ReBid, агентство Agentic AI, оголосило про запуск своєї внутрішньої AI Creative Studio, рішення, спрямованого на зміну того, як бренди розробляють рекламні візуальні елементи, каталоги продуктів і оголошення для соціальних мереж у форматах відображення та відео.
Базуючись на структурі ReBid Platform + People + Agentic AI, AI Creative Studio дозволяє маркетологам створювати контент, оптимізований для брендів і продуктивності, на таких каналах, як Google, Meta, Amazon і програмних платформах.
“Сьогодні маркетологи змушені створювати високоякісний контент зі швидкістю медіа. Наша творча студія штучного інтелекту заповнює цю прогалину, допомагаючи брендам миттєво створювати контекстні, персоналізовані оголошення, будь то статичні чи відеокреативи, зберігаючи при цьому послідовність бренду та продуктивність”, – сказав він. Раджив Денс, засновник і генеральний директор Rebid.
AI Creative Studio підключається до ReBid Connected Data Platform і Ad Optimization Engine, дозволяючи агентам AI генерувати творчі ресурси та оцінювати, які візуальні елементи забезпечують кращу взаємодію, конверсії та рентабельність інвестицій. Це перетворює творче виробництво на процес, керований даними.
Творча студія AI від ReBid підтримує створення медійних оголошень, каталогів електронної комерції, соціальних роликів, анімаційних відео та брендових фільмів, поєднуючи автоматизацію та інтелект у творчому розвитку. ReBid також призначив Арнаба Кармакара керівником відділу творчого штучного інтелекту, щоб керувати творчою студією штучного інтелекту та її діяльністю.
Творчі інструменти штучного інтелекту від ReBid вже використовувалися такими брендами, як Xiaomi, Shriram Life, Zivame, Geojit, Domino's, Axis Securities і Piramal Healthcare.
Керівником творчої студії штучного інтелекту ReBid призначив Арнаба Кармакара керівником відділу творчого штучного інтелекту. Кармакар має понад десятирічний досвід у сфері творчої стратегії та планування брендів в агентствах, зокрема FCB Kinnect, WATConsult і Digitas, де він працював над цифровими екосистемами та багатоканальними кампаніями для великих індійських брендів.
«Штучний інтелект у маркетингу не може зупинятися на оптимізації — він має надихати на створення», — додав Дінгра. «Креативна студія штучного інтелекту від ReBid розроблена, щоб зробити креативність вимірюваною та інтелектуальною для продуктивності, дозволяючи брендам переходити від ідеї до реалізації за лічені хвилини».
З цим запуском ReBid розширює свій підхід як агентство Agentic AI, інтегруючи дані, медіа та креативність за підтримки агентів AI та людського досвіду.
