Вирощувати блог – це як посадити сад. Після того, як ви ретельно посадили насіння, вам потрібна вода та світло, щоб ваші рослини процвітали. Аналогічно, натискання публікації у вашій новій новій публікації в блозі – це лише початок процвітаючого блогу. З мільйонами статей про блоги, опублікованими щодня, навчання, як просувати свій блог, має вирішальне значення для набуття видимості та залучення, необхідних для досягнення повного потенціалу.
Чому просування вашого блогу важливо
Просування вашого блогу допомагає принести новий трафік на ваш веб -сайт. Це може бути ваша кінцева мета, або це може бути способом сприяти продажам, якщо ваш блог буде частиною магазину електронної комерції. Чим більше ви просуваєте свій блог, тим більше він набуває видимість; І чим більше ваш блог набирає видимість, тим більше можливостей він повинен отримати зворотні посилання від інших веб -сайтів. Вся ця діяльність створює цикл зворотного зв'язку, який може опосередковано впливати на рейтинг пошукових систем. Коли ви отримуєте більше відвідувачів через зворотні посилання чи соціальні медіа, пошукові системи помічають посилення залучення і, можливо, швидше за все надає свій сайт на сторінках результатів пошукових систем (SERPS).
Як просувати свій блог
- Подумайте через розподіл
- Використовуйте SEO
- Поділіться своїм вмістом у бюлетені
- Переробити високоякісний контент
- Створіть зворотні посилання
- Використовуйте коментарі на свою користь
- Співпрацюйте з іншими блогерами
- Купуйте оголошення
- Приєднатися (або створити) спільноти
Перш ніж просувати свій блог, переконайтеся, що він налаштований для зростання. Перегляньте безпеку вашого сайту та переконайтеся, що ваш веб -хостинг є надійним. Це може здатися технічним, але платформи для ведення блогів майже завжди пропонують функції безпеки та регулярні оновлення. Якщо ваш блог розміщується на Shopify, наприклад, про них подбають за вас. Далі переконайтеся, що дизайн легко читати та включає в себе кнопки спільного використання соціальних медіа. Нарешті, включіть форму реєстрації електронної пошти для зйомки електронних адрес ваших читачів; Таким чином, ви можете просувати нові публікації або продукти в блозі в бюлетені.
Тепер для самого процесу просування:
1. Подумайте про розподіл
Перший крок до успішної просування в блозі – це подумати про свій канал розповсюдження, перш ніж почати писати. Це означає: запитайте себе, як читачі знайдуть ваші публікації в блозі, і пишіть з цим на увазі. Чи знайдуть читачі ваш блог, попросивши пошукову систему інформацію про певну тему? Ваш первинний пошук каналів? Ви поділитесь своїми останніми публікаціями в блозі з аудиторією на платформах соціальних медіа, таких як Instagram або LinkedIn? Чи є у вас аудиторія електронної пошти, до якої ви можете просувати через бюлетень? Відповідь на ці запитання визначатиме тип вмісту, який ви створюєте.
Наприклад, якщо ви рекламуєте свій блог електронною поштою, ваша аудиторія вже займається. Вони можуть шукати навчальну інформацію або хочуть зануритися глибше у вашу нішу. З іншого боку, відвідувач, який в першу чергу, що приїжджає через пошук, швидше за все, буде шукати відповідь на запитання і, можливо, ще не знає про вас чи ваш бренд.
2. Використовуйте SEO
Якщо ви маєте намір досягти людей у своїх результатах пошукових систем, застосуйте найкращі практики оптимізації пошукових блогів (SEO) до кожної статті. По -перше, подумайте про свою цільову аудиторію: що дбають ваші читачі? Про що вони хочуть дізнатися? Які проблеми ви можете допомогти їм вирішити за допомогою публікацій у блозі?
Звідти уявіть, що ваша аудиторія може набрати в пошукову систему. Складіть список цих пошукових запитів або ключових слів та запустіть їх за допомогою інструменту дослідження ключових слів, таких як Ahrefs або Semrush. Ці інструменти покажуть вам приблизно, скільки людей шукають відповідні ключові слова на місяць, які статті наразі займають кожне ключове слово, і які ключові характеристики потребують вашої статті. Потім ви напишете свої статті – одне за ключовим словом – з урахуванням рекомендацій інструменту. Нарешті, включіть внутрішні посилання на інші пов’язані статті у своєму блозі та зовнішні посилання на надійні джерела чи блогери, з якими ви співпрацюєте.
