...
П’ятниця, 7 Листопада, 2025
8.2 C
Kyiv

Google Ads тестування групування фавиконів у спонсорованих групуваних результатах

Google Emoji

Google тестує групування фавиконів із сайтів від рекламодавців у верхній частині спонсорованих результатів, праворуч від спонсорованої етикетки. Це є частиною того, коли Google має більшу спонсорську етикетку та групи, що розширюються спонсоровані рекламу нижче.

Фавикони схожі на те, як Google показує фавикони в розділі цитат оглядів AI.

Це помітив Броді Кларк, який розмістив скріншоти на X та на попередженнях SERP – ось один із таких скріншоти:

Google Ads Групування фавиконів, спонсорованих результатів

Ось більше:

Обговорення форуму в X.

Гаряче цього тижня

AI революціонізує SEO в Індії: бізнес переходить до розумніших цифрових стратегій на основі даних

Індустрія цифрового маркетингу та пошукової оптимізації (SEO) переживає потужну...

Найкращі інструменти AEO, які варто розглянути у 2026 році

ВІЛМІНГТОН, Дел. - 7 листопада 2025 р - PRLog...

Цього разу Apple перетворює телефон на витвір мистецтва

Серед чотирьох нових iPhone, випущених цього року, iPhone Air,...

Теми

AI революціонізує SEO в Індії: бізнес переходить до розумніших цифрових стратегій на основі даних

Індустрія цифрового маркетингу та пошукової оптимізації (SEO) переживає потужну...

Цього разу Apple перетворює телефон на витвір мистецтва

Серед чотирьох нових iPhone, випущених цього року, iPhone Air,...

Google застерігає не покладатися на результати інструментів аудиту SEO

Google попереджає не покладатися на оцінки, створені за допомогою...

Від SEO до GEO: як ваш бренд може стати «обраним»

Наступною еволюцією SEO є GEO – Generative Engine Optimization...