...
Вівторок, 10 Червня, 2025
22 C
Kyiv

Низка корисних наведення SEO

Корисні поради щодо SEO для лісоруб, магазинів обладнання та компаній з питань будівництва

Почнемо з вищипування низькосувних фруктів.

Кріс Сіментал, співзасновник Стиглі засоби масової інформаціїкаже почати з легких перемог, включаючи:

Претензія та оптимізація вашого бізнес -профілю Google.

Це безкоштовно, і це показує вам у картах Google та пошуках “біля мене”. Додайте фотографії, робочий час та послуги та попросіть постійних людей залишити відгуки.

Створіть конкретні сторінки.

Навіть якщо у вас є лише один магазин, сторінка під назвою «Пиломатеріали та будівель [Your City]”Допомагає Google асоціювати свій сайт за допомогою локальних пошуків.

Перелічіть свій магазин у ключових каталогах.

Yelp, жовті сторінки, HomeAdvisor, Angi, Apple Maps, Bing місця – вони все ще приводять трафік, і Google довіряє їм.

Почніть дуже простий блог або розділ FAQ.

Почніть з однієї публікації на місяць, відповідаючи на реалістичні запитання клієнтів на кшталт “Яка найкраща деревина для палуб на свіжому повітрі?” або “Як належним чином встановити якорі гіпсокартону?”

Щодо чого не Щоб переслідувати або розжарюватись, Сіментал каже, що не турбуйтеся про “переслідування зворотних посилань від випадкових блогів, переплати за технічні аудит SEO або наймання агентства, якщо у вас ще не оновлюють списки продуктів або години в Інтернеті”.

Забігаючи наперед, гра SEO готується для трохи змін. “Завдяки інструментам пошуку AI, що набирає тягу (наприклад, нові огляди AI Google), роздрібні торговці повинні зосередитись на вмісті, який чітко відповідає на запитання та відображає досвід у реальному світі”,-каже Сіментал, який робить висновок: “Це не про те, щоб хитатися пошуковими системами, це найкраща відповідь на вашому ринку”.

Не нехтуйте важливості накопичувати позитивні відгуки, які можуть бути “надзвичайно потужними довіреними сигналами, як потенційним клієнтам, які вирішують, куди йти, так і пошукові системи, які вирішують, чи займати вас числа, чи конкурента”,-каже Франческа Юм, спеціаліст з SEO, що базується у Великобританії, у Великобританії Нечестиво.

За словами Юма, світиться відгуки особливо важливі, враховуючи, як розвивається пошук. “Завдяки впровадженню режиму AI в Google результати стають все більш гіперсоналізованими. Це, ймовірно, призведе до того, що в результатах з'являється більше місцевих підприємств, і збільшення присутності локальної упаковки в стандартних пошуках Google”.

Юм також рекламує зростаючу зміну “соціального SEO”, пояснюючи, що більше людей використовують такі платформи, як Instagram, LinkedIn та Tiktok як пошукові системи. Юм каже: “І з піднесенням пошуку, керованого AI, Google все частіше витягує сигнали з усього Інтернету-включаючи соціальні медіа-для оцінки бізнесу та вирішення, що рекомендувати”.

Якщо ваші платформи соціальних медіа мають кілька павутин, ще не пізно повернути їх до життя.

Порада Юма:

“Переконайтесь, що ваші профілі чітко відображають, хто ви є, регулярно підтримуються, і що ви спілкуєтесь зі своєю аудиторією. Це не повинно бути трудомістким. Природний, закулісний контент може бути більш ефективним, ніж відшліфовані, кураторні канали, особливо для місцевого бізнесу, оскільки він відчуває себе більш справжнім, і люди більше схильні до підтримки бізнесу, який показує, що місцевий, людський штрих”.

Ясність козирує творчість

Краса SEO полягає в тому, що вам не потрібні блискучі інструменти, агентство чи великий бюджет, – каже Райан Гамбрил з креативного агентства Проводити. Його пропонує задати собі два запитання:

  • Мої заголовки чітко кажуть, що ми пропонуємо?
  • Хтось би шукав це в Google, використовуючи ті самі слова, які я використовував?

Якщо ні, то змініть їх, каже він. “Пріоритетність чіткості над творчістю. Назва та заголовки сторінок повинні відображати саме те, що ваш ідеальний клієнт введе в Google.”

