...
Середа, 7 Травня, 2025
10.4 C
Kyiv

Не дозволяйте SEO проскочити через тріщини в міграції сайту

Кричати цифрові керівник зростання, Матильда -топфер, попереджає про недорогі, але все-таки загальні бренди та організації, що розробляють нові веб-сайти, з тяжкими наслідками, які слід дотримуватися.

Славне зростання

Ваша компанія зростає. Це все – це успіх – це робить банк, спілкується зі споживачами, виправляє їхні проблеми, задовольняючи їхні потреби та бажання. Канали обслуговування клієнтів керують неминучими ударами. І ваші клієнти, і ви хочете більше. Чи є краще почуття для власника бізнесу, ніж побачити зростання у вашому розумінні?

Нові цегельні витрати потребують ретельного фінансового розгляду, оскільки поінформованість про бренд та занурення, який вони створюють, часто компенсуються обмеженими географічними охопленнями та операційними витратами. Отже, поки що ви вирішили, що зосереджена на тому, як збільшити свою гру електронної комерції.

Наступний набір функцій електронної комерції, ймовірно, не є дешевим. Якщо ви мікро -бізнес, 30 000 доларів можуть покрити ваше оновлення. А для встановлених підприємств з високим обсягом продажів ви можете витратити до 500 000 доларів на новому веб -сайті, щоб скористатися визначеним зростанням.

Ось чому хороші розробники веб-сайтів-які знають, як створити дротяні рамки з золотистими дротями, щоб втягувати, швидко утримувати та перетворити клієнтів у продажі та прихильники брендів-є гідною інвестицією.

Тримайте світло

Але ось, де надходить попередження. Хоча спокусливо думати, що інвестиція такого розміру охоплює все, що потрібно, щоб перейти з одного веб-сайту на інший, багатьом спеціалізованим компаніям-розробникам не вистачає глибини досвіду та щоденного впливу постійно мінливого ландшафту SEO. Це зовсім інший набір знань. І хороший веб -розробник скаже вам, що вони зайняті оптимізацією досвіду, а не моніторингу напруги охоплення веб -сайту в пошуковій мережі.

Перемикач без SEO -стратегії може ризикувати поставити підприємства в буквальну цифрову темряву. Пошукові системи автоматично не довіряють змінам вашого веб-сайту, може подумати, що ваші добре відвідувані сторінки більше не існують, а ваш трафік-gulp, slurp-в режимі реального часу переходить до ваших конкурентів.

Ризик не інтегрувати SEO в новий веб -запуск може бути настільки руйнівним, що він майже неймовірно. Я бачив, як національні та міжнародні бренди спостерігають за дорожнім рухом (та пов'язаним з цим доходом) до 80 відсотків. Одразу. Це речі з дренування крові-від-обличчя.

Я бачив, як великі роздрібні бренди переходять від подібних до Magento для Shopify, витративши понад 300 000 доларів, зробивши вимикач на задній частині переконливого бізнесу, який обіцяє C-Suite, та дошку, за допомогою Proxy, здорової рентабельності рентабельності інвестицій у розумні часові рамки. Але вони зараз по телефону з зовсім іншої причини.

Один національний ювелірний бізнес (в магазині та в Інтернеті у всіх штатах) втратив 31 відсоток своєї частки пошуку ключових слів і все ще був на 32 відсотки нижче в трафіку за один рік від міграції веб-сайтів.

Міжнародний бренд макіяжу з 20-річним SEO та життям придбання клієнтів користувався рейтингом попереднього міграції на 10 042 ключових слів, з рейтингом після міграції лише за 2134 ключові слова лише через три місяці. Це зменшення ефективності ключових слів SEO на 78 відсотків.

Місцево ми бачили, що національний роздрібний торговець переживає той самий питання, при цьому рейтинг ключових слів знизився на 53 відсотки за три тижні. Крик Digital зараз наполегливо працює разом з ними, щоб виправити цю проблему.

Ви здивуєтеся, скільки знакових компаній це сталося – і якщо різка втрата трафіку може статися з багатонаціональними брендами … це може статися з вами.

Однак біль від втрати трафіку під час веб -міграції можна уникнути за допомогою звукової стратегії SEO. Це не неминуче зло підйому вашої естетики та функції.

Експерт SEO визначить чітку стратегію, яка допоможе дослідженням ключових слів, оптимізації вмісту, управлінням перенаправленням та забезпеченням того, що новий сайт є технічно обґрунтованим для всіх відповідних пошукових систем.

Чому ми не знаємо про це?

Успіх продажів SEO -кампаній насправді дає певний спосіб пояснити, чому існує плутанина щодо того, чи є SEO маркетинговою чи бізнес -вартістю, і чому це може не помітити, як відігравати життєво важливу роль у міграції веб -сайтів. Оскільки SEO може принести значну кількість доходу, люди не визнають не менш важливої ​​гігієнічної ролі, яку вона відіграє у забезпеченні вашого блискучого нового сайту в ефірі.

Але якщо ви заробляєте гроші через свій веб -сайт, ви абсолютно повинні інвестувати в SEO, коли ви інвестуєте в новий сайт. Ще перед тим, як подумати про гроші, це зробить вас у новому трафіку, ви не можете не помітити роззявленої отвору, яку не може створити план міграції SEO. Ось чому SEO не слід розглядати як маркетингову вартість, а натомість практичною вартістю ведення бізнесу.

І не має значення, в якому бізнесі ви перебуваєте або як довго ви працюєте, хоча SEO є ще важливішим для нового зростаючого бізнесу, який не має історичного рейтингу, щоб продемонструвати достовірність алгоритмів Google.

Скільки це коштує?

Практична вартість звукової стратегії SEO для веб -міграції починається від 3000 до 5000 доларів – і найкраще супроводжується постійною підтримкою принаймні першого року. Це може прирівняти приблизно до додаткових 10 відсотків цифрових витрат на менший бізнес, який оновлює свій веб -сайт, але витрати значно переважають ризик.

Часто будівлі трапляються за лаштунками до моменту, коли проект потрапляє на етап живу, бюджети тонкі, господарські збори збираються, а вирішальна цінність SEO в міграції веб -сайту може бути помічена або відхилена як непотрібна. Але зробіть це на своїй небезпеці.

Натомість скористайтеся активним підходом із спеціалізованим SEO -партнером для перемикання, відклавши кошти, щоб підтримувати здоровий SEO принаймні перший рік вашого нового веб -сайту, і уникайте потрапляння в павутину горя.

  • Shout Digital-це спеціалізоване цифрове агентство, що має досвід роботи в галузі SEO, оплачуваної реклами та електронної комерції в соціальних мережах. Відвідайте їх на стенді 99 в Роздрібний фестиваль з травня 28-30 в Конвенц -центрі Голд -Кост, або дізнатися більше на www.shoutdigital.com.au.

Гаряче цього тижня

Наступна еволюція AI?

Бернар Мей - генеральний директор Національні посади5-разова компанія Inc....

Оновлені рекомендації Google RAINGERS орієнтовані на фальшивий вміст

Основне оновлення рекомендацій Google пошукових рейтингів (QRG) роз'яснює та...

Теми

Наступна еволюція AI?

Бернар Мей - генеральний директор Національні посади5-разова компанія Inc....

Оновлені рекомендації Google RAINGERS орієнтовані на фальшивий вміст

Основне оновлення рекомендацій Google пошукових рейтингів (QRG) роз'яснює та...

Рейчел Джеймс призначила, віце -президент з маркетингу в Attensi

Колишній CMO HR AppluaD, Рейчел Джеймс, була призначена віце...