DEDHAM, MA – Miso Partners, маркетингове агентство, що спеціалізується на велосипедній промисловості, оприлюднило набір індивідуальних маркетингових рішень, щоб допомогти незалежним магазинам велосипедів зміцнити свою цифрову присутність та конкурувати з великими роздрібними торговцями. Нові пропозиції, включаючи підпис «2-годинний сеанс маркетингу», мають на меті подолати розрив між традиційним досвідом у магазині та сучасними стратегіями цифрового маркетингу.
Чому незалежні магазини велосипедів потребують цифрового маркетингового рішення
“Незалежні магазини велосипедів – це серце і душа велосипедної спільноти”, – каже Брендон Морфе, засновник Miso Partners. “Вони сприяють місцевим зв’язкам, служать центром для любителів велосипедного руху та приносять неперевершеному досвіду своїм клієнтам. Однак багато хто бореться за доступ до маркетингових ресурсів та інструментів, необхідних для процвітання на сьогоднішньому цифровому першому ринку. Тут ми приходимо”.
Які велосипедні магазини говорять про партнерів Miso
Шепард з велосипедної майстерні ділиться: «Брендон та Кріс у Miso Partners надають мені всі твори, щоб зібрати загадку маркетингу та SEO. Всього за один місяць я бачу результати. Те, що відчувало себе грізним, зараз є керованим процесом з їх керівництва”.
Джейк з Мунро Вело зауважує: “Брендон та Кріс допомогли у всьому, від планування контенту та рекламних оголошень до креативних маркетингових стратегій та планування подій. Їх керівництво не тільки допомогло нам зростати, але й відчувати себе розширенням нашої команди. Я буду втрачений у світі маркетингу без їх досвіду та підтримки!”
Майк з Neaf.cc додає: “Я дізнався стільки за короткий час від Брендона та Кріса. Доступ до платформи був відкритим для очей, і він продовжує вдосконалюватися новими функціями. З нетерпінням чекаємо зростання більше”.
Зростаючий попит на місцеві магазини велосипедів
Останні тенденції пошуку виявляють сильний, постійний інтерес до фізичних магазинів велосипедів, незважаючи на зростання інтернет -магазинів:
● Пошуки “Велосипедний магазин біля мене” постійно збільшуються з 2018 року, випереджаючи умови, такі як “Купуйте велосипед в Інтернеті”.
● Споживачі віддають перевагу досвіду в магазині для значних покупок, оцінки тестових атракціонів, консультацій з експертів та негайної доступності. Ці тенденції підкреслюють можливість для незалежних велосипедних магазинів покращити свої зусилля з цифрового маркетингу, використовуючи свої унікальні переваги в магазині.
Представляючи 2-годинну маркетингову сесію
“2-годинна маркетингова сесія Miso Partners” надає власникам велосипедних магазинів індивідуальний план дій для вдосконалення їх маркетингових стратегій. Під час сеансу експерти MISO визначають критичні прогалини, контурні стратегії зростання та виконують діючі кроки для підвищення видимості та доходу. Ключові переваги:
● Персоналізовані відомості, пристосовані до викликів кожного магазину. Стратегії використання стосунків громади та цифрових інструментів.
● Негайні, діючі кроки для збільшення в магазині та онлайн-трафіку. Індивідуальні маркетингові рішення для кожного етапу зростання Miso Partners пропонують додаткові маркетингові пакети для підтримки роздрібних торговців на кожному етапі:
● Пакет фундаменту: включає стратегічні дзвінки, відстеження продуктивності та консультації щодо автоматизації та налаштування кампанії. ● Пакет зростання місцевий: ґрунтується на фондовому пакеті, додавання локальних SEO, цільовій цифровій рекламі та електронних кампаній.
● Пакет із усією включеною: Включає всі елементи локального пакету зростання, а також розробка веб-сайтів, управління соціальними медіа та реактивація бази даних клієнтів.
Забігає наперед: розуміння галузі та вплив громади
Пізніше цього року Miso Partners випустить всебічний звіт про маркетинг State of Bike Shop, пропонуючи орієнтири, найкращі практики та розуміння, отримані з анонімізованих даних, зібраних через інтерв'ю в Інтернеті та особистості.
Про партнерів Miso
Заснований досвідченими професіоналами велосипедної індустрії, Miso Partners приносить десятиліття досвіду та перевірений досвід, що допомагає роздрібним торговцям зростати. Маркетингова фірма з повним набором послуг, використовуючи відомості зсередини та поза межами велосипедної галузі, Miso Partners унікально оснащений для задоволення потреб незалежних велосипедних магазинів. Дізнайтеся більше, щоб дізнатися, як партнери MISO можуть трансформувати вашу маркетингову стратегію, заплануйте свою консультацію сьогодні за адресою https://misopartners.com/book-a-smplimentary-strategy-session/ або зв’яжіться з hello@misopartners.com для використання в ЗМІ, завантажте офіційний логотип та зображення Partners тут.
