Ця історія спочатку була опублікована на маркетинговому дайвінг. Щоб отримувати щоденні новини та розуміння, підпишіться на наш безкоштовний щоденний маркетинговий бюлетень.
-
Tiktok представив безліч функцій, розроблених для збільшення привабливості програми до рекламодавців на своєму п’ятому щорічному саміті Tiktok World Product на початку цього тижня, Відповідно до публікації в блозі компанії.
-
Нові функції включають розширені рішення з брендингу, творчі та штучні інтелекту (AI) інструменти, функції автоматизації та можливості пошуку. Нова платформа Analytics під назвою Tiktok Market Scope дозволяє рекламодавцям краще зрозуміти та активувати аудиторію на кожному етапі воронки.
-
Платформа також оголосила платформу пошукового центру, що працює на AI, мала на меті спростити покупку реклами пошуку на Tiktok за допомогою пропозицій ключових слів та творчих інструментів та можливостей вимірювання. Останні оновлення приходять, коли доля програми, що належить Bytedance, у США залишається невизначеною.
Тікток протягом останніх п'яти років є провідним гравцем у маркетингу соціальних медіа. Навіть із Хмара, що висить над головоюпрогнозують промислові прогнози Дохід від реклами Tiktok зросте на 24,5% за рік До 32,4 мільярда доларів у 2025 році, якщо припустити, що послуга не темніє. Відповідно, Tiktok демонструє все, що може зробити, щоб допомогти маркетологам розвивати свій бізнес.
“Ми слухаємо своїх рекламних партнерів та розробили інноваційні продукти для кожного етапу маркетингової воронки”, – сказав Девід Кауфман, глобальний керівник з питань продуктів та рішень у Tiktok.
У верхній частині нового списку продуктів – Tiktok Market Scope, нова платформа аналітики, яка надає рекламодавцям погляд у всій воронці, що дозволяє їм точно зрозуміти, що мотивує їхню аудиторію. Платформа також представляє новий середній продукт, рекламу з розгляду бренду, яка оцінює аудиторію на основі більш ніж десятка поведінки середньої платформи, включаючи коментування, пошук, обмін та наслідування для переміщення споживачів з обізнаності до розгляду.
Tiktok також додає нові функції своїй творчій платформі Tiktok. Tiktok One Insight Spotlight допомагає маркетологам зрозуміти вміст, яку переглядають, що їх аудиторія спостерігає, а потім використовує дані першої сторони для виявлення нових тенденцій, що дозволяє брендам будувати більш ефективні стратегії залучення. Нова функція вмісту Suite дозволяє маркетологам знаходити та отримувати доступ до створених користувачем відео, які згадують про їх бренд чи продукти, та перетворювати їх у рекламний вміст. Нові функції поверхонь у 40 разів більш релевантні та вражаючі результати, ніж просто пошук у додатку, згідно з внутрішніми даними Tiktok.