Hootsuite запускає Owlygpt, перший соціальний помічник AI, що працює на соціальних даних у режимі реального часу, даючи маркетологам відповіді застарілими інструментами AI не можуть
- Дослідження виявляють, що 88% старших лідерів маркетингу заохочують свої команди використовувати інструменти AI, але 81% приймають бюджети на інструменти, не підходящі за призначенням.
- Майже чверть (24%) кажуть, що до 20% їх маркетингових витрат були розраховані на неефективні інструменти AI, тоді як 16% визнають, що втрачає більше п'ятої частини бюджету.
- Лідери з маркетингу стикаються з розривом даних у режимі реального часу, 64% неправильно припускають, що генеративна AI надає моменту розуміння.
- Інструменти AI, що працюють на застарілих даних, змушують маркетологів витрачати до трьох повних робочих днів щотижневі тенденції вручну, коштуючи бізнесу майже 25 000 фунтів щорічно.
Маркетологи вливають час і гроші в генеративні інструменти AI, але бачать мало взамін – і це впливає на їх суть. Це за новими дослідженнями Hootsuite, заснованими на опитуванні менеджерів соціальних медіа (SMM) та старших лідерів маркетингу у Великобританії та США.
Прийняття AI зростає, майже 80% SMM використовують інструменти AI до 20 разів на день, а 83% лідерів з маркетингу збільшують свої бюджети AI. Однак вищі використання та витрати не перетворюються на більш сильні результати або більшу впевненість. В основі випуску: Більшість генеративних інструментів AI покладаються на застарілі статичні веб-дані або зовнішні джерела*, які не призначені для в режимі реального часу, швидко змінюються темпами соціальних медіа.
Ось чому сьогодні Hootsuite запускає Owlygpt: перший генеративний помічник AI, побудований для соціальних медіа. Працюючи від живих соціальних даних та налаштовані для кожного бренду, Owlygpt допомагає маркетологам прорізати шум і створювати вміст, який резонує, проявляючи розуміння, виходячи з того, про що зараз піклуються аудиторія.
Ставлення ШІ переходить від занепокоєння до необхідності
Ставлення маркетологів до ШІ перетворилося за останні 12 місяців. Рік тому майже половина (49%) глобальних SMM побоювалися, що AI може зробити свою роботу застарілою. Сьогодні 52% кажуть, що не могли уявити собі роботу без цього, і майже половина (42%) повідомляють, що витрачають до 24 годин, використовуючи AI, щоб повідомити про свою соціальну стратегію.
Лідерство перегукується з цією зміною: 88% активно заохочують їх команди використовувати інструменти AI, а 87% мають офіційну стратегію AI. Але поки усиновлення зростає, так і зростаючі болі.
“Розрив знань” в режимі реального часу
У галузі, де швидкість – це все, маркетологи мають помилкове відчуття впевненості. У той час як 64% старших лідерів маркетингу вважають, що їх команди використовують інструменти AI, що працюють на домовлених даних, лише 39% менеджерів соціальних медіа погоджуються-виявляючи значне розрив між керівниками маркетингу AI Solutions, інвестуючими в інвестую та довіру, та виступом, які пережили команди на місцях.
Ще більше стосовно: Дослідження виявляє, що багато лідерів завищують, наскільки сучасними є розуміння, породжені їх інструментами AI. Відключення випливає з фундаментальної недоліки: Більшість генеративних інструментів AI не розроблені для відстеження поведінки аудиторії в реальному часі. Натомість вони черпають із статичних даних про веб-джерела з відключеними точками знань, залишаючи маркетологів без свіжих, відповідних розумінь, необхідних для реагування на швидкоплинні тенденції.
Біллі ДжонсКерівник відділу маркетингу Hootsuite, каже: “” Реальний час – це новий нижній рядок. Соціальні кроки зі швидкістю культури та маркетологів потребують інструментів, які можуть не відставати, але правда полягає в тому, що більшість генеративних інструментів AI вже застаріли в той момент, коли маркетологи їх використовують. Традиційний AI має своє місце, але не вистачає маркетологів, які працюють там, де роблять їхні клієнти: на соціальні. Якщо вони не можуть охопити свою аудиторію з даними, які відображають те, що відбувається зараз, вони не можуть спричинити реальний вплив. Це розрив Owlygpt закривається ».
Соціальні команди застрягли в переслідуванні розуміння, витягуючи час та дохід
Обмеження AI Insights підштовхують соціальні команди до неефективних, ручних помешкання: 40% SMM регулярно перевіряють результати, що генеруються AI, та приголомшливі 47% витрачають від 11 до 24 годин щотижня вручну сканувати соціальні платформи, щоб знайти відповідні тенденції та розуміння. Це до трьох повних робочих днів, перш ніж опублікувати одну публікацію, коштуючи бізнесу майже 25 000 фунтів стерлінгів на одного працівника. **
Це також шкодить ефективності кампанії. Понад половини (59%) старших маркетологів кажуть, що їх соціальні кампанії недооцінені, оскільки тенденція продовжилася до того часу, як вміст готовий вийти наживо. Це залишає команди соціальних медіа, що застрягли в невпинному циклі переслідування тенденцій вручну, лише для кампанії пропустити позначку.
Бюджети, що піднімаються, кріплення відходів
На тлі постійних викликів з інструментами AI не дивно, що 81% старших маркетологів визнають, що витрачають бюджет на AI, який не доставив. Майже чверть (24%) кажуть, що вони втратили до 20%свого маркетингового бюджету на AI, тоді як кожен п'ятий (20%) звіт витрачає більше п'ятого на низьку ефективність рішень AI.
І це відбувається в найгірший можливий час. Половина лідерів з маркетингу перебуває під тиском, щоб довести цінність соціальних та маркетингових витрат, тоді як майже третій бюджет обличчя замерзає (28%), незахищеність від роботи (27%) або посилений контроль Суїта (27%).
Hootsuite запускає Owlygpt, щоб зустріти момент
Щоб подолати цей розрив між обіцянками та ефективністю AI, Hootsuite запустив Owlygpt, перший соціальний пілот AI в галузі, який навчався на даних соціальних медіа в реальному часі.
На відміну від традиційних інструментів AI, які навчаються на застарілих джерелах, Owlygpt є призначеним для маркетологів. Він розуміє тенденції, тону бренду та дані про ефективність, проходження розуміння в режимі реального часу, породжені з розмов, що відбуваються в соціальних щодня. Розроблений для швидкості культури, Owlygpt вирішує швидкі проблеми, з якими стикаються команди соціальних медіа, допомагаючи маркетологам залишатися актуальними, рухатися швидше та приймати розумніші рішення.
Ірина Новосельський, Генеральний директор компанії Hootsuite прокоментував: “Це має бути закликом до всіх маркетологів: традиційний ШІ не такий складний, як ви думаєте, що це є. П’ять мільярдів людей витрачають до п’яти годин на день в Інтернеті, Social-це одне з найбагатших джерел джерел даних у режимі реального часу, але традиційні інструменти AI все ще не можуть скористатися, залишаючи розуміння, по-справжньому потребують переходу в реальному часі.
Щоб отримати більше таких оновлень, слідкуйте за нами в Google News Martech News