З зменшенням уваги та мінливого цифрового пейзажу сьогоднішні керівники стикаються з реальністю, коли увага їхньої аудиторії все більше фрагментується. Їх змістовна стратегія повинна адаптуватися відповідно. Вміст короткої форми вже не є необов’язковим-це суттєво.
Бренди випускають закусочні блоги та 60-секундні відео в гонці для розробки вмісту короткої форми, який може залучати та швидко резонувати з аудиторією. Однак збалансувати вміст короткої форми з рейтингом у пошукових системах-це непроста проблема
Як лідер, який переходив цей перехід з основними брендами, я з перших вуст став свідком того, наскільки складним є цей процес. Саме там AI перетворює рівняння.
Зростаюча актуальність вмісту короткої форми
Популярність певних платформ-котушки Instagram, шорти YouTube і навіть публікації укусу LinkedIn-змінила спосіб споживання вмісту. Вміст короткої форми має більший потенціал вірусності, оскільки його можна легко поділити та швидко перетравити на мобільних пристроях (де більшість сьогоднішнього трафіку). Але це представляє нову проблему для SEO: як ви оптимізуєте вміст розміру для закусок у традиційному SEO, який надає пріоритет вмісту, глибині та всебічності довгої форми? Коротка боротьба вмісту, коли мова йде про щільність ключових слів, мета-опис або повне висвітлення теми.
Як AI революціонує SEO за вмістом короткої форми: Інструменти AI змінюють спосіб виконання SEO, особливо з піднесенням форматів, що потребують стиснення. Ось декілька способів, як інструменти AI дозволяють розумнішої оптимізації:
- Автоматизована інтеграція ключових слів: Інструменти AI (наприклад, Surfer SEO, різноманітні алгоритми NLP Google) оцінюють релевантність ключового слова, враховуючи наміри та тенденції користувача і, таким чином, дозволяють оптимізувати свій вміст для найкращої, найбільш вражаючої версії ключового слова, навіть якщо він обмежується підписом в Instagram 100-слів у блозі.
- АІ-генерації заголовків та підписів: Заголовки важливі для короткої форми/короткого вмісту, оскільки вони часто стають назвами SEO. Інструменти копіювання AI (наприклад, Jasper, Copy.AI) можуть генерувати оптимізовані SEO назви та підписи на основі цільової аудиторії та тенденцій галузі. Більшість цих інструментів дозволить вам створити декілька варіацій заголовків за допомогою машинного навчання на основі контексту, що дозволяє маркетологам перевірити різні версії для кліків і ранжування.
- Оптимізація голосового пошуку: У міру того, як голосові помічники зростають, веб -сайти тепер повинні врахувати, що користувачі будуть шукати все більш природною розмовною мовою. AI здатний оптимізувати вміст короткої форми, визначивши та реформувавши його, щоб написати більше, як люди говорять проти того, як люди набирають. Інструменти AI, що працюють від обробки природної мови (NLP), можуть запропонувати фрази, швидше за все, відображати голосові запити, тим самим покращуючи ймовірність конкуренції за трафік як коротку форму у відповідь на голосові пошукові запити.
- Підсумування вмісту та стиснення: AI може узагальнити вміст довгої форми у формати короткої форми, зберігаючи серце його та його значення SEO. Це особливо корисно, коли переосмислення статті в блозі на теми Twitter, публікації каруселів або шорти YouTube з метаданими та ключовими словами вже є. Деякі інструменти, такі як Chatgpt та Quillbot, мають моделі підсумків, які містять з собою найважливіші сигнали SEO: заголовки, ключові слова та CTA, при цьому проливають зайву вагу, що, в кінцевому рахунку, непотрібні.
- Візуальний SEO: У вмісті короткої форми, особливо на візуальних платформах, метадані мають значення. Інструменти AI, такі як Magic Write або Adobe Firefly дозволяють творцям швидко створювати оптимізований текст ALT, підписи зображень або навіть імена файлів, щоб просунути розробку короткої форми з шишкою SEO, не порушуючи робочий процес розробки вмісту. Оскільки Google більше схиляється до візуального пошуку та повного індексації, гарантуючи, що зображення та відео належним чином оптимізовані, це може різко підвищити ймовірність того, що вони будуть виявлені.
Рішення вмісту, керованого даними
AI не просто оптимізує вміст. Це також допомагає визначити, який тип вмісту в першу чергу створити. Використання розуміння поведінки аудиторії, ефективності вмісту та даних конкурентів, інструменти прогнозної аналітики зосереджуються на стратегіях змісту короткої форми.
Це дозволяє маркетологам:
- Зрозумійте сфери можливостей для тем, що добре виконують, але недостатньо представлені у вмісті короткої форми.
- Визначте час публікації та формати для вмісту, що оптимізує видимість.
- Визначте, які шматки короткої форми можна оптимізувати на довгі форми, і їх можна розподілити на інші канали.
Використання розуміння AI-орієнтації зменшує кількість непізнаваних маркетологів для управління та збільшує ймовірність того, що вміст короткої форми відповідає залученню та цілям SEO.
Виклики та міркування
Незважаючи на ці переваги, я дізнався, що AI вимагає продуманої реалізації. Надмірна залежність від ШІ може призвести до формульного контенту, позбавленого голосу бренду або нюансів людини. Крім того, пошукові системи часто оновлюють алгоритми, а це означає, що старі моделі AI можуть швидко застаріти, вимагаючи постійної перепідготовки.
Етичні питання щодо змісту, що покоління AI, здебільшого навколо оригінальності та потенціалу для плагіату, також потребують здорового нагляду та перевірки. Важливим моментом є те, що AI слід використовувати як інструмент, який підвищує людську творчість та стратегію, а не замінювати його.
Дорога попереду
Оскільки вміст короткої форми продовжує керувати цифровим вмістом, AI стане важливим інструментом для брендів, щоб залишатися актуальними та видимими. Поєднання людської творчості та здатності AI оптимізувати вміст просунуть наступне покоління SEO, де 100 слів мають такий же вплив, що і 1000.
Для підприємств та творців використання AI є обов'язковим. Від стратегій ключових слів та створення заголовків до прогнозування ефективності вмісту, AI зробить вміст короткої форми розумнішим, стратегічним та відкритим.
У той час, коли тривалість уваги коротка, а конкуренція крута, AI дозволяє вмісту короткої форми мати тип точності, що дозволяє диференціювати її та легше виявити.