...
П’ятниця, 7 Листопада, 2025
8.2 C
Kyiv

Парк Сео-червень уточнює ₩ 6 мільярдів позовних звітів: “Це було 60 мільйонів, а не 6 мільярдів-постачальник, який займався зловмисними діями”

Актор Парк Сео-червень звернувся до звітів, стверджуючи, що він подав позов про 6 мільярдів ₩ мільярдів проти власника малого бізнесу, називаючи їх в оману та уточненням, що фактична позов була ₩ 60 млн. КРВ (приблизно 43 000 доларів США).

💬 “Ми розглянули шкоду, але подали до суду за менше”

3 липня представник від Дивовижне Ель поговорив з Відправитипояснення:

“Хоча орієнтовна шкода на основі рекламної вартості Парк Сео-Джун становить близько 6 мільярдів, ми розглядали масштаб бізнесу та обставини ресторану, і в кінцевому рахунку подали претензію на 60 мільйонів”.

Це відбувається після того, як раніше повідомляв про медіа-розетку, що Парк Сео-Джун подав позов на 6 мільярдів ₩ 6 мільярдів, і йому було присвоєно лише 5 мільйонів, що спричиняє реакцію в Інтернеті та звинувачення у «розчавленні малого бізнесу».

🍽 Передумови: місце вірусного зйомок

У 2018 році Парк Сео-Джун знявся в драмі Що не так з секретарем Кім. Сцена, де його персонаж насолоджується соєвим соусом, маринованим крабом, була знята в відповідному ресторані.

З 2019 року по вересень 2023 року ресторан нібито використовував зображення та кадри Парку з драми в рекламних матеріалах – таких як банери, інтер'єр/зовнішні фотографії та навіть пошукові реклами – з такими підписами, як “Блюдо з крабом, в якому навіть паркував Сео-Жун, закохався”.

🚫 Ігнорування запитів на зняття

“Починаючи з 2019 року, ми неодноразово просили ресторан припинити використовувати його зображення в рекламі”, – сказало агентство.

“Але вони продовжували знімати та репостувати банери та шукати рекламу. Навіть після отримання офіційних юридичних повідомлень вони ніколи не відповідали”.

⚖ Постановка суду та відповідь на домагання в Інтернеті

2 липня Сеул Східний окружний суд Виправлено на користь парку Сео-Джун, наказавши власнику ресторану заплатити ₩ 5 мільйонів У збитках за несанкціоноване комерційне використання його зображення.

Awesome Ent додав, що вони планують Сильні юридичні дії Проти зловмисних коментаторів:

“Навіть після справедливої ​​постанови користувачі Інтернету вступають у вторинну шкоду, розповсюджуючи наклеп і глузування. Не буде поблажливості та врегулювання”.

📢 Офіційна заява (уривок):

“Незважаючи на неодноразові запити з 2019 року видалити несанкціоновану рекламу, ресторан продовжував повторно завантажувати рекламу та банери пошуку.

Хоча орієнтовна шкода на основі модельних зборів становила 6 мільярдів, фактична сума позову становила 60 мільйонів.

Ми будемо вживати твердих юридичних дій без компромісів проти тих, хто порушує портрет та права особистості Парку Сео-Жуна “.

Гаряче цього тижня

Цього разу Apple перетворює телефон на витвір мистецтва

Серед чотирьох нових iPhone, випущених цього року, iPhone Air,...

Google застерігає не покладатися на результати інструментів аудиту SEO

Google попереджає не покладатися на оцінки, створені за допомогою...

Від SEO до GEO: як ваш бренд може стати «обраним»

Наступною еволюцією SEO є GEO – Generative Engine Optimization...

Теми

Цього разу Apple перетворює телефон на витвір мистецтва

Серед чотирьох нових iPhone, випущених цього року, iPhone Air,...

Google застерігає не покладатися на результати інструментів аудиту SEO

Google попереджає не покладатися на оцінки, створені за допомогою...

Від SEO до GEO: як ваш бренд може стати «обраним»

Наступною еволюцією SEO є GEO – Generative Engine Optimization...

Вирішення проблеми веб-ефективності

У багатьох організаціях між двома могутніми силами: директором з...

Хто такий Петро Рота? – Фавікон

‍‍Пітер Рота: спеціаліст із SEO, який змушує алгоритми працювати...