Потенційним клієнтом шукає товар в Інтернеті. Ваш магазин електронної комерції виходить у верхній частині результатів пошуку, і користувач натискає на посилання, щоб перевірити свою сторінку. Як довго вони проходять, або “зупиняються”, на вашій сторінці, перш ніж натиснути на результати пошуку, може допомогти вам зрозуміти, як працює ваш вміст.
Google трохи загадковий щодо того, чи є ця метрика, яку він використовує в своєму алгоритмі для ранжування результатів пошуку. Незважаючи на те, розуміння часу зупинки може дати вам корисні сигнали щодо читання, залучення та привабливості вмісту. Чи знаходять відвідувачі того, що вони очікували, натискаючи на ваше посилання?
Ось який час зупинки, як це може вплинути на оптимізацію пошукових систем (SEO) та кроки, які ви можете зробити, щоб збільшити час зупинки на вашому сайті.
Який час зупинки?
Час зупинки вимірює час, коли відвідувачі проводять на вашому сайті після того, як вони приїдуть із пошукових систем, перш ніж повернутися на сторінку результатів пошукової системи (SERP). Час зупинки на кілька секунд пропонує користувачеві швидко покинути веб -вміст, оскільки він не відповідав їх наміром. Час зупинки в кілька хвилин і більше говорить про те, що вони мали більш задоволений досвід користувачів і знайшли те, що вони шукали.
Час зупинки проти швидкості відмов
Час зупинки та швидкості відмов – це обидва показники залучення користувачів, які вивчають вихідну діяльність (коли користувач залишає веб -сторінку). Коефіцієнт відмов вимірює відсоток відвідувачів, які залишають веб -сайт, не вживаючи заходів, незалежно від того, як вони прибули (наприклад, не обов'язково через пошук Google) або куди йдуть далі (наприклад, інші веб -сайти).
Час зупинки лише дивиться на відвідувачів, які приїжджають і залишають веб -сайт від результатів пошукової системи.
Час зупинки проти часу на сторінці
Час зупинки та час на сторінці обидва вимірюють час, який відвідувач проводить на сторінці в різних подорожах користувачів. Час на сторінці фіксує тривалість на односторінковій сесії-як довго відвідувач витрачає на одну сторінку веб-сайту, перш ніж переїхати на іншу сторінку на одному веб-сайті, під час одного сеансу.
Як час зупинки впливає на SEO?
Google офіційно не вважає час перебування як SEO -метрику, і незрозуміло, як це враховує рейтинг пошуку. Але це все ще говорить: низький середній час зупинки сигналізує про необхідність перегляду вмісту та краще узгодити його з наміром користувача.
Витік внутрішніх документів Google 2024 показав, що Google може відстежувати поведінку «довгого клацання», тобто скільки часу користувач проводить на сторінці, перш ніж натиснути в інше місце. Команда SEO в агентстві IPULLRANK проаналізувала API вмісту Google Search Search та виявила модуль, який зберігає найдовший клацання під час сеансу. Поки немає фактичного названого сигналу рейтингу для часу перебування, можливо, для вимірювання часу перебування. Але Google не визнає це фактором рейтингу.
Як працює час зупинки
Незважаючи на те, що немає прямого способу вимірювати час зупинки, трохи детективної роботи з такими інструментами, як Google Analytics, може дати хороші оцінки. Ось як це зробити:
1. У Google Analytics додайте сегмент лише для органічного трафіку. Ці фільтри для користувачів, що надходять із SERPS.
2. Шукайте візерунки. Порівняйте показники для часу на сторінці, швидкості відмов та сторінок за сеанс у відфільтрованих даних.
3. Якщо час на сторінці низький, швидкість відмов високий, а сторінки за сеанс дорівнюють нулю або один, ви можете припустити, що середній час відпочинку викликає занепокоєння.
Уявіть, що у вас є магазин Shopify, який продає високоякісні прикраси для щоденного одягу. Ось як ви обчислили б термін зупинки:
1. Користувач здійснює пошук Google на тему “Золоті сережки з плоскою спиною”.
2. Вони натискають на вашу веб -сторінку в результатах пошуку та залишаються на своєму веб -сайті дві хвилини та 10 секунд.
3. Потім вони повертаються назад до Серп, щоб вивчити інші сайти.
4. Час зупинки для веб -сайту – дві хвилини 10 секунд.
Припущення полягає в тому, що чим довше хтось залишається на сторінці, тим більше займаються ваш вміст, і тим краще оптимізований ваш вміст для вашої цільової аудиторії. Однак, короткі часи оселі не обов'язково погані. Користувач, можливо, швидко пішов, оскільки знайшов інформацію, яку вони шукали відразу, маючи на увазі ваш вміст, добре організована та проста в навігації.
