Пентагон зважує варіанти створення нових польотних коридорів для перевірки гіперзвукової зброї над США та Австралією – і це придивляється до нагального заклику адміністрації Трампа на батьківський ракетний щит як механізм прискорення процесу затвердження.
Міністерство оборони вже використовує декілька тестових діапазонів, щоб підтвердити, що гіперзвукові транспортні засоби, які він розробляє-які розроблені для подорожей та маневру зі швидкістю вище Mach 5-можуть вразити їх цілі. Але коли програми переходять на пізніші фази тесту, надходження надходжень краще підходить для оцінки того, як система працює в більш напружених умовах, як несправна навігаційна система або ворожий приманок, який противник може використовувати для відволікання від реальної цілі.
Протягом останніх кількох років Пентагон розглядає місця для сухопутних майданчиків, частково відповідь на вимогу у Законі про національну оборону фінансового 2024 року, який закликав чиновників DOD вивчити варіанти щонайменше двох коридорів.
Початковий етап дослідження визначив понад 1600 можливих місць у всьому світі, за словами Джорджа Румфорда, директора Центру управління ресурсами DOD або TRMC. З цього пулу TRMC звузив свій список до трьох, в інтерв'ю Ромфорд заявив News Defense News. Одне з таких місць знаходиться в Австралії і покладається на партнерство з країною через тристоронній пакт оборони між Австралією, Великобританією та США відомий як Aukus. Інші двоє знаходяться в Сполучених Штатах: одна над Аляскою, а інша – на ракетному діапазоні «Білі піски» в Нью -Мексико.
Усі три сайти потребують тривалих процесів затвердження та планування, а також фінансування для створення нової інфраструктури та проведення польотних випробувань. Пентагон у листопаді оголосив, що буде партнером з Австралією та Великобританією через Aukus провести до 2028 року до шести тристоронніх польотних кампаній. Румфорд заявив, що тривають інженерні та планувальні зустрічі, які визначатимуть графік початкового тестування. Надія полягає в тому, що фінансування буде доступне пізніше цього року, повідомляє Румфорд.
Для побутових ділянок TRMC знаходиться в товщині фаз досліджень та затвердження. Якщо процес регуляторного затвердження рухається стандартними темпами, департамент може почати літати в цих коридорах до 2029 року. Пентагон зважує варіанти скорочення цього процесу, використовуючи два виконавчі накази президента Дональда Трампа як виправдання.
Румфорд відмовився передбачити, скільки часу департамент вважає, що це може поголити цю часову шкалу.
“Це може бути значним прискоренням”, – сказав він. “Я просто залишу це на цьому”.
Зменшення “червоної стрічки”
Румфорд заявив Ромфорд, сказав Ромфорд. Проект, який адміністрація перейменувала “Золотий Купол для Америки”, має на меті побудувати вдосконалену багатошарову архітектуру ракетної оборони, що складається з космічних перехоплювачів та датчиків, які можуть відслідковувати балістичні та гіпервукові ракети.
З моменту виходу наказу Пентагон швидко переїхав, щоб скликати команди, щоб оцінити існуючі внески та викладати, які нові системи потребують департаменту, щоб виконати наміри керівництва Президента. Агентство протиракетної оборони та агентство з розвитку космосу звернулися до промисловості для вкладу.

Для того, щоб зібрати вдосконалену архітектуру оборонної ракет, Ромфорд сказав, що департаменту потрібно буде оновити свої діапазони та підтримувати інфраструктуру для підтвердження цих можливостей. Коридори Overland могли підтримувати ці зусилля – особливо на білих пісках, де, ймовірно, відбудеться значна частина тестування Золотого купола.
“Ми будемо робити значні модернізаційні модернізації на білих пісках, щоб усвідомити здатність залізного купола в прискореному темпі, як вказано цим керівництвом”, – сказав він.
Інший наказ, на який він посилався на заклики створити Національну раду з енергетичного домінування, про вдосконалення дозволених процесів та “скорочення бюрократії”. Ця директива, яка підкреслює потреби національної безпеки, може допомогти TRMC впорядкувати свій процес сертифікації для коридорів, сказав Румфорд.
