По мірі того, як користувачі стікають у більшу і більшу кількість мобільних пристроїв, реклама на цих платформах абсолютно вибухає. І це м'яко ставить.
У минулому році дохід від мобільних оголошень збільшився на 82,8%, з 5,3 мільярда доларів у 2011 році до загальної кількості 8,9 мільярдів доларів у 2012 році, згідно з повідомленням з інтерактивного рекламного бюро (IAB).
Очевидно, що це означає, що реклама на мобільних пристроях стане ключовою для виживання багатьох інтернет-властивостей, багато з яких в минулому покладалися на традиційні джерела доходів від реклами, як націлювання на cookie та Порожній.
Перехід на мобільний – це не завжди найпростіший перехід; З меншим екраном оголошення можуть здатися більш нав'язливими. І оскільки люди використовують ці пристрої на ходу, також є більший попит на рекламу/знижки на основі місця розташування, які допоможуть їм негайно.
Компанії, які змогли зробити свою мобільну рекламу, будуть ті, хто спостерігає за тим, як усі інші намагаються наздогнати в майбутньому. Ось деякі компанії, які роблять це правильно, він же фактично заробляє гроші на мобільній рекламі:
Google зараз є безперечним лідером у мобільній рекламі, згідно з повідомленням від eMarketer від червня.
У 2012 році Google взяв 4,61 мільярда доларів, понад половину, 52,36%, з 8,8 мільярдів доларів, які рекламодавці витратили на рекламу мобільного Інтернету по всьому світу. І дохід компанії встановлений майже вдвічі більше, до 8,85 мільярда доларів, а її частка ринку, як очікується, зросте до 55,97%.
В даний час Google перебуває у відмінному становищі, оскільки більше половини, 52,8%, у всьому світі дохід від мобільної реклами надходить від пошуку. І, звичайно, ми всі знаємо, що Google – король пошукових систем.
Успіх Google у мобільній рекламі дійсно випливає з його можливості встановлювати свою пошукову систему в Інтернеті та інші послуги, такі як цифрові карти, Gmail та браузери Chrome, як часто використовувані програми на мобільних пристроях. Компанія здійснила це значною мірою, підробляючи партнерство з Apple, коли iPhone цієї компанії вийшов у 2007 році. Google потім спектував свої послуги в Android, безкоштовну операційну систему, що зараз працює на понад 900 мільйонів мобільних пристроїв.
Google, здавалося, була компанією, яка бачила написання на стіні перед усіма іншими, придбавши Admob, найбільший гравець мобільних оголошень, три роки тому. З тих пір він інтегрований Admob на свою платформу Adsense. Google Android, провідна в світі операційна система смартфонів, також допомагає. Google надзвичайно вигідний і має найбільше ресурсів будь -якого гравця, який продовжує інвестувати в мобільний.
Facebook все ще відстає від Google з точки зору доходу, але це може бути не так довше.
Соціальна мережа повинна побачити, що дохід від мобільних оголошень збільшиться понад 333%, з 470 мільйонів доларів до 2,04 млрд. Це більше ніж удвічі збільшить свою всесвітню частку – з 5,35% до 12,9% ..
“Рекламодавці збираються розповсюджувати рекламу, де б не були користувачі”, – сказав мені Кларк Фредріксен, віце -президент компанії Emarketer. “Вперше користувачі використовують Facebook на мобільному режимі виключно або використовують його частіше, ніж на робочому столі”.
Для Facebook, який традиційно покладався на його праву настільну рекламу, справжня проблема полягала в тому, щоб вміти рекламувати у своєму мобільному додатку, не будучи нав'язливим. Це призвело до того, що компанія представила мобільну рекламу для додатків, які дозволяють розробникам додатків рекламувати канали новин у мобільному додатку Facebook у серпні. Ці оголошення були настільки успішними, що наприкінці минулого року Emarketer переглянув свої прогнози на мобільні витрати на рекламу в США, до 4 мільярдів доларів, виходячи з виконання цих оголошень у Facebook.
Facebook зміг капіталізувати величезну кількість користувачів, що стикаються до мобільних пристроїв. Його мобільний Мус становив 751 мільйон у своєму останньому звіті про прибутки, що на 54% в рік. У цьому звіті Facebook також побачив, що мобільний стан становив 30% від загального доходу від реклами, порівняно з 23% у четвертому кварталі 2012 року та 14% у третьому кварталі.
Твіттер
Цього року Twitter також налаштований побачити вибух мобільних доходів реклами.
Прогнозується, що соціальна мережа збільшить дохід на 63% до майже 1 мільярда доларів на продаж реклами до 2014 року, згідно з повідомленням Emarketer у березні.
До 2015 року, як очікується, Twitter набере 1,33 мільярда доларів доходів від реклами. У вересні Emarketer прогнозував, що мережа в 2014 році займе 807,5 мільйонів доларів, але тепер переглянула цю кількість до 950 мільйонів доларів.
Що ще важливіше, більше половини доходів від реклами в мережі, приблизно 53%, прогнозується, що в цьому році надійде з мобільних пристроїв, і очікується, що ця кількість до 2015 року перевищить 60%. У звіті за підрахунками, що Twitter заробить 308,9 мільйонів доларів доходів від мобільної реклами в 2013 році, що більше ніж удвічі перевищує дохід мобільної реклами в розмірі 138,4 мільйонів доларів за рік.
Це досить вражає, враховуючи, що лише два роки тому Twitter майже не мав доходу від реклами від мобільних пристроїв.
У звіті також вказується на запуск API ADS Twitter як головний фактор, що сприяє зростанню соціальної мережі, для цього року та за її межами.
Минулого місяця Twitter дебютував, що новий API розроблений полегшенням брендам керувати кампаніями та отримати більше цінності з реклами у Twitter, дозволяючи їм інтегруватися зі своєю платформою оголошень через список партнерів API, які забезпечать їм кращі націлювання та інструменти. Першими п'ятьма з цих партнерів були Hootsuite, Adobe, Saleforce, Shift та TBG Digital.
Сенс API, сказав у той час Twitter, полягає не в тому, щоб створити більше реклами, а покращити рекламу в мережі в цілому.
З тих пір API додав нових партнерів у Censhoo Social, платформі соціального маркетингу; Оптимальна, платформа SaaS для інтегрованої аналітики аудиторії в режимі реального часу; SocialCode, постачальник соціальних маркетингових рішень; SocialFlow, компанія з оптимізації маркетингу соціальних медіа; Unified, компанія з хмарних маркетингових технологій; та Voxsup, компанія з аналітики соціальних медіа
Пандора
Yahoo
(Джерело зображення:

