Не можна заперечувати, що це був бурхливий рік для SEO в багатьох секторах, коли експерти спекулюють, чи 2024 рік знаменує “смерть SEO”. Але ніде ця турбулентність більш очевидна, ніж у туристичній галузі.
Серпс туристичної індустрії різко змінилася протягом останніх кількох років, і 2024 рік лише посилив цю зміну, при цьому домінування Google Travel, нові функції SERP та огляди AI – все, що змінює ландшафт SEO.
Однак, далеко не сигналізуючи про “смерть SEO” для туристичних майданчиків, 2025 пропонує можливість для подорожей переосмислити свій SEO -підхід із новою та вдосконаленою стратегією.
Ось як торгові бренди можуть підготуватися до успіху SEO у 2025 році …
Переклюйте свою стратегію ключових слів
Можливо, найбільшим конкурентом, з яким зараз борються туристичні сайти, є сам Google.
Google Travel стала домінуючою силою в Серпсі, з новими функціями, такими як “гарантія цін” для рейсів, які починають кидати виклик найбільшим гравцям галузі. Звіт про промисловість SEO промисловості 2024 р. Кричкою жаби показали, що Google зараз має більшу частку трафіку для “польотних” запитів (5%), перевершення Ryanair (4%), Booking.com (3%) та British Airways (3%).
Частину цього можна віднести до того, що Google продовжує пріоритетність власних платформ, що робить ключові слова з великим обсягом ще важче для рангу.
Замість того, щоб боротися проти Google Travel, туристичні сайти повинні розглядати це як можливість класифікувати нові вкладки Google, такі як Google Flights, Google Hotels та Google Holiday Rent.
Бренди також повинні звернутися до націлювання на ключові слова з нижчим змаганням. Орієнтація на ключові слова регіональних та нульового обсягу може допомогти виділити торгові марки на переповненому ринку.
Адаптуватися до інтеграції AI
Мало того, що інструменти для подорожей AI набирають тягу в галузі, такі як розумні фільтри Booking.com та планувальник, що працює на чатах Expedia, але AI також змінює спосіб доступу споживачів вмісту в Google.
Огляди AI (AIOS) стали ключовою особливістю пошукових систем, яка або направила традиційних маркетологів SEO в паніку, або змусила їх прийняти підхід голови в с-ссну.
На думку, AIOS демонструє приблизно 30 відсотків запитів, пов'язаних з подорожами, і в середньому п'ять відсотків ключових слів Travel Brands, що неминуче впливає на видимість сайту. Бренди повинні бути спритними в адаптації контент -стратегій за допомогою цих оглядів.
Хоча це правда, що AIO, як правило, помітні для інформаційних запитів, ми починаємо бачити, як вони також з'являються для цих важливих комерційних умов подорожей. Забігаючи наперед, інтеграція обох типів намірів сторінки буде важливою для успішної стратегії AIO.
Використовуйте локальний SEO та вміст користувача
Коли Google налаштовує свої приціли на світовому ринку, регіональні бренди подорожей отримали користь від підвищення видимості.
Дослідження, проведене, виявило, що Google надає пріоритет автентичного, локалізованого вмісту, написаного регіональними експертами з подорожей над сайтами з надмірно оптимізованим SEO-вмістом.
Окрім прийняття регіонального фокусу, бренди повинні виглядати корисним, спочатку користувачем вмісту в основі своїх контентових стратегій. Відгуки все ще мають найбільшу видимість ключових слів в середньому, тому досвід та досвід з перших рук будуть ключовими для звернення до сигналів EEAT Google.
Однією з стратегії вирішення обох цих елементів є оптимізація вашого вмісту для традиційного подорожі покупця подорожей. Це починається на натхненному етапі, наприклад, “найкращі свята для сімей”, перш ніж оптимізувати вміст з регіональним кутом для етапу досліджень та виявлення, наприклад, “туристичні пам'ятки поблизу мене”. Далі йде комерційний контент, який демонструє сторінки та пропонує продукти, коли споживачі переходять у розділ бронювання та переваги воронки продажів.
Зміцнити побудова зв’язку
Не можна заперечувати значення зворотних посилань; Як один з найважливіших факторів для підвищення рейтингу, наявність сильної стратегії за межами місця є ключовим для допомоги подорожуючим сайтам випереджати своїх конкурентів.
Достовірні, унікальні дані та взяття регіонального фокусу можуть добре працювати, особливо стосовно вмісту героїв.
Бренди подорожей повинні скористатися відповідними трендами та можливостями новин, щоб забезпечити цінні зворотні посилання, демонструючи свою експертизу, яка, знову ж таки, має вирішальне значення для виклику сигналів EEAT Google.
