Мета допоможе рекламодавцям Повністю створити та орієнтуватися на кампанії за допомогою інструментів штучного інтелекту до кінця наступного року.
Згідно з доповіддю The Wall Street Journal, вдосконалені інструменти AI Giant Giant дозволять брендам генерувати персоналізовані зміни оголошень, автоматично оптимізувати як відео, так і статичний контент і навіть видавати цілі оголошення, використовуючи лише зображення продукту та запланований маркетинговий бюджет. Ці можливості дозволять налаштувати в режимі реального часу, показуючи різні версії AD для користувачів на основі таких факторів, як географічне розташування та поведінка користувачів.
В даний час маркетологи використовують Сторонні інструменти, такі як Середній тиждень і OpenAi's З для створення Вміст реклами на платформах, включаючи мета. Соціальні медіа та технічний гігант зараз, здається, інтегрують ці можливості самостійно. Згідно з повідомленнями, tВін має намір дозволити брендам розробляти рекламні концепції цілком з нуля.
Хід Мета приходить на підбори оголошення Google про Flow, потужного нового інструменту для створення фільму AI. Розроблений для підтримки креативних розповідей, Flow дозволяє користувачам без особливих зусиль створювати кінематографічні сцени та кліпи, розширюючи межі традиційного створення контенту.
Швидкий приріст генеративних інструментів AI, як це, надсилає брижі через світ реклами та маркетингу. По мірі того, як автоматизація стає більш складною, багато в галузі хвилюються потенційними, і стурбовані більш широкими наслідками для творчих ролей та стратегії кампанії.