Молоді люди відчайдушно намагаються знову зв’язатися зі навколишнім світом. Метод, який багато хто обрав? “Дамби”-інакше відомий як ожина тисячоліття.
За іронією долі, Gen-Z приймає в соціальні медіа-які навіть не підтримуються на гумах-щоб поширити слово.
Протягом місяців користувачі у віці від середини 20-х до кінця підлітків демонструють інтерес до “ретро”, таких як Walkmans, iPod та цифрові камери.
Але останнє захоплення Y2K має старші покоління позитивно збентежені.
Швидкий пошук Tiktok під ключовим словом “BlackBerry” відображатиме тисячі тисяч відеороликів Gen-Zers, які купують відкладені телефони BlackBerry з eBay або копають їх із шафи батьків, прикраси їх стразами та кейсами, а також клавішами, що клацають клавішами.
Для багатьох манія Blackberry-це продовження ностальгії 2000-х років, час, коли естетика, як Брітні Спірс-еске, кіберфутуризм та фрутигер Аеро керували тенденціями.
“Ми пройшли повне коло”, – оголошує десятки коментарів під публікаціями творців Tiktok Content, як @Notchonnie, яка використовує свою платформу, щоб показати свою масивну колекцію ретро -технологій
“Мені так нудно від Apple, я відмовився б майже про все для Blackberry!” один користувач написав.
Коментатори також поділилися тим, як вони розглянули такі сайти, як Facebook Marketplace, Ebay та Back Market в пошуках телефонів BlackBerry, щоб витіснити свої сучасні смартфони.
Лише кілька сотень доларів ці технологічні, вбиті Gen-Zers купують спокій-і безліч питань старших поколінь, які, без сумніву, пам’ятають плямисті послуги, супер-дрібні клавіатури та менш інтуїтивні інтерфейси користувача.
Порівняно з ціною нового iPhone, який в наші дні може коштувати до тисячі доларів, і необмежені плани даних, які працюють користувачів до 70 доларів на місяць, молодші покоління сприймають BlackBerry як безглузду.
Для багатьох зростаючий рух проти смартфонів-це також спосіб по-справжньому прийняти світ в режимі офлайн і бути більш пам’ятаючим щодо споживання вмісту.
“Смартфон вже не є джерелом задоволення”, – сказав Паскаль, технічний оглядач Монреаля, сказав CBC News. “Раніше це було весело, але зараз [people are] Залежні від нього, тому вони хочуть повернутися до більш простих часів за допомогою більш прості пристрою ».
“Це, мабуть, найкращі моменти нашого життя, але ви озираєтесь і люди прокручують”,-сказав Семмі Палаццоло, творець вмісту Тіктока, який використовує фліп-телефон за сумісництвом, сказав USA Today.
Хоча вони виросли в цифрову епоху, ген Зерс і навіть старші члени ген Альфа починають наздогнати – незалежно від того, де ви виглядаєте в ці дні, всі приклеєні до свого телефону.
Згідно з дослідженням дослідницького центру Pew 2024 року на цю тему, майже половина підлітків сьогодні кажуть, що вони в Інтернеті “майже постійно”, порівняно з десять років тому, коли 24% підлітків відповіли на те саме.
Деякі навіть повідомили про те, щоб відчути фантомний гудіння сповіщення про смартфон, а інші сказали, що натискання кнопки “on” тепер не менше, ніж рефлекс.
“Це в основному створило цю схему, де я був занепокоєним, і тому я відкрив би свій смартфон, і тоді я ненавиджу себе за відкриття смартфона, що зробило мене більш занепокоєним”,-сказав Чарлі Фішер, 20-річний студент коледжу, USA Today.
Сприяючи своєму цифровому детоксику, Фішер відкинув свій iPhone для фліп -телефону, і, за його словами, він з тих пір не озирнувся.
“Я бачив речі більше, як, коли я був дитиною”,-продовжував Фішер, розробляючи свій нещодавно знайдений спосіб життя без телефону. “Ви дійсно бачите речі щодо того, як вони перебувають у фізичному світі, і ваші емоції справді прив’язані до цього”.
Фліп-телефони та техніка епохи 2000-х років, як Blackberry, не просто дешевші.
За словами Gen-Z, вони сприяють проведенню більш якісного часу з родиною та друзями, вивчають інші захоплення поза доводом та спостереженням за запою, і знаходять більш здоровий баланс між робочим та особистим життям, що ставить питання: чи насправді діти на щось на чомусь?