Штучний інтелект змінює те, як люди шукають продукти та послуги, дедалі більше людей довіряють вказівкам ChatGPT та інших програм, які допомагають їм знайти те, що їм потрібно.
Дійсно, згідно з дослідженням, проведеним SimilarWeb, Перенаправлення ШІ на веб-сайти зросли на 357% з червня 2024 рокущо відображає зростаючу потужність штучного інтелекту для стимулювання поведінки відкриттів.
Це також змінює фокус пошукової оптимізації, оскільки брендам тепер також потрібно розширити свою присутність у відповідях AI, якщо вони хочуть бути впевненими, що вони з’являються в усіх потрібних місцях.
Отже, як отримати рекомендацію ваших продуктів за допомогою інструментів ШІ?
SEMRush надав огляд того, як можна відстежувати та оптимізувати для пошукових систем штучного інтелекту, що може допомогти вам максимізувати залучення в рамках цієї зміни.
Кілька цінних приміток для планування на 2026 рік.