Девід Райт, президент W3 Груповий маркетингвважає, що AI готується до того, щоб повністю підвищити пошук, як ми це знаємо. Замість пошуку, керованого ключовими словами, пошук, наповнений AI, є більш керованим контекстом та керованим відповіддю, говорить Райт. (Подумайте з точки зору чіткого, на основі питань вмісту на кшталт “Де придбати гіпсокартон у Далласі?”)

Він також значною мірою базується на тому, що Google називає “EAT” або досвіду, досвіду, авторитету та надійності.

Щоб допомогти підготуватися до цієї нової реальності, Райт рекомендує:

Додайте поширені запитання до своїх сторінок. Поширені запитання про конкретні продукти, послуги, місця тощо. Подумайте, що люди хочуть знати, і відповідати на ці запитання безпосередньо.

Не забувайте довше, розмовні схеми запитань. Відповідаючи на довше, більш конкретні запитання на вашому сайті, особливо допоможуть у пошуку голосу.

Майкл Алан, директор SEO для Беззаконні клікикаже, що Google має потребу в швидкості. Він каже, що важливо впорядкувати ваш сайт і зробити його зручним для мобільних пристроїв, оскільки “Google любить і винагороджує веб-сайти швидкого завантаження”. (Ви можете перевірити швидкість свого сайту або його відсутність, на Pagespeed Insights.)

Поради Алана також включають придбання жменьки змісту місцевий Зворотні посилання, такі як з вашої торгово -промислової палати, веб -сайтів постачальників, галузеві асоціації або через спонсорство спортивної команди.

Крім того, Алан каже, щоб ознайомитися з “схема“, Який Google читає, щоб визначити ваше місцезнаходження та зрозуміти свої конкретні пропозиції.” Навіть додавання локальної схеми до свого заголовка або файлу колонтитулу одночасно може мати величезний вплив на місцевий рейтинг “,-говорить Алан.

Також: Обов’язково виправте будь -які зламані посилання на наявному сайті.

Нарешті, Каллі Андерсон з SEO з верхньою частиною Пропонує SEO NO-NO, щоб уникнути.

“Не намагайтеся обдурити пошукові системи за допомогою схем посилань, набивання ключових слів або підроблених відгуків”, які можуть отримати вас на сторінки Google Nether. “Також копіювання матеріалів з однієї сторінки чи веб -сайту в іншу може заплутати глядачів та нашкодити вашим зусиллям SEO”, – говорить Андерсон. Натомість зосередьтеся на моральних методах SEO, які покращують досвід користувачів, природно піднімаючи ранги пошукових систем.

Гаряче цього тижня

Шеллі Палмер – від SEO до AEO: переломний момент

Пошукові системи вже стають двигунами відповідей, і старі правила...

Чому маркетинг Quora все ще працює в 2025 році – і як

Розподіляти Розподіляти Розподіляти Розподіляти Електронна пошта У Інтернеті світу, де переважають кричущі соціальні платформи...

Нові огорожі для запобігання бездомним кемпінгу на 1 майданчику в Портленді коштуватимуть 900 тис. Доларів

Міністерство транспорту штату Орегон витрачає майже 900 000 доларів,...

Генрі Шейн модернізує стоматологічну службу з хмарою IFS

Генрі Шейн застосовує технологію управління послугами IFS Cloud для...

Теми

Шеллі Палмер – від SEO до AEO: переломний момент

Пошукові системи вже стають двигунами відповідей, і старі правила...

Чому маркетинг Quora все ще працює в 2025 році – і як

Розподіляти Розподіляти Розподіляти Розподіляти Електронна пошта У Інтернеті світу, де переважають кричущі соціальні платформи...

Генрі Шейн модернізує стоматологічну службу з хмарою IFS

Генрі Шейн застосовує технологію управління послугами IFS Cloud для...

Як працює алгоритм Google у 2025 році, і чому він має значення

Алгоритм Google тепер відстежує поведінку користувачів протягом тринадцяти місяців,...

Usha Felitates Harshita Adikari з найкращим нагородою для будівництва одягу на випускному шоу NIFT 2025

Хайдерабад Червень 2025: USHA International, провідний бренд швейних машин...