...
Середа, 5 Листопада, 2025
11.5 C
Kyiv

Розширені стратегії побудови посилань для національних, міжнародних та місцевих

Розширена побудова посилань – це залучення посилань на ваші сайти, а в ідеалі в масі.

Може бути необхідна трохи виїзної роботи, особливо якщо вам потрібно влучити полум'я, але головна мета – отримати медіа -торгові точки, веб -сайти ніші, галузеві публікації та блогери, щоб зв’язати вас з вами, природно.

З трохи творчості, стратегічного маркетингу та практичного підходу цього можна досягти.

Нижче ви знайдете деякі методи, які ми рекомендували та перевірили, але з варіаціями для підтримки конфіденційності клієнта.

Ці стратегії можуть бути модифіковані майже для будь -якої ніші чи галузі, і вони можуть ефективно працювати для видавців, електронної комерції, постачальників послуг/провідних поколінь та додатків.

Вся справа в належному виконанні. Якщо ви берете ярлики або використовуєте шаблони та масові електронні листи, ви, швидше за все, не вдасться.

Але перед тим, як зануритися, ось речі, які ми не рекомендуємо клієнтам. Вони або не дають результатів, або не працюєте, поки ви не спіймаєте, а потім ви отримаєте штраф, якщо ви не зможете компенсувати їх хорошими посиланнями.

  • Публікація гостей для зворотних посилань (абсолютно нормально для PR та придбання клієнтів).
  • Стипендії та гранти.
  • Коментування форуму.
  • Профілі соціальних медіа.
  • Паразит SEO, де ви даєте собі зворотні посилання.
    • Натомість ви можете це зробити, щоб класифікувати сайт за фразами, але сторінки не передаватимуть повноваження. Однак вони можуть надіслати вам трафік.
  • PBNS, Link Farms, Webrings, кілець посилань, округлення.
  • Біржі посилання або взаємні посилання (за деякими винятками).
  • Плата за високі сайти DA, які також посилаються на «оплати праці, порно, таблетки, покер».

Найміть когось або пропонуйте послуги для розголосу

Подумайте про те, що потребує вашої аудиторії або любить безпосередньо, пов’язане з вашими продуктами чи послугами.

Або подумайте про те, що ваша аудиторія потребує рішення для того, що ви та ваш персонал можете надати.

Одним із прикладів цього може бути туристична компанія, яка платить людям подорожувати світом та вести про це (я ділюсь і після цього, що не є ідеями, що не є мірками).

Так, вони отримують вміст для своїх сайтів, але значення копії зменшується, як тільки поїздка людини закінчиться.

Якщо мандрівник будує наступне, і наступне читає ваш блог, вони можуть піти, коли людина це зробить, особливо якщо наступний автор не може з ними зв’язатися.

Отже, навіщо використовувати це як стратегію побудови посилань?

Це грає у прагнення та емоції людей. Коли ви вступаєте в такі емоції, як сміх, гнів, ревнощі, амбіції, емпатія, симпатія тощо, ви надихаєте на дію.

Люди мріють подорожувати світом. Шанс отримати заплату, щоб зробити це за те, що просто написав про свою подорож – підпишіться!

Блогери, медіа -компанії та інші, швидше за все, пишуть про це та посилаються на кампанію, але вам потрібно виконати роботу над тим, щоб вийти слово. Ось як:

  • Надішліть електронною поштою та SMS своїм клієнтам, щоб повідомити про цю можливість.
  • Запустіть рекламу соціальних медіа для громадськості, використовуючи інтереси та демографічні показники для націлювання.
  • Додайте конкретну групу реклами для людей, які працюють у ЗМІ та сприяють, щоб отримати вміст перед правими очима.
  • Спонсорувати кабінку на торговому шоу для галузі, де ви рекламуєте свою послугу та можливість роботи. У цьому випадку це може бути TBEX, який призначений для туристичних блогерів та виробника смаку, для блогерів з їжею.
  • Перелічіть його на дошках роботи та подивіться, чи він набуває інтересу та акцій.

