...
Понеділок, 10 Листопада, 2025
9.8 C
Kyiv

Місцеві обґрунтування Google: Основи для місцевого SEO

Місцеві обґрунтування – це бонусні текстові фрагменти, які Google можуть використовувати для покращення ваших списків у їхній локальній упаковці, локальному пошуку та результатах карт. Не всі списки в заданому наборі результатів будуть їх представити, але коли вони присутні, головна вигода – це їх здатність впливати . Одним із найпривабливіших аспектів місцевих обґрунтувань для власників місцевого бізнесу та їх маркетологів є те, що на багатьох з них можна безпосередньо впливати.

Я вперше почав бачити ці спеціальні фрагменти в 2019 році, і вперше почув їх офіційне ім’я від колишнього Гуглера Джоел Хедліале минуло три довгі роки, як я провів офіційну перевірку, на якій виправдання зараз доступні і що ви можете зробити, щоб їх виграти.

Час перевірити і побачити, що змінилося, що залишилося тим самим, і на чому ви повинні зосередитись, щоб оптимізувати свої списки.

“Огляд” виправдань

Втеча з New York Pizza GBP

“Перегляд” обґрунтування спроби обслуговувати наміри пошуку, знайшовши формулювання в Google Business Profile (GBP), огляди, які уважно або точно відповідають мові пошуку. Пошук, який шукає “Піцу без глютену біля мене”, ймовірно, буде показаний фрагмент огляду (як, наприклад, вище) з такого огляду:

Огляд GBP

Чи можете ви вплинути на них?

Тільки опосередковано. Розширена місцева тактика SEO полягає в тому, щоб повідомити клієнтам, наскільки ви оціните огляд конкретного аспекту вашого бізнесу. Наприклад, якщо місце для піци, яке ви продаєте, щойно дебютувало безглютеновою скоринкою, частина вашої рекламної стратегії може включати згадку у ваших запитах з огляду, що вам сподобається огляд нової кори.

“На складі” виправдання

У обґрунтуванні огляду запасівУ обґрунтуванні огляду запасів

Пошук, який шукає “Костюми на Хеллоуїн біля мене”, може показати виправдання “на складі”, якщо ваш бізнес взяв Google на запрошення, щоб перелічити свої продукти безкоштовно на своєму GBP. Якщо ви використовуєте точку продажів (POS) у вашому місцевому бізнесі, ви повинні настійно врахувати все, що може зробити Центр торговців Google, щоб виробити ваш список, включаючи заробіток такого типу виправдання.

Чи можете ви вплинути на них?

Так -, налаштовуючись на Центр торгового центру Google, ви можете вплинути на ваші шанси на те, щоб отримати “на складі” обґрунтування.

“Згадує веб -сайт” виправдання

Веб -сайт згадує місцеве обґрунтуванняВеб -сайт згадує місцеве обґрунтування

Навіть якщо ви не зареєструвалися з торговим центром Google, вони все одно можуть витягнути текст з вашого веб -сайту, щоб відповідати наміром пошуку з обґрунтуванням “їхнього веб -сайту”. Як ми бачимо, Google точно відображає, що на сайті переліченого бізнесу є фраза “обгортання подарунків”:

Розділ веб -сайту з паперу для обгортання подарунківРозділ веб -сайту з паперу для обгортання подарунків

Чи можете ви вплинути на них?

Так. Якщо ви добре робите роботу з дослідженням ключових слів та SEO на сторінці, щоб ваш веб-сайт всебічно описує товари, послуги та функції вашого місцевого бізнесу, ви можете збільшити свої шанси на виграш цього типу виправдання.

“Роки в бізнесі” виправдання

Можливо, не існує в галузі галузевої угоди, чи показаний вище фрагмент “10+ років у бізнесі”, повинен бути офіційно класифікований як виправдання, але я думаю, що на користь цього є вагомий аргумент. Як і інші виправдання, він має можливість впливати на шукачів, як у випадку з тим, хто шукає адвоката з перевіреним багаторічним досвідом.

Чи можете ви вплинути на них?