3. Поділіться своїм вмістом у бюлетені
Якщо у вас є список електронних листів, використовуйте його на свою користь. Ви можете надіслати свою аудиторію кожну нову публікацію або створювати розгортання в блозі через регулярні проміжки часу, наприклад, щотижня. Якщо у вас є програма електронної пошти, яка рекламує продукти чи послуги вашого бізнесу, ви також можете вбудувати відповідні публікації в блозі в ці електронні листи.
Електронні маркетингові платформи, такі як MailChimp та Klaviyo, дозволяють створювати RSS -канали, які автоматично надсилають електронний лист своїй аудиторії щоразу, коли ви публікуєте новий блог. Використовуйте цю функцію, якщо ви хочете простий спосіб, щоб ваша аудиторія була в курсі свіжого вмісту. В іншому випадку подумайте про розробку власних електронних кампаній, якщо ви хочете більше контролювати, як ваша аудиторія взаємодіє з вашим блогом.
Відстежуйте залучення електронної пошти, переглянувши такі показники, як відкриті тарифи, тарифи на клацання та клацання посилань. Це дасть вам уявлення про те, який вміст резонує з вашою аудиторією та що вам потрібно налаштувати.
4. Повторно переробити якісний контент
Переробка вмісту передбачає прийняття існуючого вмісту та перетворення його на кілька вмісту для соціальних медіа та візуальних пошукових систем, таких як Pinterest. Наприклад, якщо ви пишете пост, що закругло найкращі природні інгредієнти для догляду за шкірою для шкіри росистої шкіри, ви можете переробити цю статтю для:
-
Instagram, на зображенні карусель, що розбиває переваги кожного інгредієнта
-
Електронна пошта, у інформаційному бюлетені, що підсумовує статтю, та посилається на неї
-
Pinterest, з інфографікою, що виділяє кожен інгредієнт та конкретні продукти, які включають його
-
Tiktok або барабани, з кожним відео, орієнтованим на один інгредієнт
-
LinkedIn, у дописі з довгими формами, що висвітлює ключові виходи
У соціальних мережах аудиторія часто шукає веселого, пуншового вмісту, але такі сайти, як Instagram, не обов'язково не повернуть трафік до вашого блогу (оскільки зовнішнє посилання є складнішим). В Instagram створіть захоплюючі публікації, які пропонують цінність самостійно та створюють поінформованість про бренд – як обмін ключовими уявленнями або іскринними дискусіями.
5. Створіть зворотні посилання
Збільшення зворотних посилань у вашому блозі не тільки збільшує способи, які люди можуть знайти вас, але й покращує ваш доменний авторитет, який вимірює силу профілю зворотного посилання вашого веб -сайту та допомагає вам оцінювати вище на SERPS. Існує кілька загальних стратегій для отримання зворотних посилань.
Ви можете писати публікації в блозі, які, природно, приваблюють посилання. Наприклад, якщо ваш бізнес має доступ до унікальних даних, ви можете зібрати їх у статті про тенденцію або звіт на основі досліджень. Ви також можете активно будувати посилання, знайшовши можливості для інших ресурсів, щоб посилатися на ваш блог та надсилати електронні листи з проханням прохання про посилання. Наприклад, якщо ви натрапили на статтю, що переглядає фітнес -передачу, ви можете надіслати власнику блогу та попросити їх посилатися на ваш блог про останні нововведення в кросівках.
6. Використовуйте коментарі на свою користь
Розділ коментарів у вашому блозі-це чудовий спосіб сигналізувати про сучасний сайт на пошукові системи. По -перше, не забудьте опублікувати цінний зміст, який люди захочуть коментувати. Потім відповідайте на кожен коментар, якщо зможете. Відповідайте на запитання, обговорення іскри або просто подякуйте читачам за те, що ви витратили час у своєму блозі. Підтримуйте інших блогерів та залишайте корисні коментарі для них. Це може просто допомогти вам, коли шукає людей, з якими можна співпрацювати.
