Міністерство транспорту штату Орегон витрачає майже 900 000 доларів, щоб спорудити постійне огородження з кованого заліза разом з Interstate 405 у Південно -Західному Портленді, намагаючись запобігти безпритульному кемпінгу поблизу автостради.
Транспортне агентство співпрацює з містом Портленд за проектом, коли держава покриває витрати на будівництво та місто, що підтримує законопроект за постійне обслуговування.
“Ми встановлюємо огорожу по районах міських державних автомобільних доріг, включаючи мости та шляхопроводи, десятиліттями в Портленді для безпеки”, – заявив Девід Хаус, прес -секретар Державного транспортного агентства в електронному листі. “Ми також встановлюємо фехтування в Салемі та Євгенії. Небезпечно та незаконно табір на державному шосе праворуч-небезпечно ходити в деяких місцях поблизу руху шосе”.
Огородження вздовж Південно -Західної 13 -ї авеню від Майн до вулиць Олдер коштуватиме державі близько 457 000 доларів, за словами Лори Руде, прес -секретар Портлендських рішень, міський департамент покладається на вирішення безпритульності та життєздатності, яка співпрацює з державним агентством у проекті. Руд сказав, що огородження на південному заході 14 -ї авеню, орієнтовно планувалося переїхати від Джефферсона до вулиць Олдера та навколо кутової ділянки на вулиці Вест Бернсайд, коштуватиме близько 383 000 доларів.
Місто також платить близько 64 000 доларів за те, щоб скласти тимчасове огородження на майданчику через проблеми ланцюгів поставок, які затримали постійне огородження, сказав Руд.
Це не єдиний “загартовувальний” проект – термін для будівництва бар'єрів у міській обстановці, що ускладнює табір чи жити на вулиці – над цим працюють місто, за словами грубого. Нові огорожі також нещодавно спостерігалися вздовж бульвару Південно -Східного Пауелла поблизу 57 -ї авеню. Деталі про вартість та ступінь цього проекту були не одразу доступні.
Місто Портленд встановило огорожі ланцюгового зв'язку, валуни та великі бетонні блоки в районах витяжки вздовж бульвару Пауелла між південно-східними 53-м та 57-м проспектами для стримування кемпінгу в останні місяці. Відзначте Грейвса, орегонського/орегонлів
“Кемпінг – це основна причина, коли потрібна огорожа”, – сказав Руд в електронному листі. “Ця територія знаходиться безпосередньо над швидкісною автострадою, і люди, які кемпінг або іншим чином користуються простором, небезпечно”.
Робота розпочалася 13 травня з встановлення постійного огородження на південному заході 13 -ї авеню, що починаються минулого тижня. Близько шести людей працювали над тим, щоб поставити постійну огорожу в п'ятницю. Руд сказав, що чиновники ще не визначили, коли розпочнеться будівництво постійного огородження на південному заході 14 -ї авеню, але вони можуть незабаром встановити тимчасове огорожі.
Звіти міста показують, що близько 22 споруд і понад 250 голки були вилучені з місця до початку будівництва постійного огорожі. Ці самі звіти показують, що 18 людей бачили, як залишаються на сайті.
Ряд відпочиваючих у цьому місці були молоді люди, які вже давно були на одному місці, повідомляє KGW. Вони сказали KGW, що бачать видалення табору як “марнотратство фінансування”.
Руд сказав, що місто наразі не збільшує свої зусилля щодо встановлення фехтування або бар'єрів на місцях бездомних кемпінгів по всьому місту. Насправді вона сказала, що дефіцит бюджету незрозуміло, чи буде місто співпрацювати над подібними проектами, що рухаються вперед.
“Рішення про встановлення фехтування, валунів та бар'єрів – це складне, що має багато факторів – вартість, обсяг проекту, ступінь потреби та життєздатність існуючого простору для ефективних заходи загартування”, – сказав Руд в електронному листі.
Місто Портленд було споруджено огородження вздовж бульвару Пауелла між південно -східним 53 -м та 57 -м проспектами для стримування кемпінгу. Відзначте Грейвса, орегонського/орегонлів
Хаус заявив, що фінансування огорожа походить з “вже напруженого бюджету на обслуговування автомобільних доріг”, тому державне агентство повинно пріоритетність проектів на основі потреб безпеки. Держава витратила 2,29 мільйона доларів на нові огородження та 205 000 доларів на ремонт фехтування в районі метро Портленд під час дворіччя, який закінчується в цьому місяці, сказав він.
“Наша мета – підтримувати безпечну, безпечну та ефективну (транспорту) систему для всіх, включаючи пішоходів та велосипедистів – і безперешкодно”, – сказав Хаус. “Ми також реагуємо на громадські занепокоєння щодо кемпінгу по державних автомобільних доріг, правах на шляху та інших властивостей ODOT. Кемпінг також може створити небезпеку для навколишнього середовища, такі як біологічні сміття та сміття, спричиняти пожежі, відволікти споживачів дорожнього руху та перешкоджати здатності ODOT безпечно підтримувати державну систему автомобільних доріг”.
Зеем Шейх сприяв звітності перед цією історією.
Лілліан Монго Х'юз охоплює бездомність та психічне здоров'я для Орегоніана. Надішліть їй електронною поштою з порадами або запитаннями на lmhughes@oregonian.com. Або слідкуйте за нею на Блюескі @lmonghughes.bsky.social або x at @lrmongeau.