Так. Коли ви створюєте бізнес -профіль Google для місця, вам дозволяється забезпечити дату, яку він відкрив. Якщо ви пропустите цей крок у створенні свого списку, перейдіть до нового торгового досвіду (NMX) та додайте його сюди на вкладці Контакт:

Дата відкриття GBPДата відкриття GBP

“Продається тут” виправдання

Долина меблі GBPДолина меблі GBP

Як і обґрунтування “на складі”, “продане тут” обґрунтування підкреслює інвентар, і варто зазначити, що Google налаштував зображення, яке відповідає як виправданням, так і моєму пошуковому терміну “стільцями наголосу”. Фото акцентних стільців є не Зображення профілю для цього бізнесу, як ви бачите тут:

Долина меблів GBP ЗакритийДолина меблів GBP Закритий

Натомість Google витягує це зображення двох стільців -акцентів із фотографії, завантаженої в GBP за допомогою бізнесу чотири роки тому:

Акцентні стільці долини долиниАкцентні стільці долини долини

Це один із тих пошуків, який показує прихильності Google, щоб тісно відповідати наміром користувача з відповідним результатом.

Чи можете ви вплинути на них?

Так, як ми бачимо, детально фотографуючи ваш інвентар, ви можете бути нагороджені виправданням “проданого тут”. Я вважаю це одним із найзагадкових обґрунтування, однак, оскільки на його зовнішність може впливати інші аспекти вашого списку чи веб -сайту. Це добре експериментувати.

“Забезпечує” виправдання

Закон Rush GBP Закон Rush GBP

Ці корисні виправдання містять послуги, що надаються бізнесом. Здається, вони випливають головним чином із розділу послуг вашого GBP, яким можна керувати за посиланням “Редагувати послуги” у вашому NMX, як показано тут:

Редагувати послуги на GBPРедагувати послуги на GBP

Іноді формулювання в “забезпеченні” обґрунтування є трохи незграбним, як видно у наведеному вище прикладі. Це, ймовірно, випливає з того, що Google витягує цю мову безпосередньо від власників бізнес-служб, на відміну від попередньо встановлених.

Чи можете ви вплинути на них?

Так. Будьте впевнені, що ви повністю деталізуєте всі послуги, які пропонує ваш бізнес, сподіваючись виграти цю різноманітність обґрунтування.

Виділення меню висвітлюють обґрунтуванняВиділення меню висвітлюють обґрунтування

Це один із двох типів “орієнтованих на меню” обґрунтування, і я вважаю, що варто зазначити, що приклад, який представлений, походить від бізнесу, який не завантажив текстове меню до його GBP.

Натомість, єдине, що в профілі, яке я можу знайти згадку про те, що цей ресторан пропонує «Фруктовий салат“(Фруктовий салат)-це досить низька якість фотографії фізичного меню:

Меню фізичного ресторануМеню фізичного ресторану

Тим часом у бізнесі немає фактичного веб -сайту, і просто посилається на свою сторінку у Facebook. Це хороша демонстрація готовності Google копати глибоко, щоб відповідати наміром.

Чи можете ви вплинути на них?

Так. Хоча додавання фотографії вашого меню – це хороший початок, повне зусилля включатиме комфорт із можливостями редактора меню Google. Будьте впевнені, що всі ваші пропозиції точно вказані у вашому меню та сфотографуйте всі пункти меню, щоб покращити ваші шанси на отримання цього виправдання.

Я включаю тут згадку про це виправдання, тому що я час від часу стикався з ним, але не бачив його прикладу за кілька років. Цей тип обґрунтування читається за рядками “У меню: омара”, як це було зафіксовано в цій статті 2021 року від BrightLocal. Завжди важливо пам’ятати, що виправдання приходять і йдуть, тому не будьте занадто прив’язані до певного сорту.

Чи можете ви вплинути на них?

Можливо. Якщо ця обґрунтована версія все ще існує в дикій природі, найкращі практики виграшу вона була б такою ж, як і для “висвітлення меню”, що висвітлюється вище.

“Оновлення” виправдань

Оновлення локальних обґрунтуваньОновлення локальних обґрунтувань

Це ще один сорт, для якого у мене є історичні скріншоти, як, наприклад, досить зернистий (вибачте за якість), але для яких я можу знайти абсолютно нульові поточні приклади. Ці виправдання містять текстовий фрагмент, витягнутий із оновлень Google відповідного бізнесу, як на вищезазначеному скріншоті ювелірного розміщення про їх власні обручки. Розмовляючи з однолітками в місцевій індустрії SEO, існує консенсус, що Google більше не може виявляти обґрунтування на основі оновлень Google (раніше відомий як повідомлення Google).