Наприклад, якщо користувач має намір знайти контактну інформацію вашого магазину, для пошуку, копіювання та вставки її не знадобиться більше декількох секунд. Залучення користувачів, в даному випадку, було задоволеним, навіть якщо воно не тривало довго.
Час зупинки та задоволення користувачів
Google постійно вдосконалює свій алгоритм рейтингу пошуку. Алгоритм колись був компетенцією експертів людини, але, як повідомляється, Google делегує деякі вдосконалення алгоритму пошуку для інструментів машинного навчання AI, спільно відомі як Rankbrain. Rankbrain дізнається, як користувачі взаємодіють з результатами пошуку, щоб визначити рівні задоволеності користувачів. Він враховує сигнали користувача, такі як:
-
Органічна частота кліків (CTR). CTR – це відсоток користувачів, які натискають на посилання веб -сайту в органічних результатах пошуку порівняно з тим, як часто це показано. Сторінки з високим рівнем CTR з низьким часом зупинки свідчать про відключення між тим, що користувачі очікували від фрагмента, і тим, що фактично постачала сторінка.
-
Швидкість відмов. Високі показники відмов на високих сторінках CTR вказують на низький час перебування, ще один червоний прапор.
-
Погогування. Така поведінка передбачає, що користувачі неодноразово повертаються на інші сторінки в результатах пошуку та клацання на сайті за сайтом, поки вони не знайдуть задовольняючий результат. Коли Rankbrain виявляє значне прищеплення Pogo на високопоставленому сайті, це може означати погану задоволеність користувачів і призвести до зниження.
Як покращити час зупинки
Одне всебічне правило застосовується при вдосконаленні середніх часів часу: високоякісний контент, як правило, сприяє більш тривалому залученню користувачів. Інші стратегії включають:
Використовуйте інструменти для аналітики для визначення проблемних сторінок
Використовуйте такі інструменти, як Google Analytics, щоб визначити різні сторінки, що страждають від низького часу тривалості.
-
Налаштуйте свою аналітику. Встановіть свою інформаційну панель, щоб фільтрувати органічний пошуковий трафік. Це збільшує користувачів, які приїжджають із SERPS.
-
Порівняйте інші показники. Сюди входить швидкість відмов, час на сторінці та рівень взаємодії.
-
Визначте закономірності. Шукайте органічний трафік з високими показниками відмов, низькими показниками залучення та низьким часом на сторінці-користувачі SINGS відбивають ваші сторінки.
Пам'ятайте, час оселі відносяться до очікуваної поведінки користувачів. Наприклад, контактна сторінка навряд чи матиме високий час. Але сторінка продукту з низьким часом відпочинку не задовольняє наміри користувача і повинна бути оптимізована.
Гармонізуйте вміст з наміром пошуку
Щоб зрозуміти, чому користувачі не спілкуються з вашим веб -вмістом, проаналізуйте, що вони шукають, і чому (тобто їх намір пошуку). Люди, які шукають в Google, зазвичай переслідують певну мету, яку часто можна класифікувати, наприклад:
-
Вивчення чогось (навчальний намір)
-
Купівля товару (комерційний намір)
-
Порівняння покупок (наміри перегляду)
-
Пошук корисної інформації (прагматичні наміри)
Коли намір пошуку користувача тісно пов'язаний з веб -контентом, він має більше шансів підтримувати користувачів, і вони довше тримаються. Використовуйте свій інструмент для аналітики для вивчення фактичних пошуків ключових слів, а потім перегляньте якість вмісту, щоб задовольнити навмисний попит.
Наприклад, якщо ключові слова вказують намір перегляду продуктів, ви можете додати розділ «подібні продукти» до сторінок продуктів, який заохочує тривалі покупки. Якщо ви виявляєте навчальний намір для сторінки блогу, ви можете додати додаткові навчальні посібники у вигляді вбудованих відео, щоб продовжити час перебування на цих сторінках.
Оптимізувати досвід користувача
Подивіться, як ваші веб -сторінки структурують вміст. Чи легко обійтись і знайти практичну інформацію?
Почніть з аудиту досвіду користувача (UX). Потім, за потребою, додайте внутрішні посилання, сканні заголовки, зміст та точки кулі та оптимізуйте для мобільної доброзичливості. Внутрішні посилання дозволяють користувачам переходити до різних розділів на одній сторінці, що полегшує навігацію та заохочення користувачів до вмісту. Щоб максимізувати їх ефективність, посилайтеся на цінні розділи, які відвідувачі, ймовірно, дбають і використовують описовий, змістовний текст якоря – слова, що можна натиснути в гіперпосиланням.
