...
Середа, 2 Липня, 2025
13.4 C
Kyiv

Що таке SEO -аутсорсинг? Як передати зусилля SEO (2025)

Керування бізнесом як сольний підприємець означає жонглювання незліченною пріоритетом – від розробки продуктів та закриття продажів до управління вашим брендом та маркетинговою стратегією. Але вам не доведеться впоратися з усім наодинці. Аутсорсинг спеціалізованих завдань для експертів може звільнити ваш час для того, що найбільше важливо: зростання вашого бізнесу.

Однією з областей, де багато підприємців борються, є оптимізація пошукових систем – процес оптимізації вашого веб -сайту для підвищення рівня пошукових систем. Якщо вам не вистачає часу чи досвіду для обробки SEO внутрішніх справ, аутсорсинг зусиль SEO може стати рішенням, яке допоможе вам залучити більше органічного трафіку від потенційних клієнтів.

Ось усе, що вам потрібно знати про аутсорсинг SEO та як знайти потрібного партнера для свого бізнесу.

Що таке SEO -аутсорсинг?

Аутсорсинг SEO означає найняти стороннього фрілансера, агентства чи постачальника послуг для вирішення ваших зусиль з оптимізації пошукових систем. Як підприємець з електронної комерції, ви можете співпрацювати з спеціалістами SEO, які зосереджуються на стратегіях SEO, таких як оптимізація ключових слів, створення контенту та побудова посилань. Ось розбиття основних послуг SEO, які пропонують більшість постачальників SEO:

  • На сторінці SEO. Це передбачає оптимізацію вмісту вашого веб -сайту та елементи вихідного коду, такі як URL -адреси, мета -теги, заголовки сторінок та заголовки, щоб допомогти пошуковим системам краще зрозуміти та класифікувати ваші сторінки.

  • SEO поза сторінкою. Ці стратегії покращують рейтинг, заробляючи зворотні посилання від авторитетних сайтів або розробляючи можливості для гостьових блогів з іншими видавцями.

  • Технічний SEO. Цей тип SEO фокусується на структуруванні вашого сайту, щоб пошукові системи правильно індексили його. Він також включає оптимізацію швидкості сайту та зручності для мобільних пристроїв.

  • Місцевий SEO. Якщо ви продаєте місцевим клієнтам з фізичним магазином, місцеві зусилля SEO збільшують рейтинг пошуку для пошуку на основі місцезнаходження у вашому районі.

  • Міжнародний SEO. Це передбачає оптимізацію вашого веб -сайту для різних міжнародних ринків, від створення спеціальних URL -адрес для різних регіонів до перекладу вашого вмісту.

Ранку вище в Google

Використовуйте цей безкоштовний контрольний список SEO для оптимізації вашого веб -сайту та вмісту. Дізнайтеся, як оцінювати відповідні пошукові терміни, тому більше покупців спочатку відкривають ваш магазин.

Завантажити контрольний список

Як передати свій SEO

  1. Визначте свої цілі
  2. Дослідження потенційних постачальників послуг SEO
  3. Налаштуйте операційні процедури зі своїм постачальником SEO
  4. Контролювати результати

Якщо у вашому бізнесі з електронної комерції немає внутрішньої команди SEO, і ви не хочете самостійно керувати SEO, виконайте ці кроки, щоб знайти потрібного партнера та налаштувати себе на успіх:

1. Визначте свої цілі

Перш ніж звернутися до потенційних постачальників, ознайомтеся з вашими бізнес -цілями та широкими намірами вашої програми SEO. На цьому етапі вам не доведеться отримувати технічний-постачальник послуг SEO може допомогти вам визначити сфери вдосконалення високої кістки, щоб досягти своїх цілей. Почніть з запису своїх цілей, щоб допомогти повідомити про свою роботу, наприклад:

  • Збільшення органічного руху. Вдосконалюючи рейтинг пошукових систем, постачальник SEO може допомогти перевезти більш органічний трафік на ваш веб -сайт. Рейтинг вище за відповідними пошуковими запитами може покращити поінформованість про ваш бренд, розміщуючи такі активи, як марка, логотип або гасло перед більшою кількістю користувачів пошукових систем.

  • Вдосконалені перетворення. Якщо ви хочете перетворити більше відвідувачів на оплату клієнтів, працюйте з постачальником SEO, щоб створити вміст, який відповідає наміру пошуку користувачів. Професіонали SEO можуть допомогти вам дослідити, які транзакційні ключові слова у вас є найкращим пострілом у рейтингу.

2. Потенційні постачальники послуг SEO

Створіть список аутсорсингових компаній SEO або фрілансерів, які відповідають вашим конкретним потребам. Деякі провайдери перевершують дослідження ключових слів, а інші спеціалізуються на заповіднику чи місцевому SEO. Якщо вам потрібна комплексна підтримка SEO, шукайте SEO-агенції з повним набором послуг із перевіреними записами в різних стратегіях SEO. Деякі з найбільших агентств цифрового маркетингу пропонують SEO -послуги на додаток до маркетингових послуг.

