Заголовок: Paddy Cosgrave, генеральний директор та засновник, веб -саміт, зі стартапами, на центральній сцені під час відкриття в веб -саміті Ванкувер 2025 у Конвенц -центрі Ванкувера у Ванкувері, Канада. Фото від Сема Барнса/Веб -саміт через SportsFile
Протягом чотирьох днів наприкінці травня веб -саміт з глобальної технологічної конференції взяв на себе Конгрес -центр Ванкувера, що висвітлював прожектор на зростаючу технологічну екосистему міста та зв’язки з Америкою, Азією та Канадським Західним узбережжям. Міжнародна подія побачила, що Торонто передає естафету на Західне узбережжя, що зробило її першим веб -самітом у Північній Америці та великим моментом для міста.
Для таких подій, як ця, “конференція” не робить домовленості про гарганту. Особи та команди з широкого обсягу галузей проїзду, що проїжджали з Італії, Індії, Нігерії, Польщі, Португалії та України, щоб взяти участь у тому, що Forbes назвав “найкращою технічною конференцією на планеті”. Маючи 15 000 міжнародних педагогів, підприємців, лідерів бізнесу та інвесторів, і понад 150 провідних світових партнерських компаній, таких як Microsoft, IBM, Dell, MasterCard, Snapchat та Figma, різноманітність цьогорічного події демонструвала широкий вплив на Веб-саміту.
Обіцяючи глибокі уявлення для тих, хто займається рекламою та маркетингом, а також AI та машинного навчання, ігор, здоров'я, оздоровлення, фінансових послуг, SAAS, стійкості та Cleantech, LBB в Північній Америці, квітневе літо пішло, щоб отримати низьку.
Фото Сема Барнса
Фото Рамзі Карді
Фото Вон Рідлі
Тарифи та довіра
Як можна було б очікувати, тарифи були гарячою темою під час саміту. Один особливо цікавий і дещо освіжаючий прийом прийшов від канадського економіста Вільяма Лазоніка, який вийшов на сцену за «тарифами, технологіями та неприємностями з цінністю».
Заголовок: Вільям Лазонік, професор економіки, університет штату Массачусетс, на центральній сцені під час другого дня Веб -саміт Ванкувер 2025 у Конвенц -центрі Ванкувера у Ванкувері, Канада. Фото від Сема Барнса/Веб -саміт через SportsFile
Лазонік розпакував історичну роль тарифів у 19 столітті, особливо в США, як засіб для розвитку внутрішніх галузей, при цьому відхиляючи тарифи Трампа як застарілими та неефективними. Він зазначив, що, хоча тарифи колись були важливими для доходу та розвитку галузі, вони сьогодні менш актуальні. Підкреслюючи потенціал для інших країн, щоб отримати користь від обмежувальної політики США, він закликав Канаду “скористатися цією ситуацією, як і багато європейських країн”.
Ще одна сесія панелі, яка заважала впливати на тарифи та більш широке питання довіри споживачів, були “брендами у невизначений час: проект споживачів громадян”. Виходячи на сцену, щоб обговорити зростаючі антиамериканські настрої, торговельні війни та зменшення довіри споживачів був підприємцем та соціологом, Ангусом Рейдом та генеральним директором FCB Глобального, Тайлером Тернбулом.
Заняючись у висновках нового проекту споживачів New Citizen Group FCB та Angus Reid Group, пара підкреслювала довіру до уряду та зростання активності споживачів, підкреслюючи, що багато американців та канадців зараз вирішують висловити політичні погляди через покупки.
“У нас близько 50% американців і канадців, які говорять: Я голосую, не надто багато в скриньці для голосування, а в касі”, – сказав Ангус. “Отже, бренди стають однією з небагатьох торгових точок, в яких люди – у дуже розгубленому суспільстві, де вони відчувають себе осторонь – можуть якось дати про себе знати і відчувати”.
Незважаючи на витрати на життя на сьогоднішній день питання номер один для канадців та американців, Тайлер виявив, що нове дослідження виявило, що канадці готові платити на 20 – 30% більше за продукцію, що виробляються, виробляються та виготовляються в Канаді. Дивлячись на ці висновки з точки зору побудови бренду, генеральний директор зазначив: “Є більш глибока потреба бути більш автентичними, якщо ви є канадським брендом, але також будьте обережнішими, якщо ви багатонаціональний бренд США з великою присутністю в Канаді”.
