Актор Парк Сео-червень звернувся до звітів, стверджуючи, що він подав позов про 6 мільярдів ₩ мільярдів проти власника малого бізнесу, називаючи їх в оману та уточненням, що фактична позов була ₩ 60 млн. КРВ (приблизно 43 000 доларів США).
💬 “Ми розглянули шкоду, але подали до суду за менше”
3 липня представник від Дивовижне Ель поговорив з Відправитипояснення:
“Хоча орієнтовна шкода на основі рекламної вартості Парк Сео-Джун становить близько 6 мільярдів, ми розглядали масштаб бізнесу та обставини ресторану, і в кінцевому рахунку подали претензію на 60 мільйонів”.
Це відбувається після того, як раніше повідомляв про медіа-розетку, що Парк Сео-Джун подав позов на 6 мільярдів ₩ 6 мільярдів, і йому було присвоєно лише 5 мільйонів, що спричиняє реакцію в Інтернеті та звинувачення у «розчавленні малого бізнесу».
🍽 Передумови: місце вірусного зйомок
У 2018 році Парк Сео-Джун знявся в драмі Що не так з секретарем Кім. Сцена, де його персонаж насолоджується соєвим соусом, маринованим крабом, була знята в відповідному ресторані.
З 2019 року по вересень 2023 року ресторан нібито використовував зображення та кадри Парку з драми в рекламних матеріалах – таких як банери, інтер'єр/зовнішні фотографії та навіть пошукові реклами – з такими підписами, як “Блюдо з крабом, в якому навіть паркував Сео-Жун, закохався”.
🚫 Ігнорування запитів на зняття
“Починаючи з 2019 року, ми неодноразово просили ресторан припинити використовувати його зображення в рекламі”, – сказало агентство.
“Але вони продовжували знімати та репостувати банери та шукати рекламу. Навіть після отримання офіційних юридичних повідомлень вони ніколи не відповідали”.
⚖ Постановка суду та відповідь на домагання в Інтернеті
2 липня Сеул Східний окружний суд Виправлено на користь парку Сео-Джун, наказавши власнику ресторану заплатити ₩ 5 мільйонів У збитках за несанкціоноване комерційне використання його зображення.
Awesome Ent додав, що вони планують Сильні юридичні дії Проти зловмисних коментаторів:
“Навіть після справедливої постанови користувачі Інтернету вступають у вторинну шкоду, розповсюджуючи наклеп і глузування. Не буде поблажливості та врегулювання”.
📢 Офіційна заява (уривок):
“Незважаючи на неодноразові запити з 2019 року видалити несанкціоновану рекламу, ресторан продовжував повторно завантажувати рекламу та банери пошуку.
Хоча орієнтовна шкода на основі модельних зборів становила 6 мільярдів, фактична сума позову становила 60 мільйонів.
Ми будемо вживати твердих юридичних дій без компромісів проти тих, хто порушує портрет та права особистості Парку Сео-Жуна “.