Чи можете ви вплинути на них?

Незрозумілий. Якщо ці виправдання все ще існують десь, вони б випливали з вашої публікації Google оновлень за допомогою нового торгового досвіду, який контролює ваш GBP. Якщо ви бачили приклад цього в прямому ефірі останнім часом, не соромтеся @me на Bluesky або LinkedIn.

“Побачені покупцями” виправдань

Цей історичний скріншот від Броді Кларк Показує різноманітне обґрунтування, яке читає “Побачене покупцями: спортивне взуття”, яке він захопив у 2021 році. Це все ще періодично помічається сьогодні.

Чи можете ви вплинути на них?
Ні, крім того, що ви запасаєте у своєму офлайн -інвентаризації. Джерело цієї інформації в стилі UGC, як видається, випливає з спливаючих питань Google підштовхує до деяких користувачів додатків MAPS, просячи їм надати інформацію про ваш бізнес.

Мої найкращі виїзди з цього обстеження виправдань

У мене є 3 основні винос після цього неформального дослідження поточного стану місцевих обґрунтувань Google:

  1. Існує щонайменше 10 відомих різновидів обґрунтування, з якими ми бачили Google експериментують за останні кілька років
  2. Більшість існуючих обґрунтувань можуть безпосередньо впливати власники місцевих бізнесу, що є чудовою новиною
  3. Незалежно від промисловості, Google, здається, справді пов'язана з різноманітністю обґрунтування “огляду”

З цього приводу моє дослідження вказувало мені, що навіть коли я думаю, що інше обґрунтування було б більш доречним на основі мови запиту, Google часто показує мені «огляд» виправдання.

Наприклад, такий запит на кшталт “Платанос біля мене”, здавалося б, має намір знати, які місцеві ресторани мають цю страву в їхньому меню. Але, частіше за все, Google показує мені “огляд” обґрунтування з огляду з огляду, що згадує цей пункт меню, а не показувати мені виправдання на основі меню.

У цьому може бути здоровий сенс. Обстеження, як цей від IPSOS, регулярно свідчать про те, що громадськість довіряє тому, що кажуть колеги споживачі над усім, що може сказати про себе. Можливо, це мислення, що стоїть за чітким перевагами “огляд” фрагментів? Вони можуть повірити, що на пошук буде найбільше впливати вибирати бізнес, коли вони побачать клієнтів, які хвалять його.

Підсумок: як перемогти в місцевих обґрунтуваннях

Наступні звички – це ті, які ви можете розробити, щоб покращити шанси вашого місцевого бізнесу на отримання різноманітних виправдань:

  • Експериментуючи з будь -яким полем GBP або NMX Google пропонує вам (наприклад, послуги та меню)
  • Фотографування всіх можливих аспектів вашого бізнесу
  • Придбання оглядів, які детально описують певні аспекти вашого бізнесу
  • Беручи участь у таких програмах, як Центр торгового центру Google
  • Забезпечення належного оптимізації вашого веб -сайту, щоб відобразити все, що робить ваш бізнес, і пропонує
  • Виконання регулярних пошуків вручну в Google за найважливішими фразами ключового слова, щоб ви знали, з перших рук, якщо з'явиться новий сорт обґрунтування
  • Регулярно читаючи такі публікації, як ця, щоб йти в ногу з оголошеннями про нові поля та функції, що додаються до GBP, які можуть впливати на обгрунтування

Хоча ви ніколи не можете змусити Google відображати певне обґрунтування у своєму списку, ваші SEO та маркетингові звички можуть бути налаштовані, щоб створити більш позитивні результати та кращі шанси виділитися з натовпу.

Виміряйте місцеву ефективність SEO та перемогти своїх конкурентів

Використовуйте Semrush Local, щоб контролювати свої щомісячні показники, розкрити можливості та випереджати пакет.

Гаряче цього тижня

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Теми

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Tech Talk: ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній

Tech Talk: Ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній...

Міністр Кондапаллі Шрінівас наполягає на подвоєнні доходів фермерів | Новини Віджаявади

Вісакхапатнам: державний міністр MSME та SERP Кондапаллі Шрінівас закликав...