Ми живемо через технічну революцію. Нові технології з'являються швидше, ніж будь -коли раніше, і існуючі інноваційні для задоволення зростаючих потреб сучасного бізнесу. Серед деяких останніх технологій є генеративний ШІ – потужний, революційний підтип штучного інтелекту.
Минуло два роки, як Генай вийшов на сцену і змінив спосіб роботи світу, а маркетинг – це єдине поле, яке найбільше виграє від технології, що розвивається.
Зараз цілих 90% маркетологів використовують інструменти Genai.
У інструментарію сучасного маркетолога є багато тактики. Але з все більшою кількістю підприємств, які вимагають онлайн -видимість, один підхід майже кожен маркетолог використовується сьогодні, є SEO. Genai вже змінює те, як працюють маркетингові команди. Чи впливає це на SEO? Давайте подивимось.
Наскільки генеративним AI є переписування правил SEO
Genai використовує великі мовні моделі (LLM) та обробка природної мови (NLP) для створення інформативного та залучення вмісту, подібного до того, що створюють люди. Ця здатність дозволила Генай підтримувати та збільшити багато процесів, що беруть участь у будівництві, запуску та проведення успішної кампанії SEO.
Ось декілька способів, як Genai допомагає поточним SEO -практикам:
Масштабування високоякісного вмісту
Просто 67% маркетологів Скажіть, що вони використовують Genai для створення контенту. Вміст лежить в основі кожної успішної кампанії SEO, і Genai дозволяє маркетологам генерувати та публікувати якісний, авторитетний та оптимізований контент у масштабі.
Незважаючи на те, що традиційні технології Genai, такі як GPT використовують широко доступну інформацію для створення контенту, підприємства можуть використовувати генерацію, що розноситься, або RAG, щоб інтегрувати свої внутрішні джерела даних з інструментом Genai для створення вмісту на бренді, який резонує з їх конкретною аудиторією.
Цей процес може допомогти підприємствам створити інтуїтивно зрозумілий контент, який демонструє розуміння бізнесу больових точок споживачів, задовольняє наміри пошуку та допомагає бізнесу відповідати вирішальними факторами рейтингу пошукових систем.
SEO процвітає з вмістом довгої форми, і Genai допомагає це створити. Але це ще не все. Мікроконтент, як метадані, поширені запитання та резюме для представлених фрагментів, відіграють центральну роль у водінні органічної видимості. Genai може допомогти автоматизувати створення мікроконтенту, звільнити ресурси для інших, важливіших завдань та дозволяючи бізнесу послідовно задовольнити попит на публікацію високоякісного контенту.
Дослідження ключових слів та картографування
Ключові слова допомагають пошуковим системам підключити ваш вміст до пошукових запитів користувачів.
Алгоритми AI можуть проаналізувати величезні обсяги даних для виявлення високоцінних ключових слів. Не тільки це, інструменти Genai можуть використовувати ці ключові слова, щоб допомогти вам створити оптимізований вміст, щоб переконатися, що ви не пропускаєте можливості націлювання.
При інтегрованому з внутрішньою базою даних, інструменти Genai можуть мати можливість отримувати інформацію безпосередньо з внутрішньої бази даних, як -от пошукові запити та терміни, які ваша аудиторія використовує для пошуку ваших продуктів та саме ці фрази для персоналізованого вмісту, який підтримує органічну видимість та перетворення.
Пов’язана стаття: SEO проти AISO: Що означає оптимізація пошуку AI для стратегії бренду
Побудова стовпів SEO -вмісту
Теми, які ви створюєте вміст, також навколо матерії. Ваш вміст повинен бути інтуїтивно зрозумілим для больових точок користувача та допомагати вирішити їх невимовні проблеми.
Genai, що підживлюється організаційними даними, може допомогти вам створити вміст -стовпи та тематичні кластери, які, швидше за все, резонують зі своєю аудиторією. Використовуючи ці тематичні кластери, ви можете підготувати календар вмісту, щоб переконатися, що ваш бізнес може йти в ногу з регулярним, цінним генерацією контенту.
Персоналізація UX та збільшення часу
Досвід користувача – ще один важливий фактор ранжування, який ви можете оптимізувати за допомогою Genai. В опитуванні від Nielsen Norman Group, 92% професіоналів UX Опитувавши, що вони використовували принаймні один інструмент Genai.
Інструменти Genai можуть використовувати дані про поведінку з вашого веб -сайту, щоб зрозуміти налаштування клієнтів, історію придбання та інші критичні точки даних та генерувати пропозиції щодо оптимізації дизайну веб -сайтів, макета та інших візуальних елементів.
Автоматизація архітектури посилань
Внутрішнє посилання є одним з найважливіших серед рейтингових факторів. Мета полягає в тому, щоб визначити подібні сторінки та зв’язати їх для поліпшення сканувалості, навігації на веб -сайті та потоку PageRank.
Genai може визначити семантично пов'язані сторінки та автоматично пропонувати відповідні внутрішні можливості зв’язування. Використовуючи ці рекомендації, ви можете переконатися, що весь відповідний вміст на вашому веб -сайті пов'язаний між собою, полегшивши користувачеві перейти від однієї теми до іншої для глибокого розуміння теми.
Баланс ефективності генайів з e -e -a -t
Генеративні AI знаходять вирішальні випадки використання в маркетингу, особливо якщо мова йде про оптимізацію пошукових систем.
Ефективний SEO покладається на якісний, оптимізований вміст. Genai допомагає маркетологам створювати справжній та захоплюючий контент у всьому світі. Окрім створення контенту, інструменти Genai, інтегровані з організаційними базами даних, можуть допомогти оптимізувати вміст, виконати дослідження ключових слів, підтримувати ідею контенту та покращити внутрішню структуру зв’язку.
Однак важливо пам’ятати, що Генай все ще розвивається. Ми не знаємо про всі підводні камені та недоліки занадто сильно покладатися на цю технологію. Тому важливо забезпечити, щоб Генай є розлучатися вашої стратегії SEO, а ні все з цього. Ви можете використовувати цю технологію в допоміжних ролях. Однак, коли EAET (досвід, досвід, авторитативність, надійність) є критичним фактором рейтингу в Google, людським досвідом та участі не можна усунути.
Дізнайтеся, як ви можете приєднатися до нашої співтовариства.