Заголовок: Тайлер Тернбулл, глобальний генеральний директор, FCB Global, на етапі творчого саміту під час другого дня Веб -саміту Ванкувер 2025 у конвенційному центрі Ванкувера у Ванкувері, Канада. Фото Рамзі Карді/Веб -саміт через SportsFile
Загортаючи панель, Тайлер передбачив, що ця тенденція купівлі та підтримки канадських брендів триватиме, особливо в категорії продуктових продуктів, де споживачі приймають більш обґрунтовані рішення щодо закупівлі. Ангус зробив висновок, що використання споживчої гордості у стратегіях брендингу буде мати вирішальне значення протягом 2025 року та за її межами.
Але економічний ландшафт був не єдиним питанням – аудиторія однаково налаштована на те, як ці зміни переробляють інструментарій маркетолога.
Маркетинг сучасному споживачеві
Оскільки ті, хто в цьому секторі галузі, занадто добре знають, що споживча увага є більш роздробленою, ніж будь -коли, оскільки старі рамки агентства продовжують руйнуватися. Дискусії про стан маркетингу підкреслили значну роль ШІ, причому один основний спікер торкнувся, як очікується, що понад 80% маркетингового контенту буде створена AI до 2030 року.
Під час дискусії на панелі “Маркетинг у 2025 р.”, Яку проводила Джаніс Мін, генеральний директор та головний редактор компанії Ankler, спікери Джої Камір, ОГС в Sylvain, та Шарлотта, CMO в Health-ade, підкреслювали необхідність брендів, щоб різноманітати свої маркетингові стратегії поза соціальними медіа для побудови більш глибоких з'єднань споживачів та перекинути речі.
Заголовок: Шарлотта Містред, CMO, Health -ade; Джої Камір, головний директор стратегії, Сильвейн; Джаніс Мін, генеральний директор та головний редактор, Енклер, на центральній сцені під час другого дня Веб-саміт Ванкувер 2025 у Конвенц-центрі Ванкувера у Ванкувері, Канада. Фото від Сема Барнса/Веб -саміт через SportsFile
Обговорюючи стратегію, що стоїть за персональними подарунками та досвідченими зусиллями Health-Ade, Шарлотта пояснила: “Йдеться про створення портфоліо можливостей охоплення, тому що люди відкладають свої телефони і вони прагнуть спілкуватися з брендами по-іншому, і все ще є велика кількість розповідей.
Також виступаючи за досвід реального життя, Джої зізнався, що, хоча соціальні канали важливі, споживачі переповнюються вмістом, що ускладнює виділення.
Посилаючись на участь впливових стратегій досвіду та соціального маркетингу, він заявив: “Історично, якщо ви використовуєте знаменитість у рекламному ролику, було розуміння того, що вони були прес -секретарем. Я думаю, звідки він починає розмиватися, коли ви переходите до цих впливів, які перевозять, вони використовують продукт. Це питання, що є правдивим і справжнім, починає розмитості і може потенційно полегшити кампанію”.
Розмова про зростаючу важливість споживчих заходів та досвіду була поширеною на різних сесіях та виступах на веб -саміті. За словами лідерів у галузях промисловості, сейсмічний зсув, спричинений ШІ, призвело до підвищення популярності особистого досвіду, причому ці можливості не відігравали дуже важливої ролі в бізнесі. Незважаючи на зростаючий інтерес до ШІ та віртуальних технологій, маркетологи спостерігають, що ключ до побудови бренду відбувається за межі прокрутки.
SEO вийшов, Гео в
У світі, де майже кожне рішення про покупку починається з пошукової системи, з'явився новий спосіб мислення про відкриття. Оскільки KPI, керовані SEO-керованими, є основним питанням бізнесу з початку 2010-х-компанії дещо нав'язливо стежать за найпотужнішими та економічно вигідними способами сприяти трафіку, створити видимість та збільшити дохід в Інтернеті-він, здається, “режим AI” зараз знаходиться на вершині пошуку Google.
Коли ми переходимо до більшої кількості взаємодій, що керуються AI, пошук Google зазнає значного зрушення, який змінить спосіб оптимізації вмісту для результатів пошуку. Джим Лудербек, редактор та генеральний директор компанії Inside The Creator Economy, називає це Geo: генеративна оптимізація двигуна.
Заголовок: Джим Лудербек, редактор та генеральний директор, всередині економіки творця, на етапі нових медіа -саміту протягом третього дня веб -саміту Ванкувер 2025 у Конвенц -центрі Ванкувера у Ванкувері, Канада. Фото від Сема Барнса/Веб -саміт через SportsFile
А за словами Джима, це не просто текст – це мультимодальний. “Коли ви запитуєте Chatgpt або Google Gemini щось, це дискусія, і речі, які це повернень, сильно відрізняються від того, що робить фактична пошукова система Google. Якщо ви хочете взяти свій відео вміст, ваш текстовий вміст, будь -який і будь -який час, і влаштуй її в цю нову версію пошуку, ви повинні думати про довірений AI та як ви думаєте про свій вміст як авторитетність і цікаві”.