Логічні заголовки та підрозділи полегшують веб -сторінки, заохочуючи користувачів продовжувати прокручувати та додавати час на зупинку. Зміст сторінок вмісту тривалої форми дає користувачам попередній перегляд охоплених тем. Кожен елемент у таблиці повинен бути внутрішнім посиланням, щоб полегшити перейти безпосередньо до найбільш релевантного вмісту.
Куляні точки додають чіткості та просторості щільному текстовому макеті, і їх легко сканувати. Зберігайте цілий ряд предметів у списку керованим – трьох до шести предметів – це правильно.
Оскільки більшість користувачів переглядають мобільні пристрої, швидка швидкість завантаження є важливою. Якщо веб -сторінки не оптимізовані для швидкості та розмірів мобільних екранів, користувачі, ймовірно, підстрибують.
Уникайте кліків
Clickbait дражнить користувачів з помилковими обіцянками – дешева, контрпродуктивна тактика для створення кліків. Маніпулюючи заголовками та мета-тегами, щоб ввести в оману відвідувачів, це не вдається забезпечити очікування, розмиває довіру та призводить до підстрибуючих та притискання Pogo, в кінцевому рахунку скорочуючи час зупинки.
Уникайте кліків. Натомість напишіть стислі, точні заголовки та мета -описи та надайте обіцяний вміст.
Вбудуйте відео, аудіо та графіку
Додавання мультимедійних елементів для розбиття тексту може допомогти відвідувачам зацікавити вміст вашого сайту. Фонові відеоролики героя-повна екранна, високоякісні відеоролики, помітно розміщені в розділі заголовка вашого сайту-можуть відвідувати відвідувачів, щоб довше зависати. Вбудоване відео YouTube Дозвольте відвідувачам переглянути розширений вміст, не залишаючи сторінки. Підкасти також можуть бути вбудовані. Переконливі візуальні зображення, такі як діаграми, графіки та діаграми, мають переваги розбиття тексту та додавання цінності та шиплячого до макета.
Якщо ви маєте фірмовий вміст на інших соціальних платформах, таких як YouTube, Tiktok та Instagram, створіть синергію, демонструючи вибрані фрагменти на своєму веб -сайті.
Напишіть чітку копію
Писання якісного вмісту – ще один ключ до розширення перебування користувачів на сайті. Хороша копія веб -сайту є цікавою, інформативною та корисною. Візьміть підсумки якості написання вашого сайту та запитайте: Чи описові та точні заголовки та підзаголовки? Чи стислі абзаци та речення? Чи цікавий стиль письма для читання?
Дотримуйтесь деяких основних вказівок щодо копіювання, таких як формула PPT, щоб підготувати читачів та залучити їх глибше у воронку вмісту:
-
Попередній перегляд. Читачі гачка з сильним свинцем речення, яке попередньо переглядає вміст.
-
Доказ. Друге та третє речення пропонують доказ того, що вміст має цінну інформацію – “новини, якими ви можете використовувати”.
-
Перехід. Закінчіть кожен розділ з перехідним етапом до наступного розділу. Це спонукає читачів продовжувати.
Хоча це правда, що звичайний веб -стиль сприяє коротким абзацам, не бійтеся писати довші веб -сторінки. Поглиблений вміст з довгими формами створює враження всебічності, яка в поєднанні зі здоровим внутрішнім посиланням пропонує читачам залишитися довше. Переконайтесь, що довгі сторінки сегментовані на засвоювані короткі секції, які легко сканувати та прокручувати.
Час зупинки в SEO FAQ
Як час зупинки впливає на SEO?
Більш високі часи оселі вказують на те, що користувачі більше задоволені тим, як представлений та організований веб -вміст, що призводить до зниження швидкості відмов, збільшення актуальності сторінки та середнього часу залучення – все це сприяє більш високому рейтингу пошуку.
Що таке хороший час зупинки?
Оскільки час перебування не є офіційною метрикою Google, немає надійних номерів ідеального часу перебування. Ви можете отримати підказки, вивчивши середній показник тривалості сеансу. Хороша середня тривалість сеансу – від двох до чотирьох хвилин. Менше однієї хвилини погана.
Як обчислюється час зупинки?
Немає прямого способу обчислити час зупинки, але ви можете оцінити його за допомогою таких інструментів, як Google Analytics. Спочатку створіть сегмент лише для органічного трафіку, а потім порівняйте показники для часу на сторінці, швидкості відмов та сторінок за сеанс.