...
П’ятниця, 7 Листопада, 2025
8.2 C
Kyiv

Дані оглядів AI показують величезні зміни в результатах пошуку

Платформа Enterprise SEO BrightEdge опублікувала результати в поточних тенденціях пошуку AI, показуючи, що огляди Google AI (AIO) розширили свою присутність на 100% у все більш складних пошукових запитах. Зміни свідчать про зростання впевненості в ШІ для пошуку, з вказівками на те, що Google покладається на авторитативність та більшу точність у контексті обізнаності щодо відповідності запитів до відповідей, особливо стосовно модальності вмісту.

Дані показують, що огляди AI (AIO) розвинувся від показу відповідних відповідей у ​​стилі фрагмента на те, щоб мати можливість обробляти багатопликові, складні пошукові запити. Виростання полягає в тому, що Google все більш комфортно з здатністю AI повернути точні відповіді на більш тривалі запити, і це тенденція, яка може продовжувати зростати.

Присутність Google AIO зростає

Google продовжує виявляти впевненість у своїй функції пошуку своїх оглядів AI (AIO), оскільки Brightedge виявив, що більше фраз ключових слів викликає відповіді AI зараз, ніж у будь -який момент, оскільки функція була розгорнута минулого року.

25% пошукових запитів, що використовують 8 слів або більше, відображають огляди AI (AIO), що є чіткою тенденцією вгору, що вказує на те, що Google продовжує вдосконалювати точність AIO і краще вміє обробляти все більш складні пошукові запити.

Графік показує, як ключові слова з 8, 9 та 10 слів продовжували все частіше показувати огляди AI

Графічне представлення AI оглядів зростання

Фрази ключових слів із менш ніж чотирма словами продовжують показувати все більшу кількість AIO, але зростання більш більш точних ключових слів зростає значно швидше.

Скріншот, що показує відсоток ключових слів із оглядами Google AI

Зміна моделей AIO: прибутки для авторитетних брендів

BrightEdge надав додаткові дані, які розглядають конкретні категорії теми, показуючи, як запити для деяких тем, що консолідують відповіді з великих сайтів бренду.

Наприклад, у категорії охорони здоров’я, де точність та надійність є першорядними, Google все частіше демонструє результати пошуку лише з кількох веб -сайтів. Вміст з авторитетних медичних дослідницьких центрів припадає на 72% відповідей на огляд ШІ, що на початку січня збільшується з 54% усіх запитів.

15-22% запитів на пошук технологій B2B отримані з п'ятірки найкращих технологічних компаній, таких як Amazon, IBM та Microsoft.

Якості відповідей AIO

Data BrightEdge виявляє, що відповіді AIO дотримуються певних моделей, які виявляють якості, які Google вважає, що вміст робить більш актуальним.

  • Екселі поетапно та як відповідати (структурована ієрархічна інформація)
  • Показує точну актуальність у реальному часі
  • Відповіді схиляються до загального керівництва

Освітні пошукові запити

Для освітніх запитів AIO демонструє перевагу стисливих відповідей з чистою візуальною презентацією. У наведеному нижче прикладі Google приховує вміст, який має додаткову інформацію, яка відповідає на додаткові запитання, що перевищують основні запиту. Це може стосуватися патенту на отримання інформації Google, який стосується очікування додаткової інформації, в якій буде зацікавлений користувач після отримання відповіді на їх початковий пошуковий запит.

AIO, що показує вміст, що виграє інформацію

Зміна в цитатах YouTube

Цікавою схемою, підхопленою BrightEdge, є те, що технічні підручники YouTube збільшилися на 40% в AIO, тоді як запити, пов’язані зі здоров’ям, на яких показані відео YouTube вниз на 31%.

Особливий інтерес полягає в тому, що запити пошуку з високим обсягом (100 к+ обсяг пошуку), які запускають вміст YouTube, зменшилися на 18,7%. Це може відображати зміну потреб користувачів та здатність Google визначити цей контекст і розуміти, що це не добре обслуговується відеозвантаженням.

Все це означає, що все важливіше думати про контекстну обізнаність, доцільність змісту до запиту. Питання, яке слід задати,-це те, який вміст найкраще служить контексту та розширити цю відповідь на такі модистції, як зображення, звук, відео та текст, а потім у цих форматах думають з точки зору того, як, сміттєзвалища, інформативне тощо тощо.

BrightEdge зауважує:

“Найцікавіший зразок:
Огляди AI розробляють складні моделі цитування, що знаходяться в контексті. Хоча цитати YouTube зменшуються для запитів на здоров'я (наприклад, “симптоми”, “дієта”), вони збільшуються для технічного вмісту, переходячи з 2,0% до 2,8% цитат у цій категорії.

Зверніть увагу:

1. Контекст – король – фокус відеоконтенту, де він набирає тягу (технічні підручники, самостійно) та повороти на текст для тем, де є перевага традиційного авторитету (здоров'я, фінанси)
2. Збігайте схему вашої галузі-у секторах з розподіленою владою (наприклад, B2B Tech-15-22% за джерело), ​​зосереджуйтеся на прямих цитатах; У консолідованих просторах (як охорона здоров'я в 72% інституційних),

Партнерство з усталеними органами влади

3. Активно монітор – із схеми цитування різко змінюються лише за один місяць, щотижневий моніторинг вашого простору має вирішальне значення для виявлення нових можливостей перед конкурентами »

Винос

Спосіб осмислити дані полягає в тому, що огляди Google AI, здається, все більше покладаються на авторитативність вмісту, оскільки ставки вищуються з більш складними пошуковими запитами.

Авторитативність не лише в тому, щоб бути великим брендом, але, можливо, це стосується просто значення для Інтернет-аудиторії як джерела для певної теми. Надійність та інші пов'язані з ними фактори важливі, і це не має нічого спільного з поверхневою діяльністю SEO, як автор BIOS тощо.

Прочитайте дані:
Як AI Giants вирізають чітку територію в пошуковому ландшафті

Гаряче цього тижня

AI революціонізує SEO в Індії: бізнес переходить до розумніших цифрових стратегій на основі даних

Індустрія цифрового маркетингу та пошукової оптимізації (SEO) переживає потужну...

Найкращі інструменти AEO, які варто розглянути у 2026 році

ВІЛМІНГТОН, Дел. - 7 листопада 2025 р - PRLog...

Цього разу Apple перетворює телефон на витвір мистецтва

Серед чотирьох нових iPhone, випущених цього року, iPhone Air,...

Теми

AI революціонізує SEO в Індії: бізнес переходить до розумніших цифрових стратегій на основі даних

Індустрія цифрового маркетингу та пошукової оптимізації (SEO) переживає потужну...

Цього разу Apple перетворює телефон на витвір мистецтва

Серед чотирьох нових iPhone, випущених цього року, iPhone Air,...

Google застерігає не покладатися на результати інструментів аудиту SEO

Google попереджає не покладатися на оцінки, створені за допомогою...

Від SEO до GEO: як ваш бренд може стати «обраним»

Наступною еволюцією SEO є GEO – Generative Engine Optimization...