Немає “ярликів безпеки”
Румфорд заявив, що регуляторні обхідні рішення не передбачають “ярликів безпеки”, а натомість зосереджуються на зменшенні кількості послідовних публічних сповіщень, які Пентагон повинен зробити, перш ніж встановити нові коридори польоту.
Департамент знаходиться в розпалі Процесу подання заявки Національної політики щодо екологічної політики, який вимагає оглядів впливу на навколишнє середовище, коли уряд пропонує проекти, які він вважає, мати “великий федеральний вплив”.
Час, необхідний для проведення цих оглядів, змінюється залежно від складності проекту, і Ромфорд зазначив, що розширення коридору є досить складним. Замість того, щоб подати заявку на будівництво об'єкта на фіксованому майданчику, пропозиція передбачає декілька місць запуску та посадки.
У рамках цього процесу уряд зобов'язаний оприлюднити сповіщення про свої плани. Щоб впорядкувати ці сповіщення, Пентагон розглядає варіанти, щоб видавати їх одночасно, а не один.
Серед запобіжних заходів департаменту є вимога, щоб жодна система не літатиме на сухопутному діапазоні, поки вона не буде випробувана над водою і не виявилася готовою до пізніших фаз польотних випробувань. Румфорд зазначив, що більшість гіперзвукових тестувань у цих нових коридорах США відбудуться над федеральною землею та вище комерційного повітряного простору.
Пентагон також тісно співпрацює з Федеральною адміністрацією авіації, Міністерством транспорту, Міністерством внутрішніх справ та іншими зацікавленими сторонами, щоб координувати проблеми безпеки та переконатися, що вони – і широка громадськість – розуміють місію національної безпеки, яка викликає потребу в коридорах польотів.
“Ми абсолютно хочемо переконатися, що американська громадськість розуміє, що ми це безпечно виконуємо і що ми це робимо, тому що є причина національної безпеки для нас, щоб зробити цей тест”, – сказав Ромфорд. «Ми не досліджуємо це з цікавості. Ми досліджуємо це, оскільки є національна потреба в змозі це зробити ».
Утримання витрат
Фінансування-це ще один фактор того, як незабаром Пентагон може розширити свій гіперзвуковий слід тестування-і значна частина фінансової дискусії пов'язана в закулісних процесах планування бюджету.
TRMC відмовився надавати детальну інформацію про кошторис фінансування коридорів, але Ромфорд запропонував деяке розуміння того, як його офіс прагне стримувати витрати на проект, який, за його словами, значною мірою розповсюджується на три категорії: тестування польоту, будівництво інфраструктури підтримки та придбання інструментів, необхідних для проведення тесту та збору даних про продуктивність системи.
Пентагон має ініціативи, які, як вважає Ромфорд, може зменшити витрати в кожній із цих областей. Останні кілька років DOD працював над зниженням витрат на польотні тести, інвестуючи в багаторазові тестування через такі програми, як гіперзвукова тестова ліжка з багатоскладовими можливостями та гіперзвукові та високопоставлені тестування в повітрі.
Щоб обмежити свою підтримку інфраструктури та приладобувних витрат, Департамент прагне зробити велику частину цих можливостей мобільними – подумайте про мобільні запускні майданчики, запуски та телеметрію – що дешевше, а також надає TRMC більшу гнучкість.
Одна програма, що застосовує цей підхід, Skyrange, – це перетворення глобальних безпілотників яструбів у те, що по суті є летячим тестовим діапазоном. Облаштовуючи неінкрутний літак датчиками та приладами, TRMC може використовувати їх для підтримки польотних випробувань.
Інші зусилля, що отримали назву модульні контейнери для інструментів архітектури відкритих систем, орієнтовані на створення наземних систем підтримки тестування мобільними, що дозволяє TRMC по суті перекинути інструментарій на кораблі, залізничні автомобілі та вантажівки та транспортувати їх на сайти для випробувань.
“Отже, оскільки наше інструментальне рішення призначене для мобільного, ми думаємо, що ми можемо звести вартість коридору як мінімум”, – сказав Ромфорд.
Кортні Альпон – це космос C4ISRNET та репортер технології. Вона охопила американські військові з 2012 року з акцентом на військово -повітряні сили та космічні сили. Вона повідомила про деякі найзначніші проблеми з придбанням, бюджетом та політикою Міністерства оборони.
