...
П’ятниця, 7 Листопада, 2025
8.7 C
Kyiv

Amazon Ads покращує DSP з можливістю оптимізації AI

Amazon Ads оновила бічну платформу Amazon попиту (DSP) з можливістю оптимізації AI, яка поєднує трильйони покупок, перегляду та потокових сигналів з усієї Amazon для моделювання потокового телебачення та онлайн-відео-аудиторій.

Нова функція, бренд+, призначена для прогнозування аудиторії, яка є на ринку для продукту чи послуги бренду у вікні розгляду, досягаючи потенційних клієнтів протягом усього маркетингового воронки.

За Amazon, бренд+ дозволяє маркетологам доставляти відеорекламу через властивості Amazon, такі як Prime Video та Twitch, а також преміум -відео видавці, такі як BuzzFeed, Fox Corporation та Dotdash Meredith. Під час тестування бренду+ бета -версії деякі рекламодавці зазнали більш ніж на 10% збільшення продажів та понад 70% збільшення трафіку веб -сайтів.

Нова техніка використовує моделі машинного навчання для постійного оптимізації кампаній, аналізуючи нові сигнали та розуміння залучення.

Віце-президент Amazon DSP, Келлі Маклін, сказала: ” Від широкого демографічного охоплення до взаємодії з масштабованою аудиторією на основі того, де клієнти знаходяться в маркетинговій воронці в найближчому режимі реального часу ».

Старший віце -президент з питань зростання в Торні, Раджів Рагу, сказав: “Бренд+ був для нас зміною ігор, настільки, що ми бачимо більше ROAS і краще охоплюють клієнтів, які з часом займаються нашим брендом”.

Бренд+ ґрунтується на останніх програмних медіа-інноваціях Amazon Ads, включаючи запуск продуктивності+, яка автоматично оптимізує продуктивність кампанії для результатів нижчих фунлів, та релевантність реклами, яка використовує розширене машинне навчання, щоб відповідати рекламі з найбільш релевантними місцями без Потрібні сторонні печива.

Brand+ доступний для потокового телебачення та інших форматів відеороликів у властивостях Amazon та тисячі преміальних видавців у всьому світі, виключно через Amazon DSP.

Гаряче цього тижня

Цього разу Apple перетворює телефон на витвір мистецтва

Серед чотирьох нових iPhone, випущених цього року, iPhone Air,...

Google застерігає не покладатися на результати інструментів аудиту SEO

Google попереджає не покладатися на оцінки, створені за допомогою...

Від SEO до GEO: як ваш бренд може стати «обраним»

Наступною еволюцією SEO є GEO – Generative Engine Optimization...

Теми

Цього разу Apple перетворює телефон на витвір мистецтва

Серед чотирьох нових iPhone, випущених цього року, iPhone Air,...

Google застерігає не покладатися на результати інструментів аудиту SEO

Google попереджає не покладатися на оцінки, створені за допомогою...

Від SEO до GEO: як ваш бренд може стати «обраним»

Наступною еволюцією SEO є GEO – Generative Engine Optimization...

Вирішення проблеми веб-ефективності

У багатьох організаціях між двома могутніми силами: директором з...

Хто такий Петро Рота? – Фавікон

‍‍Пітер Рота: спеціаліст із SEO, який змушує алгоритми працювати...