Як тільки ви знайдете платформу, яка генерує кайф, продовжуйте натискати на неї, шукаючи вірусність.

Є один улов: вам потрібно буде зробити більше побудови посилань пізніше, оскільки це одноразова кампанія придбання.

Хороша новина: Ви можете навчитися з цієї кампанії та застосувати її до нових ідей та стратегій, щоб тримати посилання.

Тепер давайте підірвемо цю кампанію за місцевою стратегією, зберігаючи ту саму тему.

Хостинг офлайн -заходів для місцевих SEO -посилання

У моєму блозі та на конференціях, для людей, які потребують природних місцевих посилань, я поділився стратегіями для місцевого бізнесу для проведення освітніх заходів або надання просторів.

Мета тут полягає в тому, щоб продовжувати щось тривати – будь то щотижня, щомісяця чи щоквартально – тому існуючі посилання залишаються на місці, а нові можуть розвиватися.

Він працює для всіх типів місцевих підприємств, від роздрібних магазинів та Medspas до релігійних установ та сховищ.

Ось кілька прикладів:

Приклад 1: Медична практика може проводити щотижневий або щомісячний закритий захід, щоб навчити батьків та дітей, як вводити ін'єкції для діабету або алергії в надзвичайних ситуаціях, як анафілактичний шок.

Це також можуть бути волонтери громадського центру, які навчаються вводити Наркан для передозування та виявляти конкретні типи передозування для застосування правильного лікування.

Приклад 2: Кожен, хто має простір та повільну ніч щотижня, можуть приймати зустрічі та такі групи, як групова терапія або анонімні алкоголіки (АА), в’язання або майстерність кіл для вдів або людей, які щойно переїхали до району та самотні, або безпечний простір для навчання після школи Коли батьки повинні працювати.

Робити щось хороше для спільноти чи групи з потребою – це користь самостійно. Як бонус, це може бути гідним медіа, коли їм потрібна історія, яка відчуває себе, для PR.

Приклад 3: Організуйте спливаючі заходи, включаючи усиновлення тварин, місцевих дизайнерів, майстрів чи пекарів, щоб показати протягом дня або тижня.

Розміщуючи нове спливаюче вікно, навіть якщо це однакова повторювана тема, ваш бізнес стає ресурсом для залучення громад.

Ці додаткові бренди надсилають сигнали соціальних медіа та трафік у ваш магазин, приносять нових клієнтів, коли вони оголошують спливаючі вікна, і отримують цитати, як люди хочуть знати, як вони можуть рости чи відкривати нові речі у своїх містах.

Повільні ночі та додатковий простір дають ідеальну можливість отримати зворотні посилання.

Як тільки ваша подія набирає тягу, ви можете звернутися до інших компаній та некомерційних організацій, аудиторія яких отримала б користь.

У медичному прикладі вище зверніться до офісів педіатрів та лікарів. Для зустрічей громади співпрацюйте з релігійними установами чи державними веб -сайтами, які з тих самих причин посилаються на ресурси місцевої громади чи школи.

Спонсорство

Ви не повинні купувати спонсорські послуги виключно для зворотних посилань, але зворотні посилання можуть бути наслідком бути спонсором.

Мета полягає в тому, щоб створити щось, гідне медіа на заході, або ініціатива, яка надихає людей згадувати вашу компанію над іншими.

Це працює для нішевих компаній, які можуть бути місцевими, національними або міжнародними, такими як постачальники інструментів SEO та SaaS Solutions.

Він також працює для видобувних та пиломатеріалів або місцевих ресторанів та ланцюгів. Для маркетингових агентств, таких виконавців, як співаки та актори, і навіть ветеринарна практика.

Ось кілька прикладів:

Приклад 1: У кожному місті є зустрічі собак або перегони. Тут, у окрузі Колумбія, у нас є щорічні гонки Чіхуахуа навколо Сінко де Майо та гонка на підборах королеви драг навколо Хеллоуїна.

Для собак чи зустрічей спонсоруйте пару пухів і одягайте їх у костюми з вашою URL -адресою на них. Усі люблять цуценя в костюмі, і ця URL -адреса пробивається навколо зображень.

