Нещодавно було опубліковано нове дослідження Minticmarketing, який говорить про сторінки Google за показники відвідування, що досягає нового максимуму. Щоб бути більш конкретним, тепер він піднявся на 10 кліків, перш ніж користувач піде на іншу Інтернет -сторінку.
Простіше кажучи, відвідувачі зроблять щонайменше 10 клацань на одному сайті Google, перш ніж вони заскочили на інший веб -сайт. Це було частиною 13-місячного дослідження, яке порівнювало дані Google та схеми трафіку від Chatgpt.
Google гарантує, що користувачі залишаються, в той час як дослідження доводить, що Chatgpt робить все навпаки. Люди витрачають більше кліків на пошук Google порівняно з іншими онлайн -сторінками.
Це зростання статистики вказує на те, як користувачі витрачають більше часу та зусиль, натискаючи на результати пошуку Google або SERPS. Оскільки більшість останніх змінюють URL -адреси, вони тримають відвідувачів домену Google. Тож Google все ще надсилає багато свого трафіку на зовнішні сторінки, які багато не виявили правдивими.
В середньому Google в березні створив 175 мільйонів зовнішніх візитів порівняно з 57,6 мільйонів Chatgpt. Це мега на 66% зростання від того, що дослідники були свідками в Google минулого року. Chatgpt, безумовно, ефективніший з точки зору надсилання людей в різні місця. Фігури взагалі розповідають іншу історію.
Сьогодні Chatgpt виробляє 1.4 зовнішні відвідування веб -сайтів для кожного користувача, а Google створює лише 0,7 відвідування на одного користувача. Отже, користувачі Chatgpt в 2,3 рази частіше відвідують зовнішній веб -сайт, ніж користувачі Google. Це навіть якщо аудиторія Google майже в сім разів більша.
Google зростає з точки зору кліків платформ, які відповідають його стратегії забезпечення більшої кількості функцій пошуку. Це передбачає негайні відповіді без необхідності користувача відвідувати іншу сторінку. Успіх пошукового гіганта зараз у двох голах.
По -перше, це пов'язано з тим, що знаходиться у верхній частині провідного джерела трафіку в Інтернеті, а по -друге, він забезпечує, щоб користувачі залишалися в Google Properties протягом тривалого періоду. Google надсилала більше трафіку на початку цього року, але його аудиторія навряд чи зростала. Це просто показує набагато складніші стосунки між забезпеченням користувачів та посиланням на інші місця.
Тепер, який успіх Google може бути падінням для маркетологів та професіоналів у світі SEO. Ця тенденція продовжує створювати нові виклики та кращі можливості. Користувачі витрачають більше часу на Google, це означає, що вони забирають більшу частину екрана на перший погляд. І як можна собі уявити, це дуже важливо.
Зосередьтеся на представлених фрагментах та інших елементах SERP порівняно з класичними органічними клацаннями не так просто, як колись раніше. Chatgpt та багато інших додатків AI посилають більше людей на користувача. Також користувачі більше займаються функціями SERP, перш ніж приземлитися на веб -сайті. Це означає, що вдосконалені моделі атрибуції та різні стратегії вмісту були б необхідними.
Читайте далі: Генеральний директор CloudFlare попереджає про загрозу AI для веб -бізнес -моделей та створення контенту