7. Співпрацюйте з іншими блогерами
Співпраця з іншими блогерами у вашій галузі може допомогти вам розширити охоплення та скористатися новою аудиторією.
Одна стратегія співпраці включає написання гостьового повідомлення для іншого блогу у вашій вертикалі чи індустрії з посиланням на ваше. На додаток до гостьових блогів, ви можете співавторувати вміст з іншим блогером чи брендом. Коли ви обоє ділитесь вмістом зі своєю аудиторією, ви подвоюєте свій потенційний охоплення.
Спробуйте співпрацювати з добре пов’язаними блогерами в додаткових галузях. Наприклад, якщо ви рекламуєте свій блог для продажу фітнес-спорядження, ви можете співпрацювати з дієтологом та перехресним вмістом один одного. Має сенс, що зацікавлені в харчуванні будуть зацікавлені у розробці та навпаки, розширюючи ваш пул зацікавлених читачів.
8. Купуйте оголошення
Подумайте про розповсюдження найважливіших публікацій у блозі за допомогою платних оголошень, включаючи Meta та Google Ads. Для бізнесу з електронною комерцією це може включати рекламу в соціальних мережах, яка посилається на публікації в блозі, орієнтовані на продукцію, які сприяють прямих продажах. Якщо ваш блог є партнерським сайтом, пріоритетні публікації в блозі, які включають партнерські посилання з високим потенціалом перетворення.
Оскільки реклама коштує грошей, публікації, які ви просуваєте, повинні в ідеалі принести позитивну віддачу від інвестицій (ROI). Це може включати:
9. Приєднуйтесь (або створити) спільноти
Такі громади, як Subreddits та групи Facebook, наповнені однодумцями. Відповідайте на запитання на таких форумах, як Quora за посиланням на ваш блог, та поділіться своїми публікаціями в блозі, коли це стосується. Де б ви не займалися, будьте впевнені, що ви надаєте реальну цінність – ніхто не любить спамер. Reddit особливо невблаганний кричущого саморекламу, тому беріть участь у дискусіях, перш ніж просувати себе, і будьте впевнені, що ваш вміст служить громаді. Ви також можете створити власну фірмову спільноту в колі або створити власний Slack Channel або Discord.
Як просувати свої поширені запитання щодо свого блогу
Як мені помітити свій блог?
Щоб помітити свій блог, ви можете просувати його наступними способами:
-
Переробити вміст у соціальних мережах та електронній пошті.
-
Створіть зворотні посилання, попросивши інші ресурси посилатися на ваш вміст.
-
Співпрацюйте з іншими блогерами.
-
Поділіться своїм блогом за допомогою платних оголошень.
-
Приєднуйтесь або створіть власну спільноту однодумців.
Чому мій блог не отримує погляду?
Ваш блог може не отримувати жодних поглядів, оскільки він не був оптимізований для SEO, і тому не отримує видимості на сторінках результатів пошукової системи. Крім того, ваш вміст може бути тонким або не вистачає оригінальності, що призводить до відсутності інтересу до вашого вмісту. Можливо, вам також знадобиться побудувати більший, більш залучений слідувати в соціальних мережах, щоб підвищити обізнаність та привернути трафік до вашого блогу.
Чи вигідно ведення блогів?
Якщо ви власник бізнесу, ведення блогів – це дійсний маркетинговий канал. Це може бути вигідним способом познайомити людей з вашим брендом і зрештою придбати ваш товар. Як власний бізнес, ведення блогів може бути вигідним завдяки партнерству з брендом та партнерським маркетингом. Найвигідніші блоги використовують комбінацію.
Яка найкраща безкоштовна платформа для ведення блогів?
Найкраща безкоштовна платформа для ведення блогів залежить від ваших цілей та технічної експертизи. Наприклад, Shopify оснащений безкоштовним вбудованим блогом, який автоматично відповідає темі вашого магазину. Якщо у вас вже є магазин електронної комерції або плануєте продавати продукцію, це хороший варіант. WordPress пропонує безкоштовний блог, який простий у використанні з обмеженими технічними знаннями. Якщо ви плануєте ділитися великою кількістю вмісту над електронною поштою, Support має вбудовану модель підписки, яка дозволяє монетизувати свій вміст.