При оцінці потенційних партнерів:

  • Прочитайте відгуки клієнта, огляди та тематичні дослідження, щоб зрозуміти їх результати

  • Перевірте, що вони мають досвід роботи у вашій галузі або з подібними розмірами бізнесу

  • Виходячи з обсягу роботи, встановіть реалістичний бюджет SEO та порівняйте ціноутворення для різних постачальників

  • Попросіть приклади їх попередньої роботи та результатів, які вони досягли

3. Налаштуйте операційні процедури зі своїм постачальником SEO

Після того, як ви вибрали постачальника послуг SEO, встановіть чіткі процеси комунікації та робочого процесу з першого дня. Складіть детальний договір, який окреслює ваші цілі SEO, бюджет, часовий графік та бажану частоту комунікації.

Подумайте про створення процесу процесу, яка візуально окреслює кожен крок вашої співпраці. Наприклад, якщо ви оптимізуєте сторінки продуктів, відображайте, які матеріали ви надаєте (деталі продукту, фотографії, технічні характеристики) та яку часову шкалу ваш постачальник SEO повинен доставити оптимізовані сторінки для вас для перегляду.

Чіткі процедури гарантують, що ваша стратегія SEO вирішує конкретні потреби вашого бізнесу, при цьому підтримуючи відповідальність усіх.

4. Моніторинг результатів

Постачальник послуг, який ви наймаєте, використовуватиме SEO -інструменти, такі як Surfer SEO, SEMRUSH та AHREFS для проведення SEO -аудиту вашого веб -сайту, Ключові слова досліджень та проаналізування вашої конкуренції. Ви можете відстежувати прогрес свого постачальника SEO, домовившись про ключові показники ефективності (KPI), які відповідають вашим цілям. Попросіть регулярні звіти, які показують, як виконуються ваші SEO -зусилля проти метрики SEO, які найбільше мають значення для вашого бізнесу:

  • Дохід. Зрештою, ваша мета – збільшити свій дохід, а показники SEO, які ви відстежуєте, повинні продемонструвати свій прогрес у напрямку збільшення продажів. Слідкуйте за показниками KPI, як коефіцієнт конверсії каси та швидкість відбивання, і якщо ваше SEO -агентство не може продемонструвати користь вашому підсумку, це червоний прапор.

  • Рейтинг ключових слів. Як ваш веб -сайт займає певне ключове слово з часом.

  • Органічний рух. Кількість відвідувачів, що надходять на ваш сайт, за допомогою неоплачених результатів пошуку.

  • Клацання швидкості. Відсоток людей, які натискають на ваш веб -сайт, побачивши його в результатах пошуку. (Ви можете використовувати консоль пошуку Google для вимірювання вражень вашого сайту.)

SEO -аутсорсинг FAQ

Що таке SEO -аутсорсинг?

Аутсорсинг SEO наймає стороннього фрілансера чи агентства для завершення SEO-послуг, таких як створення контенту, оптимізація ключових слів та побудова посилань для вдосконалення рейтингу вашого веб-сайту на сторінках результатів пошуку.

Скільки коштуватиме найняти когось, щоб зробити SEO?

Витрати на аутсорсинг SEO змінюються залежно від вашого постачальника та обсягу роботи. За даними AHREFS, малий бізнес, як правило, витрачає близько 1500 доларів на місяць на SEO -послуги, тоді як фахівці з SEO позаштатних SEO зазвичай стягують в середньому 1348 доларів на місяць.

Як передати місцевий SEO?

Для передачі місцевих SEO, дослідницьких постачальників послуг SEO, які спеціалізуються на місцевих послугах SEO. Виберіть той, який узгоджується з вашим бюджетом, потребами та цілями, як, наприклад, вдосконалення рейтингу для певного типу бізнесу в місцевій місцевості. Прочитайте відгуки та попросіть тематичні дослідження, щоб визначити, чи є постачальник гарного пристосування.

Як передати місцевий SEO?

Для передачі місцевих SEO, дослідницьких постачальників послуг SEO, які спеціалізуються на місцевих послугах SEO. Виберіть той, який узгоджується з вашим бюджетом, потребами та цілями, як, наприклад, вдосконалення рейтингу для певного типу бізнесу в місцевій місцевості. Прочитайте відгуки та попросіть тематичні дослідження, щоб визначити, чи є постачальник гарного пристосування.

Гаряче цього тижня

Хто є генеративною фірмою з оптимізації двигунів числа 1?

Оскільки штучний інтелект продовжує переробляти, як люди отримують доступ...

Встановлена ​​перша фіксована камера з фіксованою швидкістю Північного Йоркширу

Seb CheerBBC News, ЙоркширBBC/SEB CheerПані Тейлор сказала, що історична...

Google охоплює AI у класі з новими інструментами Gemini для педагогів, чатами для студентів тощо

Google у понеділок оголосила про низку оновлень, спрямованих на...

TVBET: розуміння зростання Igaming у Латинській Америці

Дивіться повне інтерв'ю на нашому веб -сайті: Дізнайтеся більшеВічний...

Теми

Хто є генеративною фірмою з оптимізації двигунів числа 1?

Оскільки штучний інтелект продовжує переробляти, як люди отримують доступ...

TVBET: розуміння зростання Igaming у Латинській Америці

Дивіться повне інтерв'ю на нашому веб -сайті: Дізнайтеся більшеВічний...

Як зберегти свій веб-сайт видимим у результатах пошуку AI

Якщо ви нещодавно здійснили пошук у Google, ви, ймовірно,...