Google запускає набір оновлень для Ad Manager, AdSense і AdMob, щоб допомогти видавцям заощадити час, зміцнити зв’язки з рекламодавцями та краще монетизувати вміст — із основними доповненнями на основі штучного інтелекту та технологій реального часу.
Автоматизація на основі ШІ:
- Розумніша безпека бренду: Новий інструмент штучного інтелекту вивчає специфічні стандарти бренду видавця та незабаром автоматично блокуватиме небажану рекламу, скорочуючи час, витрачений на перевірку реклами вручну.
- Генеративна звітність AI: Тепер видавці можуть задавати такі запитання, як «Які рекламні блоки мали найвищу CPM минулого тижня?» і миттєво створюйте індивідуальні звіти про ефективність у Ad Manager.
- Довідковий посібник зі штучним інтелектом: Розгортаючи в Ad Manager, AdMob і AdSense, цей інструмент для чату пропонує миттєве ознайомлення та усунення несправностей — поштовх для невеликих видавців з обмеженими ресурсами підтримки.
Чому ми дбаємо. Ці оновлення можуть означати чистіші, безпечніші та ефективніші рекламні ресурси на платформах Google. Автоматизовані інструменти безпеки бренду зменшують ризик появи реклами поруч із невідповідним вмістом, а звіти на основі штучного інтелекту дають видавцям змогу швидше отримувати статистику, що, можливо, призведе до кращої оптимізації кампаній.
А завдяки новим функціям CTV у прямому ефірі та Buyer Direct рекламодавці отримують доступ у режимі реального часу до преміум-аудиторії та більш прозору медіа-купівлю, орієнтовану на ефективність.
Монетизація живих моментів. Нове рішення від Google CTV Live-biddable в Ad Manager допомагає видавцям отримувати більше від непередбачуваних подій у прямому ефірі, як-от спортивних ігор чи шоу нагород, продаючи преміальний рекламний ресурс програмно в режимі реального часу.
- «Рішення CTV у прямому ефірі від Google Ad Manager дозволило нам надавати високоякісні трансляції Клубного чемпіонату світу з футболу мільйонам уболівальників у всьому світі», — сказав Ронан МакКарті, старший віце-президент із медіа-операцій DAZN.
Оптимізація прямих угод. Нова функція Buyer Direct у Ad Manager поєднує контроль традиційних прямих угод із програмною ефективністю, пропонуючи керування частотою між видавцями, звітування в реальному часі та консолідовану оплату.
Велика картина. Автоматизуючи перевірку оголошень, звітування та підтримку, Google дає видавцям більше часу, щоб зосередитися на вмісті, а рекламодавцям доступ до більш узгодженого, безпечного для бренду та високоефективного асортименту на своїх платформах.
Search Engine Land належить Semrush. Ми продовжуємо надавати високоякісне висвітлення маркетингових тем. Якщо не зазначено інше, вміст цієї сторінки створено працівником або оплачуваним підрядником Semrush Inc.