Те саме з спонсорством королеви перетягування. Дайте їй кришку чи назву, що містить назву вашої компанії та/або URL. Зробіть це на крок далі, спонсорувавши королеву перетягування на інших заходах для фотографій, як -от драг, змагання з їжею чи щось несподіване (до тих пір, поки вона в безпеці).

Приклад 2: Конференції мають медіа -компанії, блогери та висвітлення, як божевільні. Подумайте про свою кабінку та трюки PR, які ви можете зробити у своїй галузі.

Деякі кабінки приводять знаменитостей, і всі хочуть сфотографувати їх із собою. Ці кабінки також згадують у конференціях, і ви можете попросити зворотні посилання.

В іншому випадку це творче, як створення аркади, налаштування салону краси або робить IV гідратацію.

Доданий бонус до салону краси та IV крапельки (я бачив це на шоу, і це було приголомшливо) – це те, що ви отримуєте полонену аудиторію потенційних клієнтів.

Перелічений як постачальник послуг

Це стосується здебільшого для цегляних та будівельних підприємств, але може працювати і для деяких сайтів електронної комерції та постачальників послуг.

Подумайте, що роблять ваші клієнти та потенційні користувачі, і де ви вписуєтесь у їхнє життя.

Наприклад, якщо ви ресторан у місті, ви хочете місцевих жителів, ділових людей та туристів. Отже, посилання на цитування вже на вашому радарі, але як щодо використання та рекомендованих посилань постачальника послуг?

Я живу у Вашингтоні, округ Колумбія. Якщо я планую їхати в театр, я, мабуть, захочу напої чи вечерю заздалегідь.

Якщо я з міста та в окрузі Колумбія, щоб побачити шоу, я, мабуть, захочу готель поблизу.

Тут можна отримати багато міцних зворотних посилань. Введіть “Ресторани поблизу Національного театру”, “Готелі поблизу сцени” або “місця для напоїв поблизу Центру Кеннеді”.

Кожен з цих запитів приносить власний веб -сайт театру, що робити в результатах DC та деякі каталоги.

Це легкі зворотні посилання, щоб отримати і можуть провести клієнтів через ваші двері. Подвійний бонус. Це точний тип посилання, який може допомогти розвивати ваш бізнес.

Тепер шукайте конгрес -центри, конференції, щорічні події поп -культури та інші речі, що відбуваються у вашому місті чи на національному рівні.

Будуть фан -сайти, огляди, путівники щодо того, що робити, торгові публікації та асоціації, які надають ресурси навколо них.

Отримавши їх радари, ви можете отримати зворотні посилання від них, при цьому потенційні клієнти витрачають гроші на ваші товари та послуги.

Остаточні думки

Кінцева мета вдосконаленої побудови посилань – органічно привести посилання на ваш сайт, мінімізуючи потребу в ручній службі, отримуючи більше якості посилань у масштабі.

Методи, викладені вище, як правило, мають ефект сніжної кулі, коли це добре, або будуйте достатню кількість повноважень, щоб ви стали визнаним брендом та суб'єктом господарювання, пов'язаних з вашими продуктами та послугами.

Як тільки це станеться, ваші рейтинги починають стабілізуватися, і ви повинні виявити, що ви залучаєте більше посилань природним шляхом.

Більше ресурсів:


Зображення: Васін Лі/Шуттерсток

Гаряче цього тижня

Формула буму Biopharma у Вірджинії

Протягом останніх чотирьох місяців дві провідні світові біофармацевтичні компанії...

«Горець» Генрі Кавілла додав 4 новинних зірок, у тому числі відомого актора фентезі

Четверо нових акторів приєдналися до Amazon MGM Studios Горець...

Теми

Формула буму Biopharma у Вірджинії

Протягом останніх чотирьох місяців дві провідні світові біофармацевтичні компанії...

TrustRadius виходить за рамки модних слів B2B із новим звітом про інструменти AI

У новому дослідницькому звіті TrustRadius, спрямованому на те, щоб...