Джозефіна Ле (капот): “Гуд, впорядковує набір і забезпечує зручний для користувачів інтерфейс” (Джерело: капот)
27 березня 2025Мартин Вінгрово
Морські фахівці у всьому світі починають сприймати нові цифрові платформи, пристосовані для задоволення унікальних потреб галузі
Хоча традиційні соціальні медіа служать багатьом цілям у загальному житті, платформи часто розроблені для обслуговування більш широкої аудиторії та не присвячені морській індустрії.
Соціальні медіа використовуються для обміну публікаціями, оновленими з останніми глобальними новинами, переглядом відео та прослуховуванням музики та багатьма іншими програмами. Але загальні соціальні медіа можуть залишити морських фахівців, які відчувають себе ще більш віддаленими та відключеними від необхідних ресурсів і не вистачає, – сказав засновник капота, який забезпечує спеціальну інтернет -спільноту для моряків, Джозефін Ле.
Незважаючи на різноманітну глобальну робочу силу, залишається сильне відчуття фрагментації між різними секторами. “Морська промисловість давно діяла в бульбашці, покладаючись на застарілі практики найму та фрагментарне кар'єрне зростання, при цьому моряки розкидані по всьому світу без центрального центру, до якого можна підключитися”, – сказала пані Ле.
“Maritime-це професія з власними викликами, включаючи працевлаштування на основі контрактів, тривалі періоди в морі, ізоляція та геополітичні ризики безпеки”,-пояснює вона. “Ось чому важливим членам є ресурси, необхідні для підтримки свого добробуту, а також процвітають у своїй кар'єрі”.
На відміну від традиційних соціальних медіа, капот побудований для морських професіоналів. Він забезпечує спеціальний простір для моряків, керівників доставки та морського бізнесу для підключення таким чином, що приносить користь їхній кар'єрі.
“Провівши час на судні, я з перших вуст побачив, що моряки хочуть більше, ніж просто заробітну плату. Вони хочуть зв’язку”, – сказала пані Ле. “Поки капюшон впорядковує набір і забезпечує зручний інтерфейс з усіма необхідними ресурсами, наша увага виходить за рамки лише публікацій роботи”,-додала вона.
“Ми прагнемо створити підтримуючу мережу, яка пропонує наставництво, ресурси психічного здоров'я та засоби розвитку кар'єри, забезпечуючи підтримку моряків не лише у своїй роботі, а й у загальному добробуті”.
Гуд пропонує громаду, де моряки можуть ділитися досвідом та сприяти значущим зв’язкам у судноплавній спільноті.
“У світі, де цифрова присутність диктує вплив, Морський повинен взяти під контроль власну розмову. Гуд, забезпечує це”.
Тиждень WebInar Cyber & Seves Security's Riviera відбудеться з 12 травня 2025 року, зосереджена на останніх розробках у безпеці кібер та суден. Використовуйте це посилання для отримання додаткової інформації і підпишіться на вебінари.
