...
Понеділок, 10 Листопада, 2025
12.3 C
Kyiv

Зниження обмеження швидкості 25 миль / год, відхилене міською радою

Меріка-Пропозиція до зниження обмеження швидкості за замовчуванням Чикаго на дорогах, що контролюються містом, до 25 миль / год, була знищена міською радою в середу.

Захід спонсорував ALD. Даніель Ла Спата (1 -й), завзятий велосипедист, який заявив, що скорочення збільшить план нульових дій Чикаго щодо усунення смертності дорожнього руху в цілому. Поточна законодавча межа міської швидкості становить 30 миль / год.

Ла Спата сказав своїм колегам на камерній підлозі, що він мотивований зробити правильно жителями його палати, які загинули в автокатастрофах. Він закликав свої місячні зусилля, щоб знизити обмеження швидкості “суттєвим інструментом”, серед інших, щоб зробити дороги безпечнішими.

«На основі старої, поганої інформації, дезінформації, ми взяли на себе зобов’язання« безпечної швидкості », щоб керувати вашим автомобілем у місті Чикаго. Це не так “, – сказав Ла Спата.

Зрештою, голосування не вдалося 28-21.

Опоненти цього заходу заявили, що вони стурбовані примусовим виконанням, і можливість Чикаго може побачити збільшення квитків на камеру швидкості або їх зупинить поліція.

У 2022 році Propublica повідомила, що домогосподарства в переважно чорних та латиноамериканських районах Чикаго отримали квитки “приблизно вдвічі більше, ніж у білих районах між 2015 та 2019 роками”. “

Альд. Джейсон Ервін (28 -й) під час засідання міської ради 9 жовтня 2024 року. Кредит: Colin Boyle/Block Club Chicago

Альд. Джейсон Ервін (28 -й), Олдерман Західної сторони, заявив, що розуміє наміри, що стоїть за мірою підвищити безпеку, але вважає, що “непередбачувані наслідки” більшої кількості водіїв, які перебиваються, якщо обмеження швидкості буде знижена. Ервін проголосував проти цього заходу.

“У мене є люди, які ледве оплачують свої рахунки, а квиток на швидкісну камеру в 25, 30 миль / год може бути величезною різницею для бюджетів деяких людей”, – сказав Ервін. “Це немислимо [that] Якщо знизити обмеження швидкості, то буде менше квитків ».

Альд. Ніколь Лі (11 -а) сказала, що одна з найкращих скарг, яку вона чує від сусідів у своєму південному відділенні, – це рух дорожнього руху, але сказала, що зниження обмеження швидкості – це “неповний” підхід. Вона також проголосувала проти цього заходу.

“Моя найбільша проблема – змусити людей пройти менше 30 миль / год у моїй палаті”, – сказав Лі. “Я не хочу голосувати проти зниження обмеження швидкості, але я не думаю, що цього достатньо, щоб уповільнити людей”.

Альд. Марія Хадден (49 -а) розмовляє з ALD. Даніель Ла Спата (1 -й) під час засідання міської ради 15 січня 2025 року.
Альд. Марія Хадден (49 -а) розмовляє з ALD. Даніель Ла Спата (1 -й) під час засідання міської ради 15 січня 2025 року. Кредит: Colin Boyle/Block Club Chicago

Захід у жовтні, що ухвалився з комітету ради, але La Spata чекав проведення голосування з цього питання до середи, коли він намагався лобіювати своїх колег, щоб підтримати сповільнення.

Прихильники зменшення обмеження швидкості, спрямованих на дані міста, яка показує, що людина, яку вражає транспортний засіб, що подорожує на 20 миль / год, має лише 5 відсотків шансів на смерть – в той час як ця кількість зростає до 40 відсотків на 30 миль / год.

La Spata також вказав на інші міста – як Нью -Йорк та Бостон – які пройшли подібне зниження обмежень швидкості та побачили зменшення аварій, швидкості та смерті пішоходів.

Альд. Марія Хадден (49 -а), яка проголосувала на підтримку цього заходу, сказала, що немає жодних даних, які дозволяють припустити зниження обмеження швидкості негативно впливати на життя людей.

“Я закликаю людей подумати про те, як це зробить ваше сусідство безпечнішим”, – сказала Олдерменка Роджерса.

Пропозиція щодо обмеження швидкості виникла, коли смерть від дорожнього руху в Чикаго знизилася з пандемічного максимуму, хоча це зменшення в основному плато минулого року.

У 2023 році в Чикаго загинуло 136 осіб, що знизилися з 186 у 2021 році, згідно з повідомленням, виданим Міністерством транспорту Чикаго. Минулого року в аварії дорожнього руху загинуло 133 людини, згідно з попередніми даними, якими поділилися в січні Департаментом транспорту.

Чиновники з транспорту підрахували, що зміна обмеження швидкості може коштувати місту до 2,5 мільйонів доларів за 10 000 нових знаків.

Виступаючи після голосування в середу, La Spata заявив, що критика на підлозі застрелила його на охорону – але він “з нульовим жалінням” називав голосування, сказав він.

«Це відрізняється від того, як вони висловили мені ці проблеми. Я буду чесним, – сказав Ла Спата. “Я розчарований тим, як пройшло голосування”.

Зниження швидкості “ніколи не буде з столу, поки я роблю цю роботу”, – сказав Ла Спата.


Слухайте блок -клуб Чикаго Podcast:

Гаряче цього тижня

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Теми

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Tech Talk: ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній

Tech Talk: Ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній...

Міністр Кондапаллі Шрінівас наполягає на подвоєнні доходів фермерів | Новини Віджаявади

Вісакхапатнам: державний міністр MSME та SERP Кондапаллі Шрінівас закликав...