Традиційно цілі SEO компанії полягали в тому, щоб добре оцінити ключові слова з великим обсягом та рухом.
“HyperoPtimized Pages-побудовані більше для пошукових систем, ніж людей-надсилають відвідувачів на найвищу сторінку та спробують перетворити їх на передплатників інформаційних бюлетенів, відвідувачів WebInar або інших перетворень вниз за течією”,-каже Майкл Бакбі, співзасновник Knowatoa-платформа, яка відстежує видимість бренду, рейтинг та настроїв у пошукових службах, таких як Chatgpt, Secplesity та Google.
Тепер все змінюється. Нові інструменти пошуку AI не хочуть, щоб ми покинули платформу, натиснувши на зовнішні посилання. Вони також знімають багато писання SEO на веб -сайтах, коли вони обслуговують результати, щоб надати більш прямі та прості відповіді – більше не проходити параграфи, перш ніж потрапити до рецепту.
“Майбутнє SEO менше стосується трюків і більше про бренд та контент”, – каже Майкл. “Тут вам потрібно змінити фокус, якщо ви хочете, щоб ваш стартап був відкритим”.
То як ви почнете з SEO для AI?
Створіть сторінку поширених запитань для AI для вискоблювання
Інструменти пошуку AI будуть найпопулярнішими та найменш навченими представниками вашої компанії. Ти потреба Це правильно відповісти на ключові питання, які потенційні клієнти задають як частину процесу купівлі. Наприклад:
- Де працює компанія?
- Які точні функції він пропонує?
- Яку довіру та сертифікати безпеки ви маєте?
Ці питання, можливо, не були пріоритетом SEO, але зараз є важливими.
Щоб забезпечити точні результати, створіть посібник покупця або сторінку FAQS для свого веб -сайту, який AIS може скребти. Хорошим місцем для початку є перелічення всіх загальних причин, які люди заперечують, щоб придбати у вас – а потім перетворити їх у переконливі Q & AS.
Отримайте людей, які говорять про ваш бренд в Інтернеті
Моделі пошуку AI формують судження про бренд на основі соціальних настроїв і розглянуть дискусії про бренд у всій мережі. Якщо Chatgpt сприймає ваш бренд недостовірним або не вірить, що він забезпечує співвідношення ціни та якості, він часто включатиме це як частину своїх відповідей. Хороший спосіб перевірити, що думає інструмент пошуку AI про ваш бренд, – це задати йому питання, як: “це (мій бренд) хороша інвестиція?” або “Чи варто (мій бренд) галас?”
Ви можете покращити результати, зосередившись на цифровому сліді вашої компанії. Створіть стратегію для отримання та публікації більш позитивних відгуків, відгуків, створеного користувачем вмісту та іншого соціального контенту.
Зосередьтеся на більш низьких продажах
Оскільки огляди AI стають більш звичними в результатах пошуку, найвища рентабельність інвестицій надходить від ранжирування питань, які ми зазвичай розглядаємо далі вниз по воронці. Наприклад, потенційні клієнти можуть запитати: “Який найкращий продукт у цій категорії?” або “яка топ -рецензована компанія для цієї послуги в моєму районі?”
Щоб перемогти конкурентів за ці питання, вам потрібно створити більше вмісту навколо заяви про свій бренд, який прямо відповідає їм. Напишіть та публікуйте тематичні дослідження, порівняння тощо, які безпосередньо зазначають, чому ваш бренд найкращий і для кого він є. Зберігайте це просто і прямо. Пам'ятайте, що цей вміст призначений для AI більше за все.
Переконайтесь, що пошукові системи AI можуть індексувати ваш сайт
Протягом багатьох років багато сайтів змогли піти, дозволяючи лише GoogleBot, щоб індексувати їх. Сьогодні більше 24 активних ботів індексації AI повзають в Інтернеті, і багато сайтів їх блокують.
- На вашому сайті може бути файл robots.txt. Це публічна заява, яка вимагає, щоб ви хотіли б взаємодіяти з вашим сайтом. Перегляньте його, щоб переконатися, що він не блокує жодних ботів індексації AI. Якщо ви не впевнені, як інтерпретувати файл robots.txt, скопіюйте та вставте його в улюблений інструмент AI та попросіть аналіз.
- Ви можете використовувати CloudFlare, Plugins Security або інші хмарні служби безпеки, які активно блокують боти. Вам потрібно буде перевірити їх індивідуально, запускаючи тести вручну з командного рядка. Ми розробили безкоштовний інструмент для пошуку AI, який ви також можете використовувати.
Дізнайтеся, що AIS вже знає – потім підключіть прогалини
Моделі пошуку AI все ще навчаються. Багато брендів Challenger займає рейтинг вище створених конкурентів, розробляючи контент, який відповідає на запитання з малою конкуренцією. Проведіть час з інструментами AI, щоб дізнатися, що він вже знає про ваш бренд та вашу галузь. Задайте це всі свої ключові питання щодо своєї аудиторії та їхніх проблем. Дізнайтеся, які рішення рекомендують AIS. Якщо ваша компанія або рішення не з’являються, швидко підключіть прогалини, з власним вмістом на власних сайтах, додатках та соціальних ситуаціях.