ColdStart, лідер у зростанні глядачів, що розвивається в галузі гео та AI, мав власну кабінку на рівні виставки саміту. Тут я познайомився з генеральним директором Брендоном Теллером та його командою, які використовують такі інструменти, як автоматично генерувані сайти та мультимодальне форматування для автоматизації та оптимізації вмісту таким чином, що відповідає тому, як двигуни AI повзають та представляють інформацію.
З звуків цього все більше і більше компаній, таких як ColdStart, будуть довірені технічними аспектами бекендів, щоб зробити вміст, який можна відкрити в гео -екосистемах, таких як Chatgpt та Gemini, щоб рекламодавці та маркетологи могли зосередитись на стратегії та розповіді.
Поза Голлівудом: фільм у 2030 році
В останній день веб-саміту, дуже обдуманий предмет майбутнього фільму було вирішено чотирма фахівцями з фільму та медіа: Брайан Ньюман, засновник піджанре; Тод Плоткін, засновник та генеральний директор Agent Green Buzz; Девід Блум, старший учасник Forbes; та Дана Харріс-Брідсон, старший віце-президент/головний редактор в Indiewire.
Заголовок: Доповідачі, зліва, Брайан Ньюман, засновник, піджанр; Тод Плоткін, засновник, генеральний директор, Green Buzz Agency; Дана Харріс-Брідсон, старший віце-редактор/головний редактор, Indiewire; та Девід Блум, старший учасник, Forbes, на етапі нових медіа -саміту під час третього дня веб -саміту Ванкувер 2025 у Конвенц -центрі Ванкувера у Ванкувері, Канада. Фото від Сема Барнса/Веб -саміт через SportsFile
Зберігаючи більш прозорість кросовер -точки між технологією та фільмом, Дана запустила нову вертикальну вертикальну “майбутнє фільму”, щоб орієнтуватися на хаос. Discussing the importance of maintaining the human component in films, despite the advancements in AI, she said, “One of the reasons I started future filmmaking was because we wanted to cover AI – that was actually my initial focus. It's something that's slowly seeing more acceptance: Darren Aronofsky has been doing more stuff with it, Natasha Leone is making an AI movie. It's going to be a slow burn because however the films are made, no one's going to watch them unless they є людськими фільмами ».
Заголовок: Дана Харріс-Брідсон, старший віце-редактор/головний редактор, Indiewire, на етапі нових медіа-саміту протягом третього дня веб-саміту Ванкувер 2025 у Конвенц-центрі Ванкувера у Ванкувері, Канада. Фото від Сема Барнса/Веб -саміт через SportsFile
Досліджуючи багато обговорювану роль AI у майбутньому фільмі, Тод розповів присутнім про важливість навчання робочої сили для використання нових технологій, таких як AI та віртуальні виробничі інструменти. Він виявив підвищення ефективності від AI у виробництві, зазначивши, як це економить 20% у завданнях до та післяпродукції, таких як генерування зображень та виправлення естетичних проблем, створюючи більше вмісту.
Тема довіри з’явилася знову на цьому сеансі, цього разу стосовно цінностей у вмісті бренду та потужності, яку вони отримують. Брайан виявив, що основні бренди, такі як роздрібний торговець на відкритому повітрі, переходять від фірмового контенту до реальних фільмів, фінансування фільмів та капітал на їхній величезній базі членства. “REI має 30 мільйонів членів. Вони довіряють цьому бренду, і коли цей бренд виводить їм вміст, люди хочуть його бачити. Простір фільму стає все більш переповненим, тому робота з довіреним партнером є ключовим – це спосіб прорізати шум”.
Для закриття всі чотири учасники дискусії погодилися з явною потребою в постійному навчанні та навчальному виконанні, щоб залишатися гострим у постійно мінливому пейзажі фільму. В цілому, однак, було проведено оптимізм щодо майбутнього, і все це вказує на те, що інновації, співпраця та довгострокове планування мають вирішальне значення для адаптації нових бізнес-моделей та технологій у процвітаючій кіноіндустрії.
Заголовок: Учасники на центральній сцені на веб -саміті Ванкувер 2025 у Конвенц -центрі Ванкувера у Ванкувері, Канада. Фото Рамзі Кардівеб Саміт через SportsFile.jpg
Детальніше про проект Citizen Compunication FCB та Angus Reid REID тут …
Детальніше з LBB's North America пропонує тут квітневе літо …