Кілька тижнів тому ми побачили, що Microsoft тестували спонсоровані URL-адреси Green-Color для результатів пошуку Bing. Зараз я бачу повідомлення як про підкреслені, так і жирні URL -адреси та заголовки спонсорованих результатів, де органічні/вільні списки не підкреслені та жирні.
Хушал Бервані розмістив скріншоти на X підкреслених рекламних оголошень – ось один із таких скріншоти:
Sachin Patel розмістив скріншоти на X сміливих рекламних оголошень – ось на цих скріншоти:
Ось більше скріншоти:
URL -адреса підкреслення тесту Bing для спонсорованих оголошень на SERP.
Значення тесту і без тесту для того ж запиту. pic.twitter.com/up8l3an5dy
– Khushal Bherwani (@b4k_khushal) 19 лютого 2025 року
Bing тестує чорні жирні URL -адреси для оголошень та звичайного чорного кольору для Google. @RustyBrick pic.twitter.com/ejofnvpzja
– Sachin Patel (@sachupatel53124) 22 лютого 2025 року
Спонсоровані титули Bing підкреслюються, а іноді з’являються жирним чорним кольором. @RustyBrick pic.twitter.com/t6z4oetupt
– Sachin Patel (@sachupatel53124) 25 лютого 2025 року
Є також цей світло -сірий тест:
Bing перевіряє новий дизайн спонсорських посилань, що містить світло -сірий назву веб -сайту та чорну URL -адресу.@RustyBrick pic.twitter.com/ksd2giuo8v
– Sachin Patel (@sachupatel53124) 25 лютого 2025 року
Обговорення на форумі на X та X.



