...
Четвер, 3 Липня, 2025
23.2 C
Kyiv

Парк Сео-червень уточнює ₩ 6 мільярдів позовних звітів: “Це було 60 мільйонів, а не 6 мільярдів-постачальник, який займався зловмисними діями”

Актор Парк Сео-червень звернувся до звітів, стверджуючи, що він подав позов про 6 мільярдів ₩ мільярдів проти власника малого бізнесу, називаючи їх в оману та уточненням, що фактична позов була ₩ 60 млн. КРВ (приблизно 43 000 доларів США).

💬 “Ми розглянули шкоду, але подали до суду за менше”

3 липня представник від Дивовижне Ель поговорив з Відправитипояснення:

“Хоча орієнтовна шкода на основі рекламної вартості Парк Сео-Джун становить близько 6 мільярдів, ми розглядали масштаб бізнесу та обставини ресторану, і в кінцевому рахунку подали претензію на 60 мільйонів”.

Це відбувається після того, як раніше повідомляв про медіа-розетку, що Парк Сео-Джун подав позов на 6 мільярдів ₩ 6 мільярдів, і йому було присвоєно лише 5 мільйонів, що спричиняє реакцію в Інтернеті та звинувачення у «розчавленні малого бізнесу».

🍽 Передумови: місце вірусного зйомок

У 2018 році Парк Сео-Джун знявся в драмі Що не так з секретарем Кім. Сцена, де його персонаж насолоджується соєвим соусом, маринованим крабом, була знята в відповідному ресторані.

З 2019 року по вересень 2023 року ресторан нібито використовував зображення та кадри Парку з драми в рекламних матеріалах – таких як банери, інтер'єр/зовнішні фотографії та навіть пошукові реклами – з такими підписами, як “Блюдо з крабом, в якому навіть паркував Сео-Жун, закохався”.

🚫 Ігнорування запитів на зняття

“Починаючи з 2019 року, ми неодноразово просили ресторан припинити використовувати його зображення в рекламі”, – сказало агентство.

“Але вони продовжували знімати та репостувати банери та шукати рекламу. Навіть після отримання офіційних юридичних повідомлень вони ніколи не відповідали”.

⚖ Постановка суду та відповідь на домагання в Інтернеті

2 липня Сеул Східний окружний суд Виправлено на користь парку Сео-Джун, наказавши власнику ресторану заплатити ₩ 5 мільйонів У збитках за несанкціоноване комерційне використання його зображення.

Awesome Ent додав, що вони планують Сильні юридичні дії Проти зловмисних коментаторів:

“Навіть після справедливої ​​постанови користувачі Інтернету вступають у вторинну шкоду, розповсюджуючи наклеп і глузування. Не буде поблажливості та врегулювання”.

📢 Офіційна заява (уривок):

“Незважаючи на неодноразові запити з 2019 року видалити несанкціоновану рекламу, ресторан продовжував повторно завантажувати рекламу та банери пошуку.

Хоча орієнтовна шкода на основі модельних зборів становила 6 мільярдів, фактична сума позову становила 60 мільйонів.

Ми будемо вживати твердих юридичних дій без компромісів проти тих, хто порушує портрет та права особистості Парку Сео-Жуна “.

Гаряче цього тижня

Що відрізняє AI SEO від звичайного SEO?

SEO ніколи не був набором роботи. Але в міру...

Міністр запевняє основну інфра в сільській місцевості

Vizianagaram: Міністр з питань МСМ, Серп та НРІ, Кондапаллі...

Теми

Що відрізняє AI SEO від звичайного SEO?

SEO ніколи не був набором роботи. Але в міру...

Міністр запевняє основну інфра в сільській місцевості

Vizianagaram: Міністр з питань МСМ, Серп та НРІ, Кондапаллі...

Південнокорейська актриса Лі Сео-Йі помирає на 43

Південнокорейська актриса Лі Сео-Йі, яка нещодавно з'явилася в романтичному...

Cadenceseo приносить розширені послуги з оптимізації пошуку та цифрового маркетингу в Mississippi Business

Цифрова маркетингова фірма розширює свою охоплення вдосконаленими методами SEO,...