, яка перешкоджатиме використанню вітрини магазину так само, як взагалі не прив'язувати його.
Ayelet Szabo-Melame, віце-президент з маркетингу XMPIE, зазначає: “Коли мова заходить про управління онлайн-друкарською вітриною, одна з найбільших помилок, які ми бачимо PSPS-і ми бачимо це багато-не використовує єдиний робочий процес як для продуктів W2P (тобто бізнес-картки та локалізованих маркетингових матеріалів) та офлайн VDP (тобто пряма пошта). Цей роз'єднаний підхід – це надійний рецепт неефективності та пропущених можливостей. PSP повинні використовувати централізовану систему, щоб усі шаблони, дані клієнтів та деталі замовляють в одному місці. “
Невідповідності даних та приміщення для помилок збільшуються – не кажучи вже про розчарування клієнтів – коли клієнтам доводиться використовувати два різні процеси для замовлення друкованих продуктів, залежно від того, що їм потрібно. Кожен комерційний принтер повинен намагатися зафіксувати більше бізнесу від клієнтів, які вони вже мають, що робить більш складним, якщо процес замовлення складніше. Однак, якщо рішення W2P пропонує брошури, пряму пошту, візитні картки і навіть вивіски все в одному місці – особливо використовуючи активи, які вже є у файлі, щоб полегшити – тоді клієнти набагато частіше займаються бізнесом з цією компанією в майбутньому.
Найкращі практики для вітрин
Якщо це найвищі помилки, що, тоді, якісь найкращі практики, які ви можете здійснити замість цього, щоб отримати максимальну користь від вашої вітрини?
SZABO-MAMAMEN зазначає, що принтери повинні гарантувати, що вони вибирають систему, яка є зручною для користувачів та простими в навігації. Подумайте про Амазонку. Amazon не тільки дозволяє легко замовити те, що шукає клієнт, але постійно піддає користувача новим та пропонує інші товари чи послуги, які вони можуть сподобатися. Ви хочете, щоб ваше рішення W2P зробило те саме.
“Зрушний інтерфейс є важливим, що дозволяє клієнтам швидко орієнтуватися та розміщувати замовлення”,-говорить він.
«Включення вбудованих процесів затверджень впорядковує перевірку замовлень, тоді як легкі функції відстеження та управління замовленнями інформують клієнтів протягом усього процесу. Пропозиція різноманітних варіантів оплати та доставки ще більше покращує досвід клієнтів ».
Патель також зазначає, що автоматизація та полегшення клієнтів, щоб клієнти користуватися вітриною, є важливим, але вони не є єдиними найкращими практиками, які він заохочує принтерів розглянути.
“Успішні фокус PSPS на автоматизації процесів для полегшення замовлення для існуючих клієнтів, вирішення вузьких місць та підвищення ефективності”, – говорить він. «Вони спочатку впроваджують W2P для нинішніх клієнтів, збираючи відгуки для вдосконалення робочих процесів та стратегій, перш ніж розширюватись для залучення нових клієнтів. Вони розглядають W2P як інструмент для підвищення задоволеності клієнтів, пропонуючи такі функції, як персоналізовані корпоративні вітрини, миттєве ціноутворення та безшовні інтеграції ».
“Будьте вирішувачем проблеми для своїх клієнтів”, – говорить Хілл. « Якщо ви розробляєте платформу для замовлення в Інтернеті, зробіть її зручною для користувачів та пропонуєте сильну підтримку клієнтів. Ви можете запропонувати управління запасами, але також надати звітність та аналітику, яка буде зберігати
їх повідомили ».
Подумайте про вітрину не просто як пристрій для замовлення, але як про розширення відносин з PSPS зі своїми клієнтами. Крім того, хороше рішення W2P стає розширенням брендів замовника, що дозволяє їм безперешкодно включати свої потреби в покупці друку у власні операції таким чином, що ускладнює їх спонтанно приймати свій бізнес в іншому місці.
“Сверфи не просто платформа для замовлення – це ключовий компонент вашого бренду”, – пояснює Де Пау.
«Виберіть рішення, яке пропонує масштабованість, безперешкодно інтегрується з наявними робочими процесами та забезпечує надійний досвід клієнтів. Не зосереджуйтесь лише на поточних вимогах; Плануйте зростання та надійне майбутнє свої інвестиції ».
Коли клієнти можуть замовити майже все, що вони хочуть, натиснувши кілька кнопок зі свого комп’ютера чи телефону, друк не повинен бути винятком. Сьогоднішні покупці друку ледве пам’ятають світ, де інтернет -шопінг не був основним способом спілкування з брендами – не дозволяйте, щоб бізнес вийшов у двері на конкуренцію, оскільки досвід закупівель, який вони очікують від компаній, не був доступний їм. Вітрина-це вже не «приємно мати»-це обов'язковий інструмент, який може означати різницю між довгостроковим зростанням і виходом з бізнесу.
