...
П’ятниця, 7 Листопада, 2025
8.7 C
Kyiv

Чи спрямовують компанії AI для створення більшої кількості веб -сайтів для оптимізації LLM? – Провід доменного імені

Цікава теорія з рангової теорії.

Чоловік, що набрав на комп’ютері з чатгптом на екрані

Десятиліттями люди купували термін дії доменів з великою кількістю зворотних посилань для їх вигоди SEO. Іноді це перенаправити їх на інші веб -сайти. В інших випадках люди будують нові сайти на доменах, щоб скористатися соком Google.

Але що буде, коли трафік AI стає більш помітним? Дні, що покладаються виключно на сині посилання Google, щоб привернути трафік на сайти, які не заробляють закладки або повторювані відвідувачі можуть закінчитися.

Ну, стратег SEO Шон Маркі має гіпотезу.

У своєму останньому інформаційному бюлетені теорії (підпишіться тут) Шон пропонує людям використовувати домени, які мають хорошу репутацію для створення побудованих супутникових сайтів Тільки для LLMS.

Ви не хочете розміщувати на своєму головному веб -сайті купу вмісту, який розбавляє ваші рейтинги Google або порушить політику Google. Але чому б не створити тип вмісту LLM поживати на інших доменах, для якого будь -який трафік Google є бонусом?

Це змусило мене задуматися про те, як LLM-оптимізація (іноді його називають генеративною оптимізацією двигуна) впливатиме на веб-сайти. Оскільки традиційний пошуковий трафік Google знижується на користь відповідей AI, компанії намагаються внести зміни.

Після багатьох років намагання догодити Google і дотримуватися його суворих рекомендацій, що станеться, якщо Google стане неактуальним? Або повністю переходить до відповідей AI?

Детальніше про думки Шона в його останньому бюлетені.

Гаряче цього тижня

Цього разу Apple перетворює телефон на витвір мистецтва

Серед чотирьох нових iPhone, випущених цього року, iPhone Air,...

Google застерігає не покладатися на результати інструментів аудиту SEO

Google попереджає не покладатися на оцінки, створені за допомогою...

Від SEO до GEO: як ваш бренд може стати «обраним»

Наступною еволюцією SEO є GEO – Generative Engine Optimization...

Теми

Цього разу Apple перетворює телефон на витвір мистецтва

Серед чотирьох нових iPhone, випущених цього року, iPhone Air,...

Google застерігає не покладатися на результати інструментів аудиту SEO

Google попереджає не покладатися на оцінки, створені за допомогою...

Від SEO до GEO: як ваш бренд може стати «обраним»

Наступною еволюцією SEO є GEO – Generative Engine Optimization...

Вирішення проблеми веб-ефективності

У багатьох організаціях між двома могутніми силами: директором з...