...
Понеділок, 12 Травня, 2025
6.8 C
Kyiv

Потенційний чіп в броні Google: втрата юридичного імунітету

Ця стаття передрукована з Білл Дембський, Зрука теоретика дизайну Вільяма Дембського з його дозволом.

Наразі розділ 230 Закону про пристойність комунікацій (47 USC § 230) Гранти онлайн-платформи, такі як Google та Facebook, юридичний імунітет для створеного користувачем вмісту, гарантуючи, що вони не вважаються видавцями чи ораторами і, отже, не можуть нести відповідальність за те, що користувачі публікують, навіть якщо вміст є помилковим, наклепницьким чи іншим проблематичним. Крім того, цей закон дозволяє платформам поміркувати, фільтрувати або видаляти вміст, який вони виявляють заперечним, не втрачаючи імунітету. Більше того, з питань авторських прав, Закон про авторські права цифрового тисячоліття (DMCA) (17 USC § 512) надає окрему юридичну основу, пропонуючи платформи захист безпечної гавані від вимог авторських прав у власності авторських прав. Разом, розділ 230 та DMCA дозволяють платформам уникати прямого юридичного впливу стороннього вмісту, що дозволяє їм розміщувати, куралювати та розподіляти величезну кількість інформації, не беручи на себе відповідальності.

Поточна юридична перевага Google

Але подумайте, припустимо, ви робите пошук Google для зображень на якусь тему. Ви побачите повторне представлення Google після зображення. Звичайно, ви можете натиснути на зображення, яке вас цікавить, і звідти натисніть на посилання, яке перенесе вас на сайт, де спочатку з'явилося зображення. Але часто, коли я шукаю зображення, мені достатньо, щоб побачити, що Google повторно представляє. Я підозрюю, що це стосується багатьох користувачів Google. Однак для деяких із цих зображень, якщо вони з’явилися на окремих веб -сайтах, не тільки власники зображень просять зняти зображення, але й могли претендувати на порушення авторських прав та вимагати відшкодування збитків.

Концепція юридичного права та справедливості - Книга відкритого права з дерев’яними суддями -молотом на столі в залі суду чи правоохоронних органів. Скопіюйте простір для тексту.Кредит на зображення: Роман Мотизов – АДОБНИЙ АКТОР

На своїх веб -сайтах я мушу – як питання виживання – бути скрупульозними щодо того, щоб переконатися, що ми маємо права на будь -які зображення, які ми використовуємо. В іншому випадку юридична експозиція від порушень авторських прав може знищити мій бізнес. Іноді, незважаючи на наші зусилля в скрупульозності, зображення просувається через тріщини (можливо, новий співробітник не пройшов належним чином щодо завантаження зображень, для яких ми маємо належні права на використання). Не має значення, чи зображення лише на нашому сайті на день. У Швейцарії є юридична фірма, яка в режимі реального часу троліть Інтернет для порушень авторських прав.

У мене ця фірма прийшла за мною за зображеннями, на які ми не мали прав. Це коштувало мені близько 700 доларів за зображення, щоб зняти їх зі спини. Що робити, якщо Google потрапив у відшкодування авторських прав за кожне зображення Getty, яке він повторно представив? Чому Google виходить з такими порушеннями авторських прав, але маленькі хлопці, як я, ні? Google має ефективні лобісти і на сьогоднішній день змогли змусити закони працювати на їх користь – наприклад, через розділ 230 та DMCA. Але це може змінитися.

Гаразд, після того, як Google вставляє себе у ваші пошуки – після всіх речей Google показує у відповідь на ваш пошуковий запит, речі, які в тій чи іншій формі рекламують і сприяють його суті – ви нарешті дістаєтесь до органічних результатів. Органічні результати – це результати пошуку, які Google надає по суті відповідної веб -сторінки та повноваження веб -сайту, що розміщує сторінку – принаймні, це офіційна історія Google. Насправді, як Google оцінює заслугу веб -сторінок, сам по собі є упередженим і часто на службі, якщо не його суті, тоді більш широких політичних та ідеологічних цілей (докладніше про це пізніше).

Як тільки ви нарешті проходите через рекламу Google… ще більше оголошень

Навіть з органічними результатами, як тільки ви нарешті проходите через рекламу Google, щоб дістатися до них (іноді вам доведеться прокручувати “нижче складки”), ви все одно можете знайти Google, що вставляє себе з подальшими оголошеннями та коментарями. Для пошуку на “найкращих інтернет -коледжах” Google перераховує чотири спонсоровані предмети, перш ніж перелічити органічні результати. Перенапружена серед органічних результатів – ще одна реклама. І після всіх органічних результатів на першій сторінці результатів пошукової системи, Google включає ще три спонсоровані елементи. Це оголошення, і колективно натискання на всі ті, що доставляються у відповідь на запит “Найкращі інтернет -коледжі”, дасть Google кілька сотень доларів.

Бангкок, Таїланд 25 серпня 2020 р. Чоловіки за допомогою цифрового планшета для пошуку в Google. Бездротова технологія смартфонів з пошуковою системою інтелекту.Кредит на зображення: Teerasan – АДОБНИЙ АКТОР

Сайти вмісту SEO заробляють більше грошей, коли люди (об’єктифіковані як “користувачі”) пошук на ключове слово, можливо, позначають високий намір (Як і люди, які шукають ключове слово, яке поєднує “мезотеліома” та “адвокат”, ймовірно, хочуть подати позов до когось за те, що вони дали їм цей рак). Низький намір не вдається, високий намір є прибутковим. Для прикладу низького наміру розгляньте користувачів, які шукають ключове слово “хороша кар'єра”. Вони, швидше за все, все ще намагаються розібратися, що робити зі своїм життям, і, таким чином, навряд чи зареєструватися в курсі навчання або вжити певних заходів, які вимагають інвестицій у капітал та час. Вони просто збирають інформацію і навряд чи діятимуть на неї. Але користувачі, які шукають ключового слова “Найкращі онлайн -програми MBA”, ймовірно, думають подати заявку та записатися на таку онлайн -програму. Просто шукаючи таке ключове слово, вони, ймовірно, мають високі наміри.

Гроші в високому намірі. Користувачі, які шукають “Найкращі онлайн -програми MBA”, швидко опиняться до статті, яка має на меті оцінювати найкращі онлайн -MBA. Списки рейтингу особливо хороші в тому, щоб викликати високий трафік (простою цікавості вбік, навіщо запитувати про те, які найкращі школи в ніші, якщо ви не думаєте відвідати його?). Почавшись на таку статтю, користувачі, ймовірно, натиснуть на деякий заклик до дії, в якій вони вимагають інформації про певну онлайн -програму MBA. Потім такий запит становить лідерство. Ці потенційні клієнти можуть бути прибутковими. У мене є колега, який створює такі результати для великого інтернет -університету та отримує 175 доларів за лідерство. Верховна допомога не гарантує зарахування, але підвищує ймовірність зарахування. Деякі роки тому школи хотіли побачити близько 2 відсотків випусків у реєстрації. За 175 доларів за лідерство, це означало б, що школа платить близько 9000 доларів за зарахування.

Дістатися до першого – це назва гри

Деякі роки тому я закінчив продавати один із цих навчальних веб -сайтів за те, що для мене було здоровенною сумою. Як це є, я добре знав академічний світ і зміг за допомогою міцної команди писати статті, які дуже швидко вистрілили високо з пошуковими системами на вигідних високопотужних ключових слів. Святий Грааль в онлайн -навчальному просторі був на першій позиції на першому SERP (сторінці результатів пошуку) для ключового слова “Найкращі інтернет -коледжі”, найбільш вигідніший ключовий слово в бізнесі на той час (отже, попередні вправи, що шукають цей термін). Протягом року або близько того ми мали саму головну посаду, і протягом декількох років ми були в суперечці.

Ноутбук для клавіатури та Google Ads Adwwords значок додатка на екрані смартфонів. Google - найбільша пошукова система в Інтернеті у світі. Москва, Росія - 27 квітня 2019 рокуЛіцензований через акції Adobe

Місце, яким ви найбільше хочете бути, знаходиться в першому положенні на першому SERP. Люди, які проводять пошуки, швидше за все, спочатку натискають на цю позицію, другу позицію з меншою частотою тощо. Десятиліття тому, якщо ви не потрапили до першого SERP, вершина другого SERP все ще не була дуже поганою, хоча падіння в трафіку на ваш сайт у цьому випадку було значним. В даний час, маючи всі речі, які Google ставить на шляху органічних результатів для прибуткових ключових слів, якщо ви не перебуваєте на перших кількох позиціях першого SERP, ви, мабуть, витрачаєте свій час, намагаючись заробити гроші на органічному пошуку. До речі, Google в даний час перераховує Usnews На місці номер один для ключового слова “Найкращі інтернет -коледжі”.

Далі: Стати рабом до Google: як це відбувається

Ось попередні внески: Зліалізація Google – і що робити з цим Частина 1: Розуміння домінування Google через Інтернет. Ніщо не є абсолютно злим. І все-таки в Google є достатньо зла, що наразі він більше на стороні Дарта Вейдера, ніж Обі-Ван Кенобі.

і

Повна залежність інтернет -бізнесу від Google. Частина 2: SEO -бізнес повинен звернутися до Google, інакше він мертвий у воді. Повторне представлення інформації, створеної іншими, робить її менш ймовірною, що користувачі відвідають їх. Таким чином, бізнес Google розширюється за їх рахунок.

Гаряче цього тижня

Теми

Поліція розшукує чоловіка в Боуденхемі, що бере участь у “домашній ситуації”

Чоловік стикається з кількома звинуваченнями, включаючи напад на домашнє...

Автоматизований відео маркетинг: Повторно AI

Reelify AI-це генеративний інструмент контенту, спрямований на допомогу компаніям...

Зустріньте Пола Мбуру в соку, власник автобусів

Пол Мбуру, 1934 року, народився в Лімуру, штат